INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI Słupsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja zasobów mieszkaniowych; sporządzenie umów najmu na lokale użytkowe. Okres zatrudnienia: 30.09.2020 r. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2019-07-04
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja zasobów mieszkaniowych; sporządzenie umów najmu na lokale użytkowe. Okres zatrudnienia: 30.09.2020 r. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstów (EXCEL, WORD), zdolności analityczne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Braci Gierymskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 03.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7743a96cae8e98d40681bc800e1e2760
Podobne oferty pracy
- pakowanie towaru,- przyjmowanie i kontrola dostaw,- utrzymanie porządku na magazynie,- inne prace organizacyjne (wspierające sprawne funkcjonowanie firmy),- przewóz towaru do innego oddziału,- dbanie o powierzone mienie.
VENA MARIUSZ ZALEWSKI - 2016-06-15 - Białystok (podlaskie)
Nadzór i kosztorysowanie
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-11-06 - Gdynia (pomorskie)
projektowanie, kosztorysowanie, analiza dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
przetwarzanie i weryfikacja płatności, dostarczanie wysokiej, jakości usług klienckich, obsluga rachunków Nostro i Loro, rozwiązywanie problemów związanych z instrukcjami płatności, dokładne identyfikowanie błędów i dostarczanie informacji zwrotnych klientom i zespołom w stosownych przypadkach, nawiązywanie dobrej współpracy z kolegami w zespole, zastosowanie zgodność i utrzymanie standardów kontroli wewnętrznej HSBC, zapewnienie aktualności i stosowania wszystkich procedur i instrukcji dotyczących płatności
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku UE branża IT (w tym Belgia i Francja), przygotowanie oferty oraz prezentacja dla klientów, negocjacja warunków zawieranych transakcji, dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
MATSERWiS SP. Z O. O. - 2018-06-18 - Sławków (śląskie)
TECHNIK TELEKOMUNIKACJISERWIS,MONTAŻ I BUDOWA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Dębica (podkarpackie)
zgodnie z ofertą pracy zamieszczoną na stronie BIP zimslupsk.com, ogłoszenie 24/ZIM/2018; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-01-02 - Słupsk (pomorskie)
Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=175920&p_insert=07-DEC-15
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2015-12-08 - Rybnik (śląskie)
- zapoznanie z przepisami i regulaminami obowiazującymi w KM PSP - prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu - praca w archiwum oraz archiwizacja dokumentów - przyjmowanie i wydawanie korespondencji - organizowanie odpraw służbowych - prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych.7:30 - 15:30
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Płock (mazowieckie)
prace gospodarcze w obiektach biurowych i w terenie przez 5 dni w tygodniu pn-pt w systemie jednozmianowym
LONAR SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Wysogotowo (wielkopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Radomsko (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, SPORZĄDZANIE PISM, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach.Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Garwolin (mazowieckie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z klientami na terenie kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprawowanie kontroli technicznej nad obiektami budowlanymi, planowanie i wyliczanie kosztów prac remontowych, nadzorowanie prac remontowych, wykonywanie zadań w zakresie zamówień publicznych.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Legnicy - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Głogów (dolnośląskie)
Roboty związane z rozbiórką budynków, demontażem instalacji, praca na wysokości, praca na terenie województwa lubelskiego.
Centrum Gospodarki Odpadami Azbestu i Recyklingu CARO - 2018-03-14 - Zamość (lubelskie)
prace instalacyjne i montażowe, możliwośc pracy w delegacji
FHU SANBUD , SZUTTA, KWINTO SP. JAWNA - 2016-08-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków dla przedszkoli
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wioska (wielkopolskie)
Dostawa towaru do klienta samochodem dostawczym, załadunek samochodów, rozładunki dostaw, rozkładanie towaru na magazynie.
MONIKA OLECH PAREX - 2016-08-12 - Lublin (lubelskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
Obsługa kancelaryjno biurowa Kierownictwa Komendy.Prowadzenie terminarza spotkań Kirownictwa Komendy.Telefoniczna obsługa petentów.Obsługa centralnego Rejestru Przepisów i zapoznawanie z aktami prawnymi funkcjonariuszy i pracowników Komendy.Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Prowadzenie ewidencji delegacji oraz zaświadczeń.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-24 - Sopot (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
dowożenie towaru z magazynu do maszyny metkującej
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Kłoda (wielkopolskie)
- obsługa klienta, - metkowanie,- weryfikacja dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Deszkowice Pierwsze (lubelskie)