INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO Słupsk oferta pracy Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Data publikacji: 2018-04-10
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Nazwa pracodawcy: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 17.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
klejenie szuflad, stołów, fornirów meblowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Słupno (mazowieckie)
- wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dot. dochodów i wydatków budżetowych,- uzgadnianie prowadzonych kartotek wydatków i sald kont systematycznych,- przygotowywnie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych- rozliczanie delegacji służbowych.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
praca
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie SPP, kontrola opłat wnoszonych w SPP
P.P.U.H. "DEJW" DAWID BIERNAT - 2018-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
układanie kostki brukowej
Globin Sławomir Siejo - 2016-07-13 - Chełm (lubelskie)
sporządzanie dokumentacji wysyłkowej,sprawdzabnie jakości produkowanego/wysyłanego/dostarczanego produktu,przygotowywanie zestawień dotyczących wysyłek oraz dostaw,wykonywanie poleceń służbowych
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Będzin (śląskie)
fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Głogów (dolnośląskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK - 2016-12-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace budowlane, murarskie, montaz ogrodzeń
P.H.U. M-R-B Therm inż. Mateusz Budziński - 2016-07-01 - Wilczyn (dolnośląskie)
- szkolenie BHP i p.poż.- utrzymanie czystości w gabinetach stomatologicznych- utrzymanie czystości na terenie zakładu pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Świebodzin (lubuskie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Lednogóra (wielkopolskie)
pracownik produkcji
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Tarnów (małopolskie)
Oferowanie ubezpieczeń majątkowych.
"TUZ"Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
- Transport towaru samochodem dostawczym na terenie kraju,Kontakt: telefon 667-235-333; e-mail: marcinfreitag (at) wp.pl
GOŚKA MARCIN FREITAG - 2016-10-20 - Tczew (pomorskie)
skanowanie towaru,
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Niemcy (Niemcy)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
przewóz towarów samochodem ciężarowym na terenie całego kraju
TRANSPORT CIĘŻAROWY PIOTR KOZIOŁ - 2016-10-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
1) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na drogach gminnych, ścieżkach rowerowych, wiatach i przystankach znajdujących się na terenie miasta,2) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników, ścieżek rowerowych, wiat i przystanków znajdujących się na terenie miasta,3) przygotowywanie danych niezbędnych do przeprowadzenia przetargów i prowadzeniepostępowań o udzielenie zamówień publicznych nie objętych ustawą prawo zamówień publicznych w ramach realizacji swoich zadań,4) przygotowywanie danych do projektu budżetu w ramach realizacji swoich zadań.
Urząd Miasta - 2017-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie pozwoleń na budowę lub rozbiórkę oraz decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowych2. przyjmowanie zgłoszeń na budowę i wykonywanie robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę3. zgłaszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania robót oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę5. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę6. prowadzenie spraw związanych z udziałem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dzienników budów8. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwolenie na budowęPraca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6 Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2016-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Brak danych
MULTI-KOM Andrzej Nakielski - 2017-10-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości w wyznaczonych budynkach i terenach.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
Kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Rogowiec (łódzkie)
Sporządzanie list płac,rozliczanie składek ZUS(obsługa płatnika) i podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt personalnych,sporządzanie umów,wystawianie świadectw pracy,rozliczanie PFRON
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2016-03-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Nadzór inwestorski robót inwestycyjnych; remontowychWystawianie zleceń na remonty w branży elektrycznejSporządzanie kosztorysów inwestorskichNadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
szkolenie osób w zakresie BHP oraz PPOŻ
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
PRACA FIZYCZNA PRZY ROŚLINACH,
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2017-10-03 - Ozorków (łódzkie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działań ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego oraz konsultowanie ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Przygotowanie do podpisu przez Administratora Danych upoważnień do prztewarzania danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i w jednostkach obsługiwanych oraz konsultowanie ich przygotowania. Opracowanie wykazu budynków, pomieszczeń lub części pomieszczeń, tworzących obszar, w którym przetwarzane są dane ososbowe oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Opracowanie wykazu zbiorów danych ososbowych wraz ze wskazaniem programów służących do ich przetwarzania oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Nadzorowanie przygotowania opisu struktur zbiorów danych ososbowych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązań między nimi w obrębie zbioru danych oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wsolnych Powiatu Płockiego oraz sprawdzenie w/w opisów w jednostkach obsługiwanych. Świadczenie konsultacji w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych w jednostkach obsługiwnych. Sprawdzenie stanu ochrony danych osobowych oraz przedstawienie uwag dla Administratorów Danych Osobowych w jednostkach obsługiwanych. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)