INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI Świebodzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wizualna kontrola części oraz ich poprawa, ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Świebodzin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wizualna kontrola części oraz ich poprawa, ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość rysunku technicznego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
danePracodawcy_nrKraz: 16069
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Mława (mazowieckie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Bytów (pomorskie)
Bieżąca obsługa Klientów wg standardów firmy. Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz satysfakcję klientów.Realizacja wyznaczonych celów. Aranżacja przestrzeni handlowej. Aktywna sprzedaż oferowanych produktów. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW M. KUJAWA M. KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-01 - Gniezno (wielkopolskie)
wg stanowiska
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARYNARII KROSNO ODRZ. - 2015-12-04 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych,- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych,- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,- analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów,- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Małopolski - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
Wg programu stażu (FP 3/1)
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Niwelowanie terenu oraz przygotowanie pod wykopy, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót, cięcie materiałów budowlanych, układanie, naprawa lub rozbiórka różnego rodzaju nawierzchni, szlifowanie, mycie, malowanie i szpachlowanie. Umowa zlecenie orzez pierwsze 3 miesiace, następnie możliwość umowy o pracę. Wynagrodzenie 13 zł/h brutto+ diety. praca od 8 do 12 godz. dziennie, możliwość pracy również w weekendy.
TAUMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Kraków (małopolskie)
szczegóły na BIP KRUS OR Gdańsk Nr. 0400-OP.110/05.2018
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny - 2018-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
prace zwiazane z produkcją wind
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych "DŹWIGPOL" Spółka Akcyjna - 2016-09-06 - Mława (mazowieckie)
1) nadzorowanie stosowania przpisów o ochronie środowiska oraz właściwe eksploatowanie przekazanych w użytkowanie nieruchomości oraz infrastruktury wojskowej;2) nadzorowanie w komórkach wewnetrznych Bazy przestrzegania wymagań dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przeciwdziałanie awariom, katastrofom, skażeniom środowiska naturalnego,3) sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą osób zajmujących się ochroną środowiska w skadach i warsztatach,4) podjemowanie działań mających na celu eliminację niezgodnego z przpisami ochrony środowiska użytkowania nieruchomości oraz informowanie zarządców nieruchomości (za pośrednictwem administratora nieruchomości) o wszelkich zamierzonych i przprowadzonych zmianach mających wpływ na zakres korzystania ze środowiska , występowanie do zarządców nieruchomości z wnioskiem o pomoc w usunięciu skutków niewłaściwego użytkowania, 5) prowadzenie w ramach szkolenia kadry i pracowników wojska działaności profilaktyczneg obejmującej problematykę ochrony środowiska,6) przdstawienie szczegółowych potrzeb podejmowania działań inwestycyjcnych, moderniazacyjnych i remontowych obiektów i urządzeń technicznych związanych z ochrona środowiska w Składach;7) występowanie do właściwego zarządcy nieruchomości w sprawach związanych z uzyskiwaniem decyzji i pozwoleń administracyjncych, dotyczących korzystania ze środowiska oraz innych spraw związanych z przestraeganiem przepisów ochrony środowiska,Miejsce pracy: Wrocław, ul Pretficza 28Kontakt kandydatów z pracodawcą : 261 651 055Sala D
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca w zespole, obsługa klientów sklepu.
CARREFOUR Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Sopot (pomorskie)
Brak danych
Salon fryzjersko-kosmetyczny "STYL" - 2016-07-27 - Brzoza (kujawsko-pomorskie)
kontrola warunkow pracy, przestrzeganie bhp, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń bhp, prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu bhp
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta, reklamacje, fakturowanie, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Sosnowiec (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu potraw, obsługa zmywaka, wykonywanie poleceń kucharza/kierownika. Praca w godzinach 7-15, 7-19 w Ustroniu Morskim. Praca w weekendy.
Przedsiębiorstwo Usług Turystyczno Rehabilitacyjnych WODNIK H. i M. Rudniccy Sp. J. - 2018-01-17 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
upiększanie dłoni, pielęgnacja paznokci, dbanie o stanowisko pracy, obsługa klientów wietnamskich
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Katowice, dnia 29.11.2016 r. Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 ( 1 pełny etat ).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie zobowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi, ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM 5, przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak ieksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich zapośrednictwem Działu Czynszowo Windykacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych wratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia, aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.12.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
Mateusz Grodzki SPECDOM - 2017-07-07 - Krośnice (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe budowlane; min. 1 rok stażu pracy; praca na budowach na terenie Gliwic i okolic; pracodawca organizuje transport; umowa na okres próbny;
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA PIOTR MARKS - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)
- Sprzątanie kompleksu sportowego znajdującego się w południowej części Katowic.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na min. 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 664-429-738) od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "TOMBOR" CELINA TOMAN JERZY TOMAN SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-23 - Katowice (śląskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania,8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3100 zł plus dodatek za wieloletnią pracę.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-03 - Ustka (pomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Czerwińsk nad Wisłą (mazowieckie)
uzgadnianie prawa wstępu na nieruchomości z właścicielami prywatnymi i organami administracji publicznej, szacowanie szkód poprojektowych
GEOFIZYKA TORUŃ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Gilowice (śląskie)
kontrola budynków, prowadzenie postepowań administracyjnych, sprawdzanie dokumentacji - prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
organizacja stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ergonomii i ochrony p.poż, ochrony środowiska, farbowanie brwi i rzęs, depilacja twarzy i ciała, zdobienie paznokci, wykonywanie stylizacji rzęs, wykonywanie biegów upiększających ciało.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bobrówko (lubuskie)
Przygotowywanie zdrowych i higienicznych posiłków. Przyjmowanie dostawy produktów, prowadzenie magazynu, utrzymywanie w strefie używalności powierzonego sprzętu kuchennego i urządzeń technicznych. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
ABM MACIEJ ABRAMCZUK - 2016-09-09 - Piła (wielkopolskie)
- kontrola okablowania - konfekcjonowanie- montaż kontaktu w obudowie- obsługa maszyn tnących
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Świebodzin (lubuskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie się ze strukturą działania placówki, dziećmi oraz ich rodzicami, szkolenie BHP.2. Zapoznanie się ze sposobem prowadzenia obowiązującej w placówce dokumentacji.3. Bezpośrednia pomoc dzieciom w jedzeniu, ubieraniu, spacerach, korzystaniu z toalety, karmienie, ubieranie i przewijanie najmłodszych dzieci.4. Planowanie i organizacja zajęć plastycznych, muzycznych, ruchowych, zabaw w grupie.5. Zapoznanie z ofertą dziennej opieki nad dziećmi Ecoludek prowadzoną przez firmę Bromat Katarzyna Byczkowska oraz umiejętne jej przekazywanie osobom zainteresowanym/klientom.6. Pomoc w prowadzeniu zajęć z ruchu rozwijającego wg. Weroniki Sherborne oraz stymulacji sensorycznej prowadzenie stosownej dokumentacji, przygotowanie samodzielnych scenariuszy zajęć tematycznych np. pory roku, święta itp.7. Troska o dobry kontakt z dziećmi i rodzicami, pokazywanie rodzicom niezbędnych informacji dotyczących dziecka.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Małkowo (pomorskie)