INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ KIEROWNICTWA URZĘDU, K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ KIEROWNICTWA URZĘDU, K/M
Wynagrodzenie: od 2 810,76 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 810,76 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARSKIEJ KIEROWNICTWA URZĘDU, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 810,76 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie, - doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej - w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, - znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne i dotyczące organizacji służby cywilnej) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, - odporność na stres, - komunikatywność, - kultura osobista, - posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Zakres zadań: - przyjmowanie korespondencji kierowanej do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkładanie jej do dekretacji, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, - obsługa pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), - prowadzenie terminarza spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - redagowanie pism na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wyszukiwanie informacji i danych na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączenie rozmów, przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługa recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi itp.). Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - życiorys/CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo, - w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 412 ze zm.). Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do 30.05.2018 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy BOR nr ogłoszenia 27258. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdują się na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 27258 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2018
Data dodania oferty pracy: 18.05.2018
Oferta pracy ważna do: 30.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Mile widziana znajomosć kuchni molekularnej, fit.
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2015-10-26 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Sporządzanie kosztorysów, nadzór nad pracami, rozliczanaie faktur;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, Prądzyńskiego 30 A oraz zasięg pracy Spółdzielni;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 346 97 81/92, sekretariat (at) smkomunalnik.plPraca w godzinach pn, wt, czw.: 7-15; śr: 7-17; pt: 7-13;40 h pracy w miesiącu;praca na okres próbny (3 miesiące), później na czas określony;sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa Komunalnik - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Karczowiska Górne (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku: Inspektora ochrony przeciwpożarowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-04 - Balice (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-06-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- nadzorowanie i kontrolowanie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej standardu świadczonychusług, jakości działalności, realizacji zadań własnych i zleconych oraz poziomu kwalifikacji kadr;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej zadańzleconych z zakresu administracji rządowej dotyczących prowadzenia postępowań w sprawach świadczeńz funduszu alimentacyjnego oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej, urzędymiast i gmin, Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, zadań zleconych z zakresu administracji rządowejdotyczących udzielanych świadczeń rodzinnych;- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie wymierzania kar pieniężnych zaniezrealizowanie zaleceń pokontrolnych;- rozpatrywanie skarg na usługi świadczone przez określone jednostki pomocy społecznej;- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy.Inne dokumenty i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzająskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do 08.01.2016 r.Miejsce składania dokumentówDolnośląski Urząd WojewódzkiBiuro Organizacyjno - Administracyjnepl. Powstańców Warszawy 150-153 Wrocławlub składać w pok. 0200 z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/KN/01/12/2015.Oferta dostępna w sali E.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - 2015-12-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Inspektor BHP w miejscu budowy instalacji chłodniczej
"GRUPROFIL" WIESŁAWA CYBULSKA - 2017-03-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów; sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumnetów w kancelarii ogólnej; kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zakończonych spraw przed przekazaniem ich do wlaściwego archiwum w celu uporządkowania dokumentacji; ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną elektronicznych nośników informacji w Placówce w celu ich prawidłowego wykorzystania; prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w Placówce oraz sprawuje nadzór nad ich wykorzystywaniem; udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki leżącej w kompetencji kancelarii, a także kierowanie ich do właściwej jednostki lub komórki organizacyjnej w celu usprawnienia pracy Placówki
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola nad prowadzonymi robotami budowlanymi, wykonywanie i weryfikacja kosztorysów na wykonywane roboty, udział w pracach działu technicznego
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 8-20; 20-8; możliwość pracy w nadgodzinach
Hotel Słupsk s.c. - 2016-08-30 - Słupsk (pomorskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1764- prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,-prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,-przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych,- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania.Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-07-21 - Rybnik (śląskie)
przygotowanie ,wydawanie i obsługa sniadań hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)
Pakowanie towarów sypkich
ATLAS B.S. BRONISŁAW SKROBISZ - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
Pełnienie zadań służby BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, nadzór nad zgodnością procedur i dokumentacji z wymogami przepisów BHP i PPoż.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; dobra znajomość języka angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: Wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego; edycja oraz tworzenie opisów produktów; przygotowywanie danych potrzebnych dostworzenia projektów graficznych takich jak opakowania oraz etykiety na produkty, a także weryfikacja zgodności danych po stworzeniu projektów przez grafika; tworzenie zestawień oraz wyszukiwanie informacji w sieci.; dodawanie nowych indeksów produktowych w programie Subiekt. Przygotowywanie pism; tworzenie zamówień oraz plików z informacjami na temat zapotrzebowania produktowego, na podstawie statystyk sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
NTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
odbiór i sortowanie desek, obsługa traku
MAJGO,MARIUSZ GULAJEW - 2018-08-20 - Drezdenko (lubuskie)
obsługa klientów z Nepalu i Indii
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
CHOJMEX ROMAN MOŚ - 2016-10-13 - Chojęcin (wielkopolskie)
Drobne prace remontowe: malarsko-murarskie, hydrauliczne,. Naprawy stolarsko-tapicerskie; naprawa sprzętu AGD; wymiana oświetlenia tj. żarówek itp.. Prace porządkowe terenu Domu. Inne prace techniczne wynikające z dzialalności Domu.
Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach - 2016-01-12 - Miłowice (lubuskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera. Wynagrodzenie: 12,70 zł brutto na godzinę. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Sulęcin (lubuskie)
- praca na produkcji stolarki PCV- realizacja zleceń przekazywanych produkcji zachowując zgodność z procedurami jakości
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień płacowych, obsługa kadrowo- płacowa pracowników ( umowy o pracę, zaświadczenia itp), rozliczanie czasu pracy pracowników ( listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń ZUS, PIT, US, przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, administrowanie sprawami szkoleniowymi personelu szpitala, raportowanie na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
asystowanie przy obróbce i cięciu wypełnień dzrwiowych, prayzgotowanie komponentów do produkcji, osadzanie szyb do paneli, sklejanie i czyszczenie PVC i blach aluminiowych, montaz aplikacji Inox, składanie profilii uzupełnień dzrwiowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace porzątkowe, pranie, sprzątanie
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI "DWOREK" ŻYWICA DANUTA - 2017-01-10 - Gozdawa (kujawsko-pomorskie)
- Ogłoszenie o naborze na stronie: http://www.sw.gov.pl/praca-oferta/areszt-sledczy-katowice-nabor-na-stanowisko-straznika-dzialu-ochrony- Praca w dziale ochrony jednostki, kontakt z osobami pozbawionymi wolności, praca na oddziałach mieszkalnych dla osadzonych kobiet i mężczyzn;- Wynagrodzenie: od 2795 zł/brutto. Praca na na podstawie mianowania na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 06:00-18:00,18:00-6:00 + dni wolne od pracy wg grafiku. Wymagania konieczne: wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące. Uregulowany stosunek do służby wojskowej, praca w zespole, dyspozycyjność. Inne Wymagania stawiane kandydatom określone w ustawie z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2017 r., poz. 631): - Art. 38.1. obywatelstwo polskie,2. uregulowany stosunek do służby wojskowej,3. nieposzlakowana opinia, niekaralność, pełnia praw publicznych,4. bardzo dobry stan zdrowia, wysoka sprawność fizyczna i psychiczna,5. wykształcenie minimum średnie.
ARESZT ŚLEDCZY W KATOWICACH - 2017-08-31 - Katowice (śląskie)
Przyjęcie i obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Rozliczenie środków płatniczych. Zapobieganie stratom.
AUCHAN POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Łomianki (mazowieckie)
Brak danych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Inwestor" w Lubinie - 2016-09-12 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż i pielęgnacja roślin ogrodowych.
EDWARD NOWAK FIRMA "EURO - OGRÓD" 2. EDWARD NOWAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ EURO-OGRÓD PONIDZIE - 2018-01-12 - Kliszów (świętokrzyskie)
obsługa w zakresie BHP jednostki wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)