INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2282) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2282)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-04-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2282)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie:1) ukończone studia II stopnia:a) na jednym kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub b) na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą.pozostałe wymagania niezbędne:- udokumentowany co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie pedagoga lub psychologa albo w zakresie resocjalizacji lub co najmniej trzyletni staż pracy z dziećmi lub rodziną w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,- znajomość konwencji o prawach dziecka,- znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność myślenia analitycznego, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj). Kopie i innych dokumentów i oświadczenia:- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od dnia 10 kwietnia 2018 roku do dnia 20 kwietnia 2018 rokuNa adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 BydgoszczZ dopiskiem:inspektor wojewódzki - WPS - INasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniaj wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w adm. publicznej; 1/4 etatu, w rozbiciu 1/8 etatu na stan. Inspektora ds. bhp i 1/8 et. Inspektora ds. ppoż; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-30 - Knurów (śląskie)
Praca na terenie kraju. Wyjazdy tygodniowe
SERWIS OGÓLNOBUDOWLANY "SZYMEX" GRZEGORZ SZCZEPANIK - 2017-05-09 - Gorzkowice (łódzkie)
wydawanie posiłków,
Firma Wielobranżowa Kaźmierczak Andrzej - 2015-12-02 - Bytom (śląskie)
Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-05-05 - Międzychód (wielkopolskie)
Charakterystyka pracy: kandydat będzie odpowiedzialny za inspekcję maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, tworzenie protokołów poinspekcyjnych, tworzenie dokumentacji fotograficznej posiadanego przez firmę sprzętu, nadzór nad wydawaniem sprzętów do klienta i zdawaniem ich przez klienta z powrotem do firmy, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek techniczny - mechanika i budowa maszyn i pojazdów samochodowych, 2 lata doświadczenia, znajomość specyfiki maszyn budowlanych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Łapalice (pomorskie)
Nadzór nad pracami remontowo-malarskimi.
Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja zleceń kontroli, naprawy oraz sortowania komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z kryteriami przekazanymi przez Klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca w salonie fryzjerskim
P.H.U. "STAŚKIEWICZ" GRAŻYNA STAŚKIEWICZ RAWICZ - 2016-06-13 - Rawicz (wielkopolskie)
pisanie pism na komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Góra (dolnośląskie)
prace przy ociepleniach budynków
ELBUD Piotr Piątek - 2016-09-26 - Łososiowice (dolnośląskie)
- Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej raz w miesiącu, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej; udzielanie instruktażu dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego; uczestniczenie w okresowych przeglądach budynków, urządzeń, instalacji itp.; opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej; opracowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej w jednostce wojskowej; sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami. W zakresie bhp: prowadzenie szkoleń wstępnych, współuczestniczenie w wydawaniu skierowań na badania lekarskie.- Wynagrodzenie: 2530 zł brutto +10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:30, w piątki od godz. 7:00 do godz. 13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim minimum 3 lata, przy wykształceniu wyższem min. 1 rok. Wymagane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Mile widziane wykształcenie z zakresu BHP, w tym: zawód technika bhp lub zawód technika bhp oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp. Kontakt wyłącznie e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zlecane prace pomocnicze perzy ptaroszeniu ryb, obrówka i nadziewanie ryb oraz przygotowanie do dalszego przetwarzania ryb
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kowalewice (zachodniopomorskie)
Transport towarów na terenie kraju.
Sklep komputerowy "VIST" Łukasz Gorzkiewicz - 2017-07-07 - Zamość (lubelskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedawca części samochodowych
E.M.MATEO Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Kurowice (łódzkie)
ważenie wózków wędzarniczych z towarem, ważenie farszu i produktu, przygotowanie maszyn, prawidłowe załadowanie maszyn danym półproduktem, przelewanie jelit, formowanie szynek, wiązanie pół produktów, prawidłowe wypełnianie osłonki, zawieszanie, układanie wędlin na wózkach wędzarniczych, przygotowanie maszyny do barwienia wraz z jej napełnieniem, transport wózków wędzarniczych, zabezpieczenie odpowiedniej ilości patyczków rzeźniczych ciętych, sznurków, nici wędliniarskich, osłonek, folii, załadunek brudnych cymbrów i big-boksów, wyładunek czystych cymbrów i big-boksów w wyznaczonym miejscu, składowanie odpadów organicznych i nieorganicznych z bieżącej produkcji w wyznaczonym miejscu, na koniec zmiany wstępne przygotowanie maszyn oraz hali do ogólnego mycia i dezynfekcji, utrzymanie ładu i porządku na halach oraz w pomieszczeniu z osłonkami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE NIK-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Ruda Śląska (śląskie)
doradztwo i sprzedaż, ewidencja dokumentacji, opieka nad ekspozycją; praca na stoisku firmowym - Carrefour Pabianice, ul. Popławska; zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia; osoby zainteresowane ofertą proszone są WYŁĄCZNIE o przesyłanie CV na ADRES E-MAIL: praca (at) naprezent.pl; temat: Praca Pabianice
Naprezent.pl - 2016-03-21 - Pabianice (łódzkie)
1) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na drogach gminnych, ścieżkach rowerowych, wiatach i przystankach znajdujących się na terenie miasta,2) zlecanie, nadzór i rozliczanie prac związanych z zimowym utrzymaniem chodników, ścieżek rowerowych, wiat i przystanków znajdujących się na terenie miasta,3) przygotowywanie danych niezbędnych do przeprowadzenia przetargów i prowadzeniepostępowań o udzielenie zamówień publicznych nie objętych ustawą prawo zamówień publicznych w ramach realizacji swoich zadań,4) przygotowywanie danych do projektu budżetu w ramach realizacji swoich zadań.
Urząd Miasta - 2017-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prostych prac fizycznych na terenie zakładu, prac zleconych przez przełożonego(np. transport towaru); obsługa kotłów grzewczych polegająca na sprawdzeniu podstawowych parametrów ciśnienia, temperatury oraz przegląd i czyszczenie filtrów, uzupełnianie wody w układzie grzewczym; prace porządkowe na kotłowni przygotowanie oraz przewożenie opakowań, tac oraz niezbędnych materiałów dla działów produkcyjnych; transport gotowego produktu do działu zbytu; przygotowanie szklarni przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego(przygotowanie skrzynek, palet, itp.); obsługa komputera sterującego klimatem, pomoc przy załadunkach i rozładunkach samochodów ciężarowych.Godziny pracy: 6.00-18.00, 18.00-6.00 od poniedziałku do niedzieli
Gospodarstwo Ogrodnicze Tadeusz Mularski Maria Mularska Zakład Bory Malinowskie - 2018-01-09 - Sarnów (śląskie)
zbieranie inf. handlowych, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, drobne prace kuchenne
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja wyrobów cukierniczych i ciastkarskich, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy. Praca od pn do sb w godz. 02.00 - 10.00.
PIEKARSTWO-CIASTKARSTWO Marek Grygier - 2016-06-24 - Skoczów (zachodniopomorskie)
operator koparko - ładowarki
MIROSŁAW STUKAN - 2018-07-02 - Świerzno (zachodniopomorskie)
praca w zawodzie prowadzenie dokumentacji,szkoleń, rejestru wypadków itp
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja obiegu dokumentów, kontakt z klientami, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Zakopane (małopolskie)
produkcja papieru ściernego, pakowanie, układanie papieru, oklejanie kartonów, pakowanie produktów
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K - 2018-02-07 - Gądki (wielkopolskie)