INSPEKTOR Człuchów oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach związanych z realizacją ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentó, o pomocy państwa w w ychowaniu dzieci, o zasiłku dla opiekunów;-prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego;-dokonywanie szczegółowej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do świadczeń bądż wstrzymania ich wypłaty, uchylenia, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;- kompleksowa obsługa oprogramowania komuterowegoniezbędnego do realizacji świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego iświadczeń wychowawczych.- prowadzenie spraw związanych z koordynacją zabezpieczenia społecznego w ścisłej współpracy z marszałkiem województwa;- załatwianie spraw dotyczących opłacania składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymującym świadczenie opiekuńcze.- przygotowanie projektów postanowień, zaświadczeń oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezbędnych dokumentów w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporządzających list wypłat, przyznanych świadczeń;-właściwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych osób uprawnionych doświadczeń;-współpraca z wszelkimi instytucjami oraz współpracownikami w ramch świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań;
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Średnia 14, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach związanych z realizacją ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentó, o pomocy państwa w w ychowaniu dzieci, o zasiłku dla opiekunów;-prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego;-dokonywanie szczegółowej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do świadczeń bądż wstrzymania ich wypłaty, uchylenia, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;- kompleksowa obsługa oprogramowania komuterowegoniezbędnego do realizacji świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego iświadczeń wychowawczych.- prowadzenie spraw związanych z koordynacją zabezpieczenia społecznego w ścisłej współpracy z marszałkiem województwa;- załatwianie spraw dotyczących opłacania składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymującym świadczenie opiekuńcze.- przygotowanie projektów postanowień, zaświadczeń oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezbędnych dokumentów w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporządzających list wypłat, przyznanych świadczeń;-właściwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych osób uprawnionych doświadczeń;-współpraca z wszelkimi instytucjami oraz współpracownikami w ramch świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Człuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie http://bip.mopsczluchow.org.pl Szczegółowych informacji proszę szukać na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy w Społecznej w Człuchowiehttp://www.mopsczluchow.org.pl/?nabor-na-wolne-stanowisko- inspektor,93
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
Średnia 14, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, CV/życiorys z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, kwestionariusz osobowy, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, kopie dyplomów ukończenia studiów wyższych i dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29-08-1997 roku o ochronie danych osobowych 9t.j. Dz. U. z 2016r., poz.922)w celu przygotowania naboru.Wymagane dokumety należyzłożyć osobiście w sekretariacie lub przesłać na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie ul. Średnia 12A, 77-300 Człuchów w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko inspektora" do dnia 09 stycznia 2017r. do godziny 10.00. O zachowaniuu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Szczegółowych informacji o fercie pracy proszę szukać na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy w Społecznej w Człuchowiehttp://www.mopsczluchow.org.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: człuchowski
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Człuchów
Ulica pracodawcy: Średnia
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 30.12.2016
Oferta pracy ważna do: 09.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa recepcji hotelowej, przyjmowanie rezerwacji, meldowanie gości oraz rozliczanie pobytu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie akt i dokumentacji z komórek organizacyjnych urzędu w celu gromadzenia zbiorów archiwalnych w archiwum,- wykonywanie wpisów oraz odpisów z akt i dokumentacji dla zainteresowanych osób fizycznych i instytucji w celach realizacji złożonych wniosków,- udostępnianie, wypożyczanie akt i dokumentacji pracownikom komórek organizacyjnych i klientom zewnętrznym w celu realizacji wniosków o korzystanie z zasobów archiwalnych,- nadzorowanie stanu uporządkowania akt w momencie ich przyjmowania do archiwum,- prowadzenie merytorycznego nadzoru nad filiami archiwum zakładowego w delegaturach oraz składnicą akt w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ewidencja zasobów mieszkaniowych; sporządzenie umów najmu na lokale użytkowe. Okres zatrudnienia: 30.09.2020 r. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Załadunek i rozładunek aut, utrzymanie czystości na magazynie, obsługa urządzeń technicznych, np. komputera. Umowa o pracę tymczasową, praca dwuzmianowa w godz.: 6-14, 14-22. Pracodawca-Użytkownik: Wrocław, Geodis, Tyniec Mały.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Tyniec Mały (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Brzeg (opolskie)
-Rozkręcanie/skręcanie urządzęń elektrycznych,-Czyszczenie urządzeń elektrycznych.-Testowanie, kontrola jakości-Pakowanie elementów
Adecco Poland Sp.z o.o - 2019-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków
ALTEGRADIUS Artur Pesta - 2016-09-05 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, automatyka budynku.Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00.
Dziaćko Michał Automatyka Budynku - 2018-08-16 - Rogów (śląskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzątanie w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie
P.H.U. "Wika" Iwona Mendyk-Cichocka - 2017-01-27 - Wołomin (mazowieckie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż, prace porządkowe, pomoc w kuchni
KATARZYNA JACHIMOWICZ PKN ORLEN Sople Trasa Warszawa - 2019-04-25 - Sople (warmińsko-mazurskie)
Szycie odzieży dziecięcej, młodzieżowej, damskiej. Umiejętność obsługi stębnówki. Najważniejsze chęci do pracy. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Łódź (łódzkie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych / zażaleń na postanowienia, wydane przez kierowników biur powiatowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji,- sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz,- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych,- sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta w restauracjipraca od 12.00 do 20.00
CESARSKIE PODWÓRKO - WIEJSKI GOŚCINIEC - Krzysztof Bradel - 2019-11-26 - Chwaliszów (dolnośląskie)
obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów; informowanie klientów o pełnej ofercie banku; pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnymuwzględnieniem stanowisk pracy na których zatrudnione są kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią;- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-06-10 - Białystok (podlaskie)
- prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwiarząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, produkcją, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów;- kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych;- realziacja programu badań monitoringowych, pobieranie próbek do celów diagnostycznych;- kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzędowych lekarzy weterynarii, wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności;- przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur;- współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-02-27 - Wejherowo (pomorskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych- przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków- sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami- typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie- korespondencja tematyczna
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
staż w Urzędzie Stanu Cywilnegozapoznanie sie z obsługą sprzętu biurowego i programów komputerowychprzygotowywanie korespondencji do wysyłkiprzygotowywanie materiałów pod obrady Sesji Rady Gminypomoc petentom w wypełnianiu dokumentówodbieranie i wysyłanie korespondencji e-mail w zakresie referatuprzygotowywanie i skanowanie projektów uchwał do zamieszczenia w BIPpomoc przy aktualizacji i sporządzeniu spisu wybrocówkompletowanie dokuemntacji celem przekazania do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Hażlach (śląskie)
Obiekty w samym Toruniu oraz okolicach. Podstawa 2000 zł brutto plus 400 brutto za godziny nocne. Zwracamy część kosztów dojazdu.
Taurus ochrona Group sp. z o.o. - 2017-01-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa telefoniczna klienta. Umawianie rozmów handlowych.Realizacja kampanii marketingowej.
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zestawień i raportów oraz sprawozdań kadrowo-płacowych.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2018-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji napraw, rozliczanie robót remontowo-budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo-budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami, organizowanie kontroli okresowych obiektów budowlanych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2019-06-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Manowo (zachodniopomorskie)
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:•porządkowanie i dbałość o korespondencję napływającą do firmy,•ewidencjonowanie dokumentacji,•przekazywanie przetworzonych dokumentów do archiwizacji,•przenoszenie kartonów z dokumentami do archiwum,•porządkowanie i segregowanie korespondencji przed wydaniem jej do firmy archiwizującej,•kontakt z archiwum w celu wydania przygotowanej dokumentacji, zamawiania oryginałów, wyjaśniania nieścisłości. Kontakt z pracodawcą e-mail: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
cięcie elementów betonowych(krawężnik,obrzeże kostka)zagęszczanie podbudów,wykonywanie innych prac drogowych
Zakład Robót Drogowych s.c., ul. Matejki 4A Kielce - 2016-05-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykładanie towaru na dziale z napojami. Zmiana metek cenowych i sprawdzanie terminu przydatności. Dbanie o estetykę działu.
BEŁCHATÓWDIS Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Bełchatów (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (informatyk lub pokrewne), doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego na poziomie B2/C1, umiejętności: Programming Languages/ Technologies: UML, FOP/OOP/Patterns, C/C++/STL/Win API/UNIX API, JavaScript (desktop v8), Java/Android SDK, Python, HTML/XML/JSON, Ant/Maven/Gradle. RDBMS: SQLite, MySQL, Realm Database. Methodologies: SCRUM. Frameworks: Qt/Qml, boost, JUnit. Development Tools: Eclipse & Plug-ins, Visual Studio 2008 +, IntelliJ IDEA, TortoiseSVN/Git/ Surround. Ogólny zakres obowiązków: programowanie aplikacji niezbędnych dla potrzeb Spółki i jej klientów, opracowywanie i rozwój oprogramowania i systemów informatycznych oraz ich wdrażanie w różnych środowiskach technicznych, udział w opracowywaniu i rozwoju, instalowaniu i wspieraniu prawidłowego działania oprogramowania, sprawdzanie (testowanie) programów, sporządzanie dokumentów dotyczących oprogramowania, udział w grupach projektowych tworzonych w celu analizy i implementacji systemów informatycznych a także wykonywanie innych zadań zlecanych przez Spółkę, zgodnych z kwalifikacjami pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań:1. w zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnychuzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonychdo realizacji, przygotowanie projektów umów dotyczących wyboru wykonawców opracowań projektowych oraz zadańi projektów inwestycyjnych,2. w zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją zadań zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno kanalizacyjną,infrastrukturę dla strefy użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazyinwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniuz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych.
Urząd Miejski - 2016-04-26 - Jaworzno (śląskie)