INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ Poznań oferta pracy Nadodrzański Oddział Starży Granicznej
Stanowisko: INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów; sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumnetów w kancelarii ogólnej; kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zakończonych spraw przed przekazaniem ich do wlaściwego archiwum w celu uporządkowania dokumentacji; ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną elektronicznych nośników informacji w Placówce w celu ich prawidłowego wykorzystania; prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w Placówce oraz sprawuje nadzór nad ich wykorzystywaniem; udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki leżącej w kompetencji kancelarii, a także kierowanie ich do właściwej jednostki lub komórki organizacyjnej w celu usprawnienia pracy Placówki
Data publikacji: 2017-04-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Nadodrzański Oddział Starży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bukowska 285, 60-186 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej; przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów; sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumnetów w kancelarii ogólnej; kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zakończonych spraw przed przekazaniem ich do wlaściwego archiwum w celu uporządkowania dokumentacji; ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną elektronicznych nośników informacji w Placówce w celu ich prawidłowego wykorzystania; prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w Placówce oraz sprawuje nadzór nad ich wykorzystywaniem; udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki leżącej w kompetencji kancelarii, a także kierowanie ich do właściwej jednostki lub komórki organizacyjnej w celu usprawnienia pracy Placówki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dokumenty aplikacyjne przesłać na adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub skaładać w Kancelarii Jawnej Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem "Oferta pracy"; znajomość ustawy dot. ochrony informacji niejawnych, 6 miesięcy doświadczenia w pracy biurowej
Nazwa pracodawcy: Nadodrzański Oddział Starży Granicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, świadectwo pracy, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie innych dokumentów świadczących o kwalifikacjach kandydatów, kserokopie świadectw pracy potwierdzających wszytskie okresy zatrudnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: Poprzeczna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.04.2017
Data dodania oferty pracy: 30.03.2017
Oferta pracy ważna do: 10.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nowy Targ (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu w szkole, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzacych, obsługa korespondencji, prowadzenie list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników w administracji i obsługi, prowadzenie dokumentów uczniów, prowadzenie wykazu uczniów objętych obowiązkiem szkolnym, wystawianie legitymacji uczniom i pracownikom, wykonywanie odpisów dokumentacji szkolnej, wystawianie różnorodnych zaświadczeń i druków, prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, przygotowanie danych do projektu organizacyjnego szkoły, sprawozdań GUS, SIO, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora.
Zespół Szkół w Ostrowicach - 2017-08-01 - Ostrowice (zachodniopomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wyszków (mazowieckie)
Rozładunek samochodów zgodnie z dokumentacją transportową, przyjmowanie i wydawanie towaru, przestrzeganie zasad BHP i dbałość o powierzony sprzęt
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Gruszczyce (łódzkie)
z
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. DUBOIS 38GODZ.PR.: 8-16 LUB 12-20WYMAGANIA ORGANIZATORA: DOBRY STAN ZDROWIA, PUNKTUALNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
osoba zarejestrowana do 30 roku zycia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Bytom (śląskie)
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, - dokonywanie kwartalnych uzgodnień ewidencji ilościowej prowadzonej przez użytkowników komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego, - sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prace księgowe.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Maxpol" Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Przygotowywanie analiz, opracowań i ekspertyz. Opracowywanie planu kosztów działalności w ujęciu syntetycznym i analitycznym.Doswiadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Szkolenia wstępne bhp i ppoż, przeglądy warunków pracy, prowadzenie spraw związanych z profilaktyką badań lekarskich, sprawdzanie przepisów bhp na stanowiskach pracy.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 664 027 541.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Raciąż (mazowieckie)
Organizacja i przygotowanie wysyłek w sklepie internetowym.
Ajchsztet Muzolf SOLLUX LIGHTING SP.J. - 2016-02-10 - Budzyń (wielkopolskie)
- sprawdzanie parametrów procesu produkcyjnego z dokumentacją techniczno-technologiczną,- kontrolowanie parametrów produkcyjnego wyrobu tkackiego- segregowanie odpadów produkcyjnych- dokonywanie wykonanej produkcjiGotowość do pracy w dni wolne
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
przewóz towarów na terenie Lubawy i okolic
Firma Handlowo-Usługowa SZKŁOMAL Piotr Truszczyński Lubawa - 2017-10-27 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Rzekuń (mazowieckie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent ds. kancelaryjnych / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pabianice (łódzkie)
praca w barze
Usługi Gastronomiczno-Hotelarskie Renata Rozmysłowicz Połęcze - 2016-09-06 - Połęcze (warmińsko-mazurskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku, należeć będzie:1.udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, dokumentacji rejestrowej, 2.dokumentacji przetargowej, korespondencji oraz prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnychobsługa kancelaryjna Rady Nadzorczej3.prowadzenie Archiwum Szpitala w zakresie dokumentów niemedycznychsporządzanie zestawień i analiz
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientem firmy, wypełnianie dokuemntów oraz reklamacji w języku angielskim; min.6 m-cy doświadczenia na podobnym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii, analiza aktów prawnych z zakresu obowiązków służby mierniczo- geologicznej, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-09-05 - Zgierz (łódzkie)
opieka nad osobą starszą
kontakt przez OHP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-04-05 - Łomża (podlaskie)
Nadzór techniczny nad pracami budowlano-remontowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Michał" - 2016-11-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa maszyn sterowanych numerycznie.
FREZWID Sp.j - 2016-04-05 - Skawina (małopolskie)
-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa gilotyny
"Polcova" Sp. z o.o. w Rumii Zakład Produkcji Oklein w Hajnówce - 2016-04-27 - Hajnówka (podlaskie)