INSPEKTOR BHP Łomża oferta pracy 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
Data publikacji: 2018-04-05
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Data zakończenia pracy: 08.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe/ew. podyplomowe z zakresu BHP, doświadczenie zawodowe- min. rok, znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy złożyć osobiście w dyżurce WT, Al. Legionów 133, 18-400 Łomża
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 133
Profil działalności pracodawcy: Obronność
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.04.2018
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 05.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegółowe informacje można uzyskać w komórce organizacyjnej ds. kadr pod numerem telefonu 134677049 wew. 163Dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą elektroniczną do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 15:00, na adres: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy lub w formie scanu na adres zk_lupkow (at) sw.gov.pl
Zakład Karny w Łupkowie - 2017-06-29 - Nowy Łupków (podkarpackie)
Załatwianie spraw związanych z przeprowadzeniem naboru na stanowiska urzędnicze W CUA, prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-05-25 - Płock (mazowieckie)
- bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;- zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;- bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;- wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
koordynacja wszystkich procedur obowiązujących odpowiednie departamenty UMWP oraz instytucje pośredniczące w trakcie realizacji RPO WP 2014-2020, w szczególności poprzez stałe monitorowanie ich aktualności i adekwatności do zmieniających się zadań i uwarunkowań prawnych oraz okresowe przeprowadzanie niezbędnych zmian, koordynacja problematyki przetwarzania danych osobowych w RPO WP w związku z rozpoczęciem stosowania RODO,wsparcie instytucji pośredniczących i nadzór nad wykonywanymi przez nie zadaniami obejmujący m.in. udział w przeprowadzanych w nich kontrolach systemowych,- obsługa kontroli i audytów RPO WP 2014-2020 prowadzonych przez instytucje zewnętrzne, w tym kompleksowa analiza (w szczególności pod katem prawnym) ustaleń dokonywanych przez te instytucje i przygotowywanie odpowiedzi na nie.kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,praca na stanowisku może wiązać się z delegacjami, wyjazdami służbowymi,przeprowadzanie czynności kontrolnych poza siedzibą urzędu,praca umysłowa,obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie).
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
szeroko rozumiane prace elektryczne w budynkach komunalnych i gminnych, drobne prace remontowo-budowlane
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Zbrosławice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie zadań związanych z mechaniką samochodową, usuwanie awarii maszyn i urządzeń, codzienna konserwacja i naprawa wózków widłowych
WORK-BUD SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Sobota (wielkopolskie)
Inspektor ds. finansowo - księgowych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wybrzeże"Sławno - 2018-03-22 - Sławno (zachodniopomorskie)
PRACA W TERENIE
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Opole (opolskie)
Praca w punkcie usługowym przy Centrum Handlowym Carrefour: dorabianie kluczy, naprawa pilotów, sprzedaż zegarków i innych artykułów, drobne usługi zegarmistrzowskie, wymiana baterii.Wymagana nieposzlakowana opinia, zdolności techniczne, manualne, precyzja, dokładność, sumienność, samodzielność, komunikatywność, gotowość do pracy w systemie zmianowym (12/24h)
SVS SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ Mirosław Solecki vel Szymański - 2016-05-17 - Stojadła (mazowieckie)
Rozwożenie pieczywa. Praca na trasie Brzesko-Uście Solne w godz. 5:00-9:00
Piekarnia "JAGRA"Paweł Czyżycki - 2016-08-09 - Uście Solne (małopolskie)
Szklenie ręczne i przy pomocy maszyn specjalistycznych. Praca w brygadzie obcokrajowców (Ukraina).
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
j.w
Niepubliczne Przedszkole Dziecięcy Kącik Katarzyna Łowińska - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Prace dekarskie i ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kuczbork-Osada (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętność sprzedaży, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-11-27 - Lubliniec (śląskie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wsparcie sprzedaży w dziale klienta, I umowa na okres próbny, praca w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego, szkolenia wewnętrzne ( produktowe, systemowe, inne)
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2016-07-07 - Ruszów (dolnośląskie)
Sprzątanie przydzielonych pomieszczeń szkolnych; zamiatanie, mycie, konserwacja podłóg; odkurzanie mebli i sprzętów oraz urządzeń sanitarnych; mycie okien.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- obsługa spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o ustaleniu odszkodowań za działki gruntu zajęte w dniu 31.12.1998r. po drogi publiczne gminne oraz działki, które na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych stały się własnością gminy lub powiatu,- regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarb Państwa,- prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami powiatu, w tym: sprzedaż, zamiana, darowizna, nabywanie do nieruchomości do zasobu powiatu.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-08-14 - Cieszyn (śląskie)
Szczegółowe informacje zamieszczone są na http://bip.gops.kolobrzeg.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu - 2016-02-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klientów Spółki, współpraca z kontrahentami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Janczewice (mazowieckie)
realizacja zadań z zakresu ochrony zwierząt, kontrola pomieszczeń zwierząt, wykonywanie zadań z zakresu zwalczania chorób zakaznych w przypadku takiej potrzeby
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa koparki na budowie
ENERGOBUD Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
produkcja wędlin
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
-Obsługa klientów - doradzto techniczne w serwisie samochodowym,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: jmarszalek (at) autocomplextczew.pl
AUTO COMPLEX DZIUBIŃSKI STANISŁAW - 2016-06-20 - Zajączkowo (pomorskie)
Układanie bukietów z żywych kwiatów ciętych, pomoc przy przygotowaniu towaru do produkcji i pakowaniu wyrobów gotowych. Wymagane zdolności manualne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Praca na terenie Ośna Lubuskiego. Dojazd z: Lemierzyce, Muszkowo (Zajazd ,,U Lusi"), Słońsk, Sulęcin. Tel. 95 757 54 88 Marcin Zieliński.
BLOOMINESS POLSKA SP. Z O.O. - 2018-01-08 - Sulęcin (lubuskie)
wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie w transporcie międzynarodowym, prawo jazdy kat CE, kurs na przewóz rzeczy. Transport międzynarodowy -zjazd raz na tydzień.
MAREK NALEWAJKO PHU REMZUL - 2017-06-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, obsługa klienta
Sklep Ogólnospożywczy Hacieja Mariusz - 2018-04-06 - Jaworzno (śląskie)
Zamówienie towaru, przyjęcie i wycena, sprzedaz towaru, ogólne dbanie o stanowisko pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Bełchatów (łódzkie)