INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH Brzeg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wg wniosku
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Brzeg (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: wg wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Brzeg
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: brzeski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 21.01.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Karta referencyjna, dow贸d osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 24.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzeganie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, przygotowanie raport贸w i statystyk, opiniowanie szczeg贸艂owych instrukcji dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny pracy na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, udzia艂 w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy, prowadzenie rejest贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dotycz膮cych BHP, udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, kt贸re wi膮偶e si臋 z wykonywan膮 prac膮, wsp贸艂praca z laboratoriami w zakresie bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowiku pracy, wsp贸艂dzia艂anie z lekarzami sprawuj膮cymi profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, udzia艂 w planowaniu i organizowaniu szkolenia w zakresie BHPpraca na umow臋 na okres pr贸bny (1/2 etatu), praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali D
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Sprzatanie klatech schodowych.
PROCLIN Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Gda艅sk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy S艂upsk i okolice
FLIZER Hubert Kowalewski - 2017-06-04 - S艂upsk (pomorskie)
jazda zestawem z naczep膮 podkontenerow膮; Praca na terenie ca艂ego kraju; Gdynia - PL (Centrum i Po艂udnie) - Gdynia
SARON s. c. - 2018-04-27 - Stary Soko艂贸w (艣wi臋tokrzyskie)
nadz贸r w zakresie zgodno艣ci projekt贸w budowlanych z planami zagospodarowania przestrzennego, spe艂nianie warunk贸w bezpiecze艅stwa ludzi i mienia, dba艂o艣膰 o zgodno艣膰 rozwi膮za艅 architektoniczno-budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
sprawowanie nadzoru technicznego nad prac膮 maszyn i urz膮dze艅 do obr贸bki metali, naprawianie zespo艂贸w, podzespo艂贸w lub cz臋艣ci maszyn i urz膮dze艅 do obr贸bki metali, pr贸bne uruchamianie maszyn i urz膮dze艅 do obr贸bki metali po naprawie, demotowanie i montowanie maszyn i urz膮dze艅 do obr贸bki metali, konserwowanie maszyn i urz膮dze艅 do obr贸bki metali
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Zielona (ma艂opolskie)
organizacja i nadz贸r realizowanych zlece艅 transportowych w relacjach miedzynarodowych, obs艂uga klient贸w poprzez skuteczn膮 realizacj臋 zlece艅 transportowych oraz spedycyjnych. Planowani u istalanie tras dla floty pojazd贸w, optymalizacja koszt贸w, kontakt z kierowcami,nawi膮zywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie zlece艅 transportowych i spedycyjnych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy - kontakt w sprawie pracy telefoniczny pod nr 513 159 150 lub emailowy na adres: info (at) spedivia.pl
SPEDIVIA Majewski Grzegorz - 2015-12-02 - Wierbka (艣l膮skie)
Ukladanie towaru na p贸艂kach, przyjmowanie dostawwydawanie towaru klientomprowadzenie dokumentacji magazynowej
MARACANA Katarzyna Budzaj - 2016-01-21 - Bronisze (mazowieckie)
Prace porz膮dkowe na terenie gminy Kalisz Pomorski oraz inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
1. Przygotowanie projekt贸w uchwa艂 przedk艂adanych pod obrady Rady.2. Realizacja zada艅 w zakresie obronno艣ci kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie post臋powania administracyjnego, przygotowanie projekt贸w decyzji administracyjnych oraz wykonanie zada艅 wynikaj膮cych z przepis贸w o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, w艂a艣ciwym rzeczowo komisjom Rady, W贸jtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zada艅.5. Wsp贸艂dzia艂anie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materia艂贸w niezb臋dnych do przygotowania projektu bud偶etu.5. Przygotowanie sprawozda艅, ocen, analiz i bie偶膮cych informacji o realizacji zada艅.6. Wsp贸艂dzia艂anie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracownik贸w.7. Stosowanie obowi膮zuj膮cego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej syntetycznej i analitycznej zapewniaj膮cej rejestracj臋 operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokument贸w ksi臋gowych do dokonywania p艂atno艣ci przelewami.10. Prowadzenie obs艂ugi kasowej.11. Wykonywanie innych zada艅 wynikaj膮cych z przepis贸w szczeg贸lnych.12. Prowadzenie i za艂atwianie innych spraw zwi膮zanych z gospodark膮 finansow膮 gminy.
Urz膮d Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Po艂贸d (lubelskie)
- podstawowa obs艂uga maszyn produkcyjnych, - wsparcie podczas przezbrajania maszyn,- bliski transport materia艂贸w produkcyjnych przy pomocy w贸zka paletowego oraz r臋cznie,- wykonywanie zada艅 zleconych przez prze艂o偶onego,
Grupa Progres - 2016-05-19 - Anielin (艂贸dzkie)
Firma APROJEKT tworz膮ca oddzia艂 w Siedlcach, poszukuje os贸b chc膮cych rozwija膰 si臋 w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci 艣wiat艂owodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + 艣wiat艂owodowych), kanalizacji, przy艂膮czy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urz膮dze艅 telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycj臋 danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawno艣ci danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udzia艂 w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-08-11 - Siedlce (mazowieckie)
POMOC PIEKARZA
KARDAMON - 2016-06-28 - Trzebiat贸w (zachodniopomorskie)
Realizacja rob贸t budowlanych zg. z obowi膮zuj膮cymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remont贸w i umowami, bie偶膮ca kontrola obmiar贸w rob贸t sporz膮dzanych przez wykonawc贸w, w tym obmiar贸w rob贸t zanikowych, rozliczanie wykonanych rob贸t, prowadzenie dokumentacji, kosztorysowanie.
Gda艅ska Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa - 2016-07-28 - Gda艅sk (pomorskie)
monitoring 艣rodk贸w publicznego przekazu, wsp贸艂praca z mediami, redagowanie materia艂贸w prasowych, tekst贸w promocyjnych i komunikat贸w publikowanych w mediach, informatorze gminnym i serwisach internetowych, publikowanie i aktualizacja tre艣ci na stronie www.skoczow.pl, dokumentacja fotograficzna wydarze艅 kulturalnych i innych z udzia艂em w艂adz miasta.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Skocz贸w (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- realizowanie patronat贸w honorowych wojewody i wicewojewody, a tak偶e spraw zwi膮zanych z udzia艂em wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawid艂owej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i prze艂o偶onymi form oraz zakres贸w udzia艂u wojewody w realizowanych przedsi臋wzi臋ciach w celu zapewnienia prawid艂owej realizacji spraw dotycz膮cych patronat贸w honorowych oraz spraw zwi膮zanych z udzia艂em wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obs艂udze merytorycznej uroczysto艣ci nadania odznacze艅 pa艅stwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotka艅, posiedze艅 itp. z udzia艂em wojewody- przygotowywanie list贸w okoliczno艣ciowych i gratulacyjnych, wyst膮pie艅, dyplom贸w oraz innych materia艂贸w zwi膮zanych z udzia艂em wojewody w r贸偶norodnych przedsi臋wzi臋ciach - udzia艂 w organizacji 艣wi膮t pa艅stwowych oraz uroczysto艣ci patriotycznych na terenie wojew贸dztwa Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szczeg贸艂owe informacje znajduj膮 si臋 na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Miejskim na parterze budynku
Urz膮d Miejski Ostr贸w Wielkopolski - 2018-01-15 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
- OSOBY APLIKUJ膭CE NA POWY呕SZE STANOWISKO PROSZONE S膭 O ZAPOZNANIE SI臉 Z TRE艢CI膭 OG艁OSZNENIA NA STRONIE: https://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/kariera-praca/- Realizacja ca艂okszta艂tu zada艅 z zakresu BHP i ochrony przeciwpo偶arowej.- Wynagrodzenie: 1400 z艂/brutto - do negocjacji. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (zgodnie z 搂 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy). Mile widziane do艣wiadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomo艣膰 normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATR脫W W KATOWICACH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-05 - Katowice (艣l膮skie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, pomoc w prowadzeniu dokumentacji, sterylizacja narz臋dzi, utrzymanie porz膮dku w gabinecie
Prywatny Gabinet Stomatologiczny Katarzyna Szczepa艅ska - 2017-12-18 - Klimont贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem I zmiana 07.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
dba艂o艣c o czysto艣c w zak艂adzie produkcyjnym
Invento Sp z o.o - 2016-03-04 - Gardno (zachodniopomorskie)
Przew贸z towar贸w na terenie kraju
PW KAMIX Kamil Doma艅ski - 2018-03-30 - 呕urawica (podkarpackie)
Obs艂uga maszynDok艂adanie surowca do maszynyDba艂o艣c o zachowanie standard贸w jako艣ciowych zgodnych ze specyfikacja produkcji.Sk艂adanie uszczelek.Termin rozpocz膮cie zatrudneinaia ustalany indywidualnie z kandydatem
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
G艂贸wne obowi膮zki:- rozpatrywanie wniosk贸w dotycz膮cych stwierdzenia czy nieruchomo艣ci rolne zosta艂y przej臋te na w艂asno艣膰 Pa艅stwa z naruszeniem prawa, wznowienie post臋powania w sprawach zako艅czonych decyzj膮 ostateczn膮, stwierdzenie niewa偶no艣ci decyzji o przej臋ciu nieruchomo艣ci, nieprawid艂owo艣ci przej臋cia nieruchomo艣ci, w trybie przepis贸w dekretu z dnia 6 wrze艣nia 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projekt贸w decyzji Wojewody w sprawie nieodp艂atnego nabycia przez gmin臋 oraz przez Skarb Pa艅stwa nieruchomo艣ci, oznaczonych w ewidencji grunt贸w i budynk贸w jako wsp贸lnota gruntowa,- rozpatrywanie odwo艂a艅 od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starost贸w dotycz膮cych ustalenia nieruchomo艣ci stanowi膮cych mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udzia艂u we wsp贸lnocie gruntowej oraz wykazu obszar贸w gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielko艣ci przys艂uguj膮cych im udzia艂贸w we wsp贸lnocie,- wykonywanie zada艅 z zakresu przekazywania mienia Skarbu Pa艅stwa na rzecz jednostek samorz膮du terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowie艅 w tym zakresie,- przygotowywanie dokument贸w i przeprowadzanie ogl臋dzin nieruchomo艣ci w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮, wyst臋puje praca w terenie podczas ogl臋dzin nieruchomo艣ci.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B posiadaj膮cy wind臋, wej艣cie do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lipsko (mazowieckie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie, kompletowanie, i rejestrowanie wniosk贸w o 艣wiadczenia pieni臋偶ne z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸wustalenie prawa i przygotowanie decyzji w sprawach zasi艂k贸w choroboeych, przed艂u偶onych zasi艂k贸w chorobowych , macierzy艅skich , rodzicielskichsporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci statystycznejprowadzenie ewidencji p艂atnik贸w sk艂adek i os贸b objetychubezpieczeniem spo艂ecznym rolnik贸w
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
szczeg贸艂y oferty w Biuletynie Informacji Publicznej Nr oferty 0400-OP-110.17.2017 z dnia 24.08.17
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO ODDZIA艁 REGIONALNY W GDA艃SKU - 2017-08-29 - S艂upsk (pomorskie)
wg stanowiska
JANTAR 2 Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Szczecinek (zachodniopomorskie)