INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI
Wynagrodzenie: od 2 196 PLN
Zakres obowiązków: - przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Data publikacji: 2016-09-28
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 196 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 196 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technika pożarnictwa;- znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej i rozporządzeń wykonawczych oraz innych przepisów dotyczących bezpieczeństwa przeciwpożarowego,- asertywność,- umiejętność argumentowania,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność.- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.Doświadczenie zawodowe: 18 miesięcyw wykonywaniu czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- życiorys/CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznejim. gen. bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Wł. Sikorskiego 7811-400 KętrzynBIURO PODAWCZEDokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 12.10.2016 r., Godziny : 7.30 do 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.09.2016
Data dodania oferty pracy: 28.09.2016
Oferta pracy ważna do: 12.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.sporządzanie list wypłat: płac dla pracowników zatrudnionych wurzędzie gminy, diet, umów zleceń,2.sporządzanie pełnej dokumentacji związanej zrozliczeniami zZUS iurzędem skarbowym ztytułu zawartych przez urząd gminy umów opracę iumów zlecenie,3.prowadzenie pełnej ewidencji księgowej Funduszu Świadczeń Socjalnych, depozytu irachunków programowych,4.rozliczanie paliwa samochodów służbowych ijednostek OSP,5.rozliczanie udzielonych dotacji,6wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Słupsk - 2018-06-27 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie potraw, obróbka warzyw, owoców, mięs, przygotowywanie napojów zimnych i gorących, obsługa kelnerska, nauka obsługi kasy fiskalnej, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
MONTAŻ OBRÓBEK, GIĘCIE BLACHY, UKŁADANIE POKRYĆ DACHOWYCH, STAWIANIE BUDYNKÓW Z PŁYT WARSTWOWYCH, OBRÓBKI KOMINÓW, WENTYLACJI
Zakład Dekarski - Usługi Budowlane Dariusz Paradowski - 2017-09-07 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż hurtowa, branża łożysk przemysłowychpraca na pełny lub 1/2 etatu lub 3/4 etatu /do uzgodnienia
Firma Handlowa "MAZUREK" - 2017-11-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie sekrteraiatu, prowadzenie kasy spółki, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, redagowanie pism, organizowanie konferencji, zebrań, przyjmowanie interesantów.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy,zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy , opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków, prowadzenie rejestrów , kompletowanie i przechowywanie dokumentów wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takich chorób, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego ,które wiąże się z wykonywaną pracą.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-10-05 - Powidz (wielkopolskie)
j.w
Zarząd PKiN Sp. z o. o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca w godz. 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2017-08-09 - Opole (opolskie)
kasjer-sprzedawca w sklepie spożywczo-przemysłowym
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Libiąż (małopolskie)
praca biurowa, analizowanie i rozliczanie zużycia wody, bezpośredni kontakt z petentami; okres zatrudnienia do 30.09.2018 r.; godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku - 2017-12-14 - Słupsk (pomorskie)
-bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie postępowań, w tym opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2016-08-31 - Bełchatów (łódzkie)
Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, wyjazdy i pomiary u klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Puławy (lubelskie)
Prace melioracyjne związane z czyszczeniem rowów, cieków wodnych
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Żukowice (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodka,-prowadzenie monitoringu i dokumentacji,- prowadzenie edukacji przyrodniczej
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Szczegółowe inf. BIP Gminy RudziniecWykształcenie: wyższe kierunkowe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; staż pracy w adm. samorządowej; doś. zawodowe w zakresie rozliczania podatku od towarów i usług; znajomość przepisów ustawy w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług; zakres obowiązków: weryfikacja kompletności, poprawności i zgodności przekazanych przez jednostki podległe częściowych deklaracji VAT, rejestrów VAT, plików JPG, sporządzanie zbiorczych deklaracji, przyg. projektów wniosków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
URZĄD GMINY RUDZINIEC - 2017-06-02 - Rudziniec (śląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, dwa lata doświadczenia na podobnym stanowsku. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za wykonywanie prostych prac ogólnobudowlanych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
DP-WORKERS SP.Z O.O - 2016-12-28 - Jejkowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Słupsk (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-09-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie okresowej kontroli budynków, sprawowanie nadzoru inwestorskiego w nieruchomościach, przeprowadzanie wizji technicznych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, sprawdzanie kosztorysów , prowadzenie książki obiektów.Kontakt z pracodawcą: 71 772-63-15 lub biuro (at) atena-hjw.pl
Atena&HJW Spółka z o.o. - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż usług serwisowych, obsługa zleceń serwisowych, sporządzanie kosztorysów, napraw, obsługa klienta
FIRMA MOTORYZACYJNA "LIGĘZA" Spółka z o.o. - 2017-06-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES ZADAŃ:prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, produkcją, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów, sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych,kontrola nad przestrzeganiem warunków weterynaryjnych podmiotów wytwarzających, przechowujących, wprowadzających do obrotu i transportujących żywność pochodzenia zwierzęcego oraz jakością zdrowotną mięsa i produktów mięsnych,nadzór nad gospodarstwami rolnymi produkującymi mleko surowe do skupu i przetwórstwa, monitoring środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w celu wykrycia substancji niedozwolonych u zwierząt lub w żywności, pobierania próbek do badań i celów diagnostycznych, kontrola nad eksportem, importem oraz handlem produktami pochodzenia zwierzęcego, sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzenia kontroli, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji zadań przez urzędowych lekarzy weterynarii, przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności, współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. życiorys/CV i list motywacyjny,2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, 4. kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu, 5. kopia prawa jazdy kat. B, 6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu do godz. 15:00.Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta pracy.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-01-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-06-29 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż artykułów festynowych (biżuteria, słodycze, zabawki)
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Dębica (podkarpackie)
praca na terenie calego kraju, prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi,2) przekazywanie zadekretowanej korespondencji do Biura Obsługi Interesantów,3) przyjmowanie korespondencji do podpisu oraz zwrot podpisanej korespondencji na stanowiska pracy,4) koordynacja obiegu dokumentów w sekretariacie,5) prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza, w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów,6) przyjmowanie interesantów zgłaszających wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem lub kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,7) pisanie pism związanych z udziałem Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza w konferencjach, naradach i spotkaniach,8) prowadzenie centralnego rejestru kontroli zewnętrznych,9) prowadzenie rejestru służbowych delegacji krajowych i zagranicznych (wystawianie, ewidencjonowanie),10) koordynowanie wszelkich spraw związanych z pobytem w delegacjach służbowych (rezerwacja terminów, miejsc itp.),11) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem sal narad Urzędu,12) prowadzenie rejestru kluczy,13) prowadzenie rejestru pieczęci,14) odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sekretariacie. Umowa o pracę zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym mieszczącym się w przedziale od 2600 zł do 2900 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)