INSPEKTOR WOJEWÓDZKIW BIURZE KADROWO-ORGANIZACYJNYM(NR 7406) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKIW BIURZE KADROWO-ORGANIZACYJNYM(NR 7406)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie akt i dokumentacji z komórek organizacyjnych urzędu w celu gromadzenia zbiorów archiwalnych w archiwum,- wykonywanie wpisów oraz odpisów z akt i dokumentacji dla zainteresowanych osób fizycznych i instytucji w celach realizacji złożonych wniosków,- udostępnianie, wypożyczanie akt i dokumentacji pracownikom komórek organizacyjnych i klientom zewnętrznym w celu realizacji wniosków o korzystanie z zasobów archiwalnych,- nadzorowanie stanu uporządkowania akt w momencie ich przyjmowania do archiwum,- prowadzenie merytorycznego nadzoru nad filiami archiwum zakładowego w delegaturach oraz składnicą akt w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-12-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie akt i dokumentacji z komórek organizacyjnych urzędu w celu gromadzenia zbiorów archiwalnych w archiwum,- wykonywanie wpisów oraz odpisów z akt i dokumentacji dla zainteresowanych osób fizycznych i instytucji w celach realizacji złożonych wniosków,- udostępnianie, wypożyczanie akt i dokumentacji pracownikom komórek organizacyjnych i klientom zewnętrznym w celu realizacji wniosków o korzystanie z zasobów archiwalnych,- nadzorowanie stanu uporządkowania akt w momencie ich przyjmowania do archiwum,- prowadzenie merytorycznego nadzoru nad filiami archiwum zakładowego w delegaturach oraz składnicą akt w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKIW BIURZE KADROWO-ORGANIZACYJNYM(NR 7406)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,- Kodeks postępowania administracyjnego- umiejętność myślenia kreatywnego, podejmowanie decyzji i odpowiedzialności, efektywna komunikacja.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 1 grudnia 2018 roku do 11 grudnia 2018 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki BKODANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.12.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udział w opracowaniu planów poprawy bezpiecznych warunków pracy, kontrola warunków pracy, szkolenia pracowników z zakresu BHP, opracowanie dokumentacji powypadkowej i ryzyka zawodowego
UNIA Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
SAKAR SŁAWOMIR KARCZMARCZYK - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa, konserwacja i naprawa w zakresie mechanicznych maszyn na liniach technologicznych-paletyzatorów, foliarek,transporterów. Wykonywanie elementów maszyn, które ulegają szybkiemu zużyciu. odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenia parku części zamiennych
O-I Produkcja Polska S.A - 2018-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera. Wynagrodzenie: 12,70 zł brutto na godzinę. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Sulęcin (lubuskie)
praca polegająca na czyszczeniu przewodów kominowych
Twój Kominiarz - 2017-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo Budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego jako organu I instancji. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie www.pinb.pila.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-04-14 - Piła (wielkopolskie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-08-07 - Zgierz (łódzkie)
Praca na wskazanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Dosłońce (małopolskie)
prace pomocniczo biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Spytkowice (małopolskie)
wymagana dyspozycyjność diagnoza problemu, usuwanie awarii i usterek maszyn produkcyjnych,mechaniczno-elektronicznych, agregatów nisko temperatur, przeglądy i konserwacja maszyn i urzadzeń
"Parkur" sp. z o.o. - 2016-07-05 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Jarnołtówek (opolskie)
Utrzymanie czystości na terenie pawilonu handlowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca kasjer na stacji paliw ORLEN na ul. Warszawskiej w Bielsku-Biała, System i rozkład czasu pracy: 12/24,12/48
"FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA" S.C. Tadeusz i Bożena Marek Bielsko-Biała - 2016-06-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych, obsługa nmaszyn i urządzeń budowlanych, praca fizyczna, wykonywanie prac ogólnobudowlanych z wykorzystaniem wskazanych narzędzi.umowa o pracę na 3 latawynagrodzenie + premia uznaniowa
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łódź (łódzkie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków i wydawania obiadów
BAR MLECZNY EWELINA ZMACZYŃSKA - 2016-07-22 - Gubin (lubuskie)
Zakres zadań: - Prowadzenie kontroli planowych i doraźnych wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu oraz sporządzanie protokołów kontroli i innych przewidzianych przepisami prawa dokumentów; - wykonywanie czynności związanych z pobieraniem próbek wyrobów budowlanych, zlecaniem badań tych próbek oraz analizą sprawozdań z przeprowadzonych badań;- prowadzenie wynikających z ustaleń i czynności podejmowanych w toku tych kontroli lub związanych z dokonanymi badaniami próbek wyrobów budowlanych postępowań administracyjnych zmierzających do wydania decyzji, oraz postanowień przewidzianych przepisami ustawy o wyrobach budowlanych;- dokonywanie analiz i ocen wpływających do Inspektoratu informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych oraz sporządzanie projektów pism dotyczących sposobu wykorzystania w/w informacji;- wprowadzanie, wynikających z działania urzędu, danych do systemów informatycznych takich jak SNRWB lub innych, co do których obowiązek wprowadzania danych zostanie nałożony na tutejszy organ;- sporządzanie rocznych sprawozdań z kontroli przeprowadzonych przez wydział oraz sporządzanie zestawień i analiz dotyczących wyników przeprowadzanych kontroli przekazywanych do GUNB;- występowanie do punktów kontaktowych ds. wyrobów budowlanych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w Turcji, celem uzyskania informacji na temat wyrobów budowlanych, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych.- Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na VIII piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B. w tym samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 t i długości 5,4 m), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2764,00 do 3378,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 j.t.), wraz z aktami wykonawczymi;- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5), wraz ze związanymi z tym rozporządzeniem aktami delegowanymi;- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t.). Prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentów normalizacyjnych, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. 1 rok doświadczenia w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych dotyczących działalności komórek organizacyjnych, protokołowanie zebrań i narad organizowanych przez dyrektora lub jego zastępców, przyjmowanie wniosków i roszczeń związanych z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej i majątku szpitala, prowadzenie związanych z tym postępowań wyjaśniających i korespondencji oraz przekazywanie we właściwym terminie stosownej dokumentacji brokerowi lub firmie ubezpieczeniowej, opracowywanie niezbędnychdokumentów dotyczących ubezpieczenia majątkowego iodpowiedzialności Cywilnej szpitala, współpraca w tymzakresie z innymi komórkami organizacyjnymi, załatwianieinterwencji zgłaszających się pacjentów w zakresie organizacji przyjęć przez poszczególne komórki organizacyjne, współpraca z komórkami medycznymi związana z przekazywaniem pacjentów do ośrodkówpielęgnacyjno-opiekuńczych, występowanie do ośrodkówpomocy społecznej o wydanie decyzji dotyczącej objęciaubezpieczeniem zdrowotnym pacjentów nieubezpieczonych, sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji szpitala rejestracja zmian w sądzie i rejestrze wojewody, udział w opracowywaniu: statutu, regulaminów, poleceń wewnętrznych, prowadzenie zbioru protokołów z kontroli zewnętrznych oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi w sporządzaniu odpowiedzi na wykonanie zalecenia pokontrolne, prowadzenie dokumentacji skarg i wniosków oraz odpowiedniej korespondencji związanej z ich wyjaśnianiem, prowadzenie wykazu aktów prawnych, prowadzenieelektronicznej wersji obowiązujących Zarządzeń Dyrektora, prowadzenie różnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie działalności szpitala, pozyskiwanie miejsc akredytacyjnych dla lekarzy szkolących
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH, SANITARIATACH, POMIESZCZENIACH SOCJALNYCH, MYCIE PODŁÓG, WYCIERANIE KURZY, OPRÓŻNIANIE KOSZY NA ŚMIECI, ZAMIATANIE, ODKURZANIE, WSZYSTKIE STANDARDOWE PRACE PORZĄDKOWE;WYMAGANIA: ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, CHĘĆ I MOTYWACJA DO PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, ZAANGAŻOWANIE;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN PRAWOBRZEŻE;KONTAKT TEL: 571305609, C.V NA MAIL: s.chromiec (at) probet.info.pl
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-10 - Lubliniec (śląskie)
jw.
Biedrzycka Wioletta - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ziemne, wykopy na terenie Otwocka i okolic.
SPECBRUK Magdalena Laskus - 2017-03-23 - Otwock (mazowieckie)
Prawidłowe wykonywanie procesu produkcji toreb papierowych, prawidłowe użytkowanie maszyn do produkcji toreb, przestrzeganie przepisów BHP
Stenqvist Poland Sp. z o.o - 2016-08-08 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
przygotowywanie porcji warzyw i owoców, mycie obieranie, pakowanie warzyw i owoców
AGROVIS Wiśniewscy Spółka Jawna - 2016-04-27 - Markajmy (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM w szczególności prowadzenie dokumentacji technicznej, książek obiektów budowlanych, rejestrów, itp. Uczestnictwo w wizjach lokalnych, odbiorach i przekazaniach lokali, odbiorach robót remontowych. Zatrudnienie od lipca, praca na jedną zmianę 7h dziennie w przedziale od 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Chodzież.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-21 - Chodzież (wielkopolskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
prace pomocnicze dla hydraulika
Usługi Wspomagające Transport Lotniczy Damian Samul - 2017-03-31 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-08-10 - Skrzyszów (śląskie)
zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki
Związek Artystów Wykonawców STOART - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentacji i kosztorysów ofertowych branży drogowej w postępowaniu przetargowym, wprowadzanie postępu technicznego, organizacyjnego i ekonomicznego, gromadzenie literatury fachowej, przedkładanie wniosków i udział w zespołach technicznych i opiniodawczych, Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych i remontowych zgodnie z procesem inwestycyjnym od przekazania placu budowy do dokonania odbioru robót i zwrotu gwarancji, sprawdzanie kosztorysów i faktur, terminowa realizacja faktur, dokonywanie rozliczeń wykonanych robót, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, dokonywane odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, wykonywanie innych zadań wynikających z art. 16 Ustawy z dni a21.03.1985 r. o drogach publicznych ze zmianami, prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i instytucjami dotyczącej prowadzonych inwestycji w zakresie w branży drogowej, opracowanie analiz, sprawozdań i opinii.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://mzd.bip.czestowchowa.pl oraz na tablicy informacyjnej MZDiT w Częstochowie
Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie - 2017-09-01 - Częstochowa (śląskie)