INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA Ustroń oferta pracy Urząd Miasta Ustroń
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie systemu gospodarownia odpadami komunalnymi na terenie miasta Ustroń
Data publikacji: 2018-01-26
Lokalizacja: Ustroń (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Ustroń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie systemu gospodarownia odpadami komunalnymi na terenie miasta Ustroń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ustron.pl)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustroń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustroń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Ustroń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Rynek 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie ze szczegółowymi informacjami znajdującymi się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.ustron.pl)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Ustroń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustroń
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 26.01.2018
Oferta pracy ważna do: 07.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
Komenda Powiatowa Policji w Garwolinie - 2018-09-20 - Garwolin (mazowieckie)
prowadzenie pojazdów, załadunek i rozładunek towaru, prowadzenie dokumentacji, porozumiewanie się z klientami zagranicznymi
FIRMA SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWA TOMASZ KARMOWSKI - 2017-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa gości hotelowych, rejestracja, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Zamość (lubelskie)
Mile widziane doświadczenie, wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie towaru, przygotowywanie zamówień (sprawdzanie zgodności z fakturą). Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
BENEDICTUS MEMES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w podsystemie kadra, rejestrowanie czasu pracy oraz absencji w SWOP Zarządu, kompletowanie dokumentacji dot. urlopów, pracy w godzinach nadliczbowych i zwolnień lekarskich, opracowanie na dany rok budżetowy zapotrzebowania określającego wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych, organizowanie procesu obiegu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydanie, współpraca z Sądami, Prokuraturami i Urzędami Skarbowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania powierzonego mienia i wyposażenia osobistego policjantów. Dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu, opracowanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy, sprzęt techniki policyjnej i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu, prowadzenie dokumentacji środków transportu, dokonywanie kontrolnego badania trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Zarządu, redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa Zarządu, zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucjiWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie naciskami grup przestępczychMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- naturalne i sztuczne oświetlenie;- wymuszona pozycja ciała;- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;- budynek dwupiętrowy, I i II piętro bez windy
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Usługi elektryczne na statkach, praca na rysunku technicznym.
MAS - TOR MAGDALENA CZERLIKOWSKA - 2017-01-23 - Gdynia (pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-10-29 - Polkowice (dolnośląskie)
- Opieka nad dziećmi. Pomoc przy odrabianiu zadań. Organizowanie czasu wolnego. Wspólne gotowanie. Troska o czystość w placówce.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w równoważnym sytemie czasu pracy po 12 godzin dziennie + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne. Mile widziane ukończone studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi lub młodzieżą. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Brynicy 14, 40-358 Katowice) w godzinach: 8:00-9:00 lub e-mail: kadry (at) cow-wzrastanie.pl
CENTRUM OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE "WZRASTANIE" - 2017-01-16 - Katowice (śląskie)
Prace związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych. Przygotowanie terenu pod budowę.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1.Przyjmowanie zamówień.2. Obsługa systemu sprzedażowego.3.Wystawianie dokumentów sprzedaży.4. Wystawianie listów przewozowych.5.Przygotowywanie plików do druku.6. Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie pojazdu ciężarowego na trasach międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Kuklówka Zarzeczna (mazowieckie)
Dostawa towaru do wskazanych miejsc.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
1. Zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu;2.Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w wydziale;3. Współudział w realizacji zadań z zakresu dyscypliny czasu pracy m.in. prowadzenie absencji pracowników;4. Archiwizacja i inne prace biurowe.
URZĄD STATYSTYCZNY W KRAKOWIE - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
SPRAWDZANIE RACHUNKÓW I FAKTUR, UZGADNIANIE ZOBOWIĄZAŃ KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie recepcji biura, przygotowywanie i wysyłanie korespondecji, prowadzebie akt osobowych, wstępna selekcja aplikacji, przedstawianie ofert pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ścian do malowania- usuwanie starych powłok malarskich i nierówności,sprawdzanie przyczepności,wzmocnienie i wyrównanie chłonności podłoża, uzupełnienie ubytków i pęknięć, montaż listew narożnikowych, szpachlowanie warstwą wyrównującą, szpachlowanie warstwą wygładzającą i szlifowanie powierzchni
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Ryki (lubelskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa pras krawędziowych
LUXIONA POLAND S.A - 2017-08-30 - Jacentów (świętokrzyskie)
- Realizowanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej wynikające z ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dnia 24 sierpnia 1991 r. (t.j Dz.U.2016 poz. 191). Przeprowadzanie okresowych i doraźnych kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i sprawdzanie stopnia przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych SUM. Planowanie potrzeb wyposażenia obiektów w sprzęt i urządzenia pożarnicze oraz prowadzenie w tym zakresie ewidencji. Przestrzeganie terminowej kontroli i konserwacji podręcznego gaśniczego. Aktualizacja instrukcji przeciw pożarowych. Prowadzenie szkoleń w zakresie p.poż. Współpraca z właściwymi komendami państwowej straży pożarnej w zakresie realizacji zadań związanych z bezpieczeństwem obiektów SUM.- Wynagrodzenie: 3600-4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Później umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy lub 2 osoby w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe tytuł zawodowy inżynier pożarnictwa lub ukończone studia w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego, lub wykształcenie co najmniej średnie i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa. (uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej). Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie, kompletowanie, i rejestrowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolnikówustalenie prawa i przygotowanie decyzji w sprawach zasiłków choroboeych, przedłużonych zasiłków chorobowych , macierzyńskich , rodzicielskichsporządzanie sprawozdawczości statystycznejprowadzenie ewidencji płatników składek i osób objetychubezpieczeniem społecznym rolników
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Złotów (wielkopolskie)
praca przy produkcji ryb
MORPOL LAURIN SP. Z O. O. - 2016-07-29 - Lębork (pomorskie)
Prace budowlane na budowie, murowanie ścian, tynkowanie kładzenie glazury, terakoty, malowanie, wykonywanie elewacji.
SEWERYNIAK ANNA ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY - 2016-03-08 - Matyldów (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie zawodowe: 5 lat; kwalifikacje; prawo jazdy kat. B; umiejętność czytania projektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska;
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
sprzątanie pokoi
ALMATUR Ośrodek Wypoczynkowy Bukryj Lucjan Lublin - 2018-04-16 - Janów Lubelski (lubelskie)
przygotowywanie posiłków i napojów, dbanie o porządek i mienie w "Zdrowej-Domowej Kuchni"
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Swarzędz (wielkopolskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz złomu, prawo jazdy C+E, kierowca hakowca.
FIRMA ROLNICZA MARCIN KACZMAREK - 2017-04-07 - Nowy Gołębin (wielkopolskie)
kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawozdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)