INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH Susz oferta pracy Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: znajomość ustaw: ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, obsługa progamu 500+
Data publikacji: 2016-07-12
Lokalizacja: Susz (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wybickiego 6, 14-240 Susz, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
znajomość ustaw: ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, obsługa progamu 500+
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Susz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Susz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany co najmniej dwuletni staż pracy, szczegółowe informacje dot. stanowiska pracy dostępne na stronie: www.mgopssusz.naszbip.pl, oferta pracy aktualna do 22.07.2016 r. , do godz. 15.00.
Nazwa pracodawcy:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Wybickiego 6, 14-240 Susz, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Susz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Susz
Ulica pracodawcy: Wybickiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: administracja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 13.07.2016
Oferta pracy ważna do: 22.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji biurowej (faktury, zlecenia), monitoring płatności, uzupełnianie programu księgowo-spedycyjnego.
OMEGA LOGISTIC DANIEL KOWALSKI - 2016-01-05 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie rejestrów zleceń robót, awarii, nadzór nad przeglądami
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie roślin matecznych do pobrania szadzonek. Pobranie i przygotowanie sadzonek.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Nowy Pożóg (lubelskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-08-24 - Rybnik (śląskie)
dbanie o teren gminy
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Lubowidz (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
Kontrola wizualna wyrobów, obsługa narzędzi kontrolno-pomiarowych, przeprowadzanie badań: połączeń elektrycznych, spadku napięcia na połączeniach mechanicznych przewodów, stanu izolacji, wytrzymałości mechanicznej połączenia elektrycznego, wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez OHP - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kompletacja towaru według dokumentacji, prace przy przyjmowaniu towaru.
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisamipotwierdzanie przyjęcia zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-02-22 - Cieszyn (śląskie)
Przygototywanie do spawania pojemników i nadstawek.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zbiersk (wielkopolskie)
Pomoc w organizowaniu i prowadzeniu prac opiekuńczo - wychowawczych. Utrzymanie ładu i porządku w sali oraz w szatni. Pomoc przy ubieraniu dzieci oraz przy jedzeniu posiłków. Dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków, pomoc podczas zajęć oraz dyżurów, pomoc przy czynnościach higienicznych w łazience. Pomoc nauczycielce przy przygotowaniu dzieci na wycieczkę oraz wyjścia na plac zabaw.Staż RPO dla osób od 30 r.ż. do 31.12.2018 lubRM dla osób po 45 r.ż. / długotrwale bezrobotnych - staż na 5 m-cy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Kuropatnik (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków dla gości hotelowychna początku umowa zlecenie, z czasem umowa o pracę
L&P Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, kasy fiskalnej, utrzymanie porządku i czystości w barze. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Brzesko (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Garbatka-Letnisko (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: nadzorowanie robót górniczych, budowlano-montażowych, inwestycyjnych i remontowych zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi; opracowywanie założeń projektowych zakładu górniczego; odbiór i ostateczne rozliczanie robót, przekazywanie obiektów do użytkowania; bieżące kontrolowanie robót i prawidłowość prowadzenie procesów technologicznych; po zakończonym okresie umowy zlecenie możliwość zawarcia umowy o pracę; miejsce pracy: KWK Sośnica
POLSKA GRUPA GÓRNICZA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatniach, sanitariatach
KONSALNET SECURITY Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ekspertyza w zakresie procesu obróbki danych, kreowanie i zarządzanie kluczowymi danymi, szkolenie i współpraca z dostawcami danych, kreowanie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
zakres obowiązków wynikający z opisu stanwoiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wyszanów (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jerutki (warmińsko-mazurskie)
Nadzory budowlane, sprawy techniczne
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI AKTUS - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE POTRAW KUCHNI GRUZIŃSKIEJ WG ZLECENIA KLIENTAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI GRUZIŃSKIEJ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE KUCHARZASTAWKA ZA GODZINĘ 13,70 ZŁ
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Budownictwo od podstaw, remonty, inne prace zlecone przez pracodawcę.Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, następnie Gostynin.
Zakład Remontowo-Budowlany Cieśliński Artur - 2016-07-05 - Gostynin (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Ciechanów (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)