INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 2120) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 2120)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 2120)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 4 kwietnia 2018 roku do dnia 14 kwietnia 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki BWNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 14.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
praca na liniach uboju
Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A. - 2016-09-05 - Łuków (lubelskie)
redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie do e-obiegu, współpraca z interesanatami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mława (mazowieckie)
Współpraca z nauczycielami oraz personelem zatrudnionym w szkole. Utrzymywanie w bieżącej czystości przydzielonego rejonu sprzątania. Realizowanie innych zadań zleconych przez dyrektora. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 79.
Szkoła Podstawowa nr 99 im. Tadeusza Kościuszki - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
1.realizacja zadań należących do kompetencji Wydziału Budownictwa i Architektury: - rozpatrywanie wniosków i załatwianie spraw z zakresu objętego ustawą PRAWO BUDOWLANE w oparciu o KPA i inne przepisy szczególne; - prowadzenie postępowań administracyjnych w w/w zakresie;2.wykonywanie innych zadań z zakresu działalności Wydziału Budownictwa i Architektury.
STAROSTWO POWIATOWE W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2017-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprawdzanie dokumentacji BHPprzeprowadzanie przeglądów BHP budowysporządzanie raportów bhpprowadzenie szkoleń bhp
SAFETY TIME - 2018-03-07 - Chorzów (śląskie)
Utrzymywanie porządku i czystości w budynku, sprzątanie pomieszczeń biurowych. Mile widziane osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Możliwość pracy na 1/2 etatu.
KSOMAR Sp. z o.o. sp. k. - 2018-04-19 - Kępno (wielkopolskie)
sporządzanie wyceny robót budowlanych, i kosztorysów, sporzadzanie umów o roboty budowlane i roboty z podwykonawcami, kompletowanie dokumentów do przetargów, rozliczanie materiałowe budów
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielane korespondencji wpływającej do OR KRUS w Gdańsku, prowadzenie rejestrów korespondencji, elekrtoniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gdańsku, rozliczanie korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa finansowo-księgowa oddziału regionalnego oraz placówek terenowych, sporządzanie przelewów elektronicznych w systemach bankowych, wprowadzenie do systemów bankowych plików w formie elektronicznej, sporzadzanie zapotrzebowania na środki finansowe na wypłatę świadczeń z Funduszu Składkowego, sporządzanie dowodów księgowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- udzielanie klientom informacji dotyczących zasad wydawania paszportów w celu umożliwienia im złożenia kompletnych wniosków- wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikacją linii papilarnych celem odebrania paszportów przez klientów- przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych , wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego w celu umożliwienia wydania paszportów klientom- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- przygotowywanie przesyłek z wnioskami paszportowymi dla Oddziału Paszportów i Obsługi Klientów w Bydgoszczy oraz uczestniczenie w dystrybucji paszportów poprzez Pocztę Specjalną Policji w Inowrocławiu w celu umożliwienia personalizacji paszportów i ich odbioru z Poczty Specjalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek, wejście od ul. Roosevelta 36-38 w Inowrocławiu. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie min średnie, staż pracy min 1 rok, znajomość branży materiałów drewnopochodnych - dodatkowy atut, zdolności interpersonalne, umiejętność negocjacji, obsługa klientów hurtowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, realizowanie strategii sprzedaży, koordynacja wysyłek i działań logistycznych.
INTAR Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
laminowanie, pokrywanie powierzchni formy matą oraz przesączanie żywicą
STRATIFORME POLSKA SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Żyrardów (mazowieckie)
Pełen nadzór, odpowiedzialność i kontrola nad wszystkimi procesami technologicznymi w zakładzie, planowanie i monitorowanie działań produkcyjnych z uwzględnieniem kosztów i efektywności, nadzór technologiczny nad wszystkimi fazami produkcji
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przygotowywanie prostych potraw,posiłków,obróbka termiczna mięś i warzyw,zmywanie naczyń, utrzymanie czystości na kuchni
Karczma Karkonoska Katarzyna Bielańczyk - 2018-08-01 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Roznoszenie ulotek w miejscu swojego zamieszkania lub wskazanie miejsca docelowego w przypadku akcji rekrutacyjnych
Sanpro Job Service BPO Sp.z o.o. S.K. - 2016-03-01 - Skórcz (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji pracowników młodocianych, prowadzenie dokumentacji ośrodka, obsługa recepcji ośrodka.
kontakt przez OHP - 2018-08-30 - Lanckorona (małopolskie)
Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie robót elektrycznych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
Ochrona życia i zdrowia ludzi oraz mienia. Kontrola przestrzegania przepisów porz. adm., ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego w tym zapewnienie spokoju w miejscach publicznych. Wykrywanie przestępstw i wykroczeń.
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu - 2016-09-08 - Lubań (dolnośląskie)
usuwanie awarii maszyn i urzadzeń (w zakresie elektryki oraz automatyki), wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, dokonywanie drobnych modyfikacji maszyn, wykonywanie przeglądów i naprawy elektronarzędzi, usuwanie usterek instalacji elektrycznej w budynkach
FAST-FOL GADOMSCY SP.J - 2018-02-02 - Mława (mazowieckie)
zastępowanie Prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami chińskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw, pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych, obróbka wstępna, przygotowywanie potraw, ryb na parze, pieczenie ciasta w piecu konwekcyjno-parowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Sierakowice (pomorskie)
prace związane ze stolarką, montaż, szklenie okien
SZPROTAWSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCIAMI CHROBRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZPROTAWIE - 2017-03-10 - Szprotawa (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Janowice Wielkie (dolnośląskie)
- ochrona i dobrostan zwierząt wymagany zawód: lek. weterynarii lub zootechnik lub pokrewne
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W SZAMOTUŁACH - 2016-09-05 - Szamotuły (wielkopolskie)