INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Chodzież oferta pracy MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM w szczególności prowadzenie dokumentacji technicznej, książek obiektów budowlanych, rejestrów, itp. Uczestnictwo w wizjach lokalnych, odbiorach i przekazaniach lokali, odbiorach robót remontowych. Zatrudnienie od lipca, praca na jedną zmianę 7h dziennie w przedziale od 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Chodzież.
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 3, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM w szczególności prowadzenie dokumentacji technicznej, książek obiektów budowlanych, rejestrów, itp. Uczestnictwo w wizjach lokalnych, odbiorach i przekazaniach lokali, odbiorach robót remontowych. Zatrudnienie od lipca, praca na jedną zmianę 7h dziennie w przedziale od 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Chodzież.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B (2017)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie - techniczne, prawo jazdy kat. B, umiejętność kosztorysowania, staż pracy 4 lata w przypadku wykształcenia średniego lub 2 lata w przypadku wykształcenia wyższego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Młyńska 3, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVList motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.06.2018
Oferta pracy ważna do: 18.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prace wykończeniowe
JAN Usługi Remontowo-Budowlane Janusz Jabłoński - 2016-08-09 - Bryki (podlaskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-11-16 - Tczew (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
Kompletacja towaru.
pracaBIS Marta Stryjak - 2016-06-23 - Kopytów (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów; komisjonowanie zamówień do klientów; dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy; prowadzenie czynności administracyjnych.
COMPANIA DE DISTRIBUCION INTEGRAL LOGISTA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Chęciny (mazowieckie)
znajomość ustaw: ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, obsługa progamu 500+
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu - 2016-07-12 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie obiektu do wydarzeń odbywających się w Gdyni Arena.Zabezpieczenie imprez w zakresie prac elektrycznych.Obsługa urządzeń (wciągarki, tablic wyników, telebimy oraz innych urządzeń).Drobne naprawy konserwatorsko - elektryczne.
Gdyńskie Centrum Sportu - 2018-03-07 - Gdynia (pomorskie)
koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych godz. pn-czw. 7.00-15.30pt-7.00-13.00
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie działania pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
KONTROLOWANIE WYROBÓW
kontakt przez OHP - 2016-10-27 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-09-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora w Dziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej. (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: załatwianie skarg, wniosków i interwencji, przygotowywanie projektów korespondencji oraz projektów wewnętrznych aktów normatywnych, prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą, w tym kontroli wewnętrznych, praca w zintegrowanym systemie informatycznym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Grażyńskiego 5, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu zklientami.- Wynagrodzenie: 2650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub techniczne) oraz 2-letni staż pracy, biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń peryferyjnych, a także oprogramowania stosowanego w pracy biurowej, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. [t.j. Dz. U. 2014 poz.1202 z późn. zm.], orientacja w przepisach ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa oochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa owłasności lokali, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa, odpowiedzialność i systematyczność, samodzielność, komunikatywność.- Wymagania dodatkowe (fakultatywne): znajomość branży mieszkaniowej lub struktur jednostek samorządu terytorialnego/administracji publicznej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, wynikająca z profilu wykształcenia lubdoświadczenia zawodowego.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łochów (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Sporządzanie rozliczeń produkcyjnych i magazynowych,Prowadzenie dziennych meldunków skupowych surowca,Sporządzanie dziennych meldunków z produkcji wyrobu,Sporządzanie zestawień z miesięcznego wykonania produkcji,Prowadzenie dziennych rozliczeń roboczogodzin,Kompletowanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń produkcji.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Ziębice (dolnośląskie)
obsługa pieców
ANDRE ABRASIVE ARTICLES Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-10-26 - Koło (wielkopolskie)
- Udział w opracowywaniu programów i planów remontowych- Sporządzanie i weryfikacja kosztów robót budowlanych- Nadzór nad pracami budowlanymi- Dbanie o właściwy stan techniczny budynków Spółdzielni- Prowadzenie książek obiektów budowlanych- Organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2016-10-05 - Krzeszowice (małopolskie)
uzupełnianie towaru na półkach, współpraca z zespołem pracowników, aktywna sprzedaż towaru, obsługa kasy
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW-GUBIN - 2016-10-06 - Gubin (lubuskie)
prefabrykacja mszaf sterujących, obróbka szyn prądowych, prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Toporów (łódzkie)
Montaż okien i drzwi (ALU) na budowach
"APT-CERTA" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Niemcy (Niemcy)
Mozliwość pracy w pełnym lub niepełnym czasie pracy.
PHU RESTAURACJA KAMIENIEC - 2017-01-20 - Kamień Śląski (opolskie)
1. Współudział w prowadzeniu działań profilaktyczno - leczniczych oraz sanitarno - higienicznych.2. Prowadzenie szczepień ochronnych.3. Samodzielne wykonywanie czynności pielęgniarskich.4. Samodzielne wykonywanie działań w sytuacji zagrożenia życia.5. Opieka nad pacjentem skierowanym na badania dodatkowe oraz konsultacje specjalistyczne, pomoc w komunikowaniu się.6. Współudział w zabezpieczeniu medycznym zajęć strzelniczych.7. Wykonywanie kwartalnego badania wody.8. Prowadzenie rejestru materiałów jednorazowego użytku.9. Przygotowywanie protokołów zużycia materiałów jednorazowych.10. Opracowywania dokumentów zakupowych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4246 - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ogólna naprawa pojazdów samochodowych, auta osobowe i dostawcze do 3,5 tony
Jarauto Jarosław Kuźlak - 2016-08-08 - Wielka Wieś (wielkopolskie)
montaż, obsługa, konserwacja urządzeń elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
SPRZATANIE POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH, ŁAŻNIE, TOALETY, BIURA
LADOR SP. Z O.O. - 2018-06-07 - Białystok (podlaskie)
Montowanie rusztowań, demontowanie rusztowań.
P.B.R. Stalu Montaż Rusztowań Łukasz Stawowy - 2018-04-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; buodwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowanie ofert handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
"DOMOWO" - 2016-04-13 - Borki (mazowieckie)
Doposażenie stanowiska pracy - oferta subsydiowana przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Wałbrzychu.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)