INSPEKTOR Międzychód oferta pracy KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
Data publikacji: 2017-05-05
Lokalizacja: Międzychód (wielkopolskie)
Pracodawca: KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzychód
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzychód
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- conajmniej 2 letni staż pracy zawodowej- sporządzanie pism i notatek,- planowanie i organizacja pracy,- praca pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- kwestionariusz osobowyMiejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniuul. Św. Marcin 45/50, 61-807 Poznań, pokój nr 604
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Adres strony pracodawcy: http://www.krus.gov.pl
Ulica pracodawcy: Św. Marcin
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 05.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa przyjęcia zboża, nadzór nad linią produkcyjną młyn, obsługa linii pakowania
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Ostrołęka (łódzkie)
-Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych-Bieżąca oraz ostateczna kontrola jakości gotowych wyrobów-Wspólpraca z działem technologicznym- Nadzór nad wyrobem niezgodnym-Znajomość wymogów jakościowych klientów-Prowadzenie rzetelenj dokumentacji.Godziny pracy od 06.00-14.00. 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
pracaw pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, nadzorowanie i kierowanie pracami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Wojskowa Komenda Uzupełnień/12 wojskowy oddział gospodarczy - 2016-09-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
realizacja miesięcznych i jednorazowych wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, realizacja wypłat świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego, chorobowego i macierzyńskiego, prowadzenie nadpłat i niedopłat świadczeń, sporzadzeni sprawozdań stsatystycznych, rozliczanie podatku dochodowego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem ludzi, monitorowanie wykonywanych usług, rekrutacja personelu, nadzorowanie obiektów pod względem prawidlowego realizowania usług
"AMLUX" Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Białystok (podlaskie)
j.w
Spółdzielnia Mieszkaniowa MOKOTÓW - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka:Do zadań Inspektora należeć będzie m.in. księgowanie wpłat, uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzenie rozliczeń. Ważniejsze zadania:a) prowadzenie ewidencji księgowej przepisów należności z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;b) księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt a) na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;c) miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kontanalitycznych z syntetycznymid) miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułu wymienionych w pk a);e) uzgadnianie zestawienia obrotów sald poprzez analizę sald kont syntetycznychf) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystania nabywanych towarów i usług do działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczania podatku naliczonego do odliczania;g) wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczanego do odliczania;h) miesięczne sporządzane i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT-7Warunki pracy na stanowisku:a) uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,b) wymuszona pozycja ciała,c) budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych Sczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-07-29 - Słupsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa produkcji, załadunek samochodów, praca na Kopalni Miedzianka. Kontakt: Albin Szybalski tel. 889 108 239
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "NATI" Sebastian Juszczyk Kowala - 2016-04-11 - Piekoszów (świętokrzyskie)
nnnn
MAGDALENA STAROSZ - 2018-08-07 - Kobyłka (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,19899.pdf
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-12-28 - Rybnik (śląskie)
WYMAGANIA:- teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych.- zaangażowanie, systematyczność.- sprawna organizacja pracy własnej.- zdolność szybkiego podejmowania decyzji.- zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu.ZADANIA:- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac ( z tytułu umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych)- sporządzanie dokumentacji pracowniczej oraz prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich- monitorowanie terminó ważności badań lekarskich- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT- tworzenie raportów kadrowo-płacowych, zestawień i sprawozdań na potrzeby pracodawcy, a także do GUS, Urzędu Marszałkowskiego, itp.
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2017-09-28 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
- administrowanie budynkami, nadzór nad stanem technicznym i estetycznym budynkow Sądu- zlecanie wykonywania przeglądów okresowych budynków Sądu wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz nadzór nad ich prawidlowym wykonaniem,- prowadzenie Księgi obiektu budowlanego dla budynków Sądu,- przyjmowanie zgloszeń o awariach instalacji technicznych i sprzętu technicznego w budynkach Sądu,- zlecanie wykonania naprawy usterek oraz kontrola ich prawidlowego wykonania,- nadzór nad wykonywaniem zobowiązań wynikających z zawartych umów z firmami zewnętrznymi,- spisy inwentarzowe
Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotów - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
badanie warunków pracy (hałas, drgania, oświetlenie, gazy spalinowe, wentylacja) i ochrony środowiska pod ziemią i na powierzchni
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI DROGOWYMI.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykładanie towaruDbanie o należytą ekspozycję towarów w sklepie
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PROD.DRZEW."JACK DREW" STANISŁAW KRYGER - 2015-12-02 - Rybokarty (zachodniopomorskie)
przewóz przesyłek po terenie kraju(soboty, niedziele - dniami wolnymi)
PHU JAROSŁAW - 2016-01-04 - Natolin (łódzkie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-06-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Rejestracja sprzedaży, przygotowywanie towaru i wysyłek, przygotowywanie list wysyłkowych sprzedaży internetowej, przygotowywanie ofert sprzedaży, korespondencja z klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Jastrowie (wielkopolskie)
- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obróbka metali żelaznych i nieżelaznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Godów (śląskie)
prace budowlane
Przedsiębiorstwo remontowo-budowlane "Pal-budex" Renata Paluch - 2018-01-08 - Stanowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Puławy (lubelskie)
Dekretacja i ewidencja dokumentów, sporządzanie sprawozdań, analiza sald, inne czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie prac montażowych konstrukcji stalowych, układanie detali w przyrządach, montaż rurociągów, stosowanie zasad 5S i LEAN. W związku z tym, że praca dobywać się będzie w brygadach obcokrajowców rosyjskojęzycznych wymagana jest znajomość języka rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Płock (mazowieckie)
Znajomość obiektów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz sprawowanie nad nimi nadzoru zgodnie z przepisami prawa energetycznego; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów(skuteczności ochrony przeciwpożarowej, wielkości obciążeń, rezystancji i uziemień oraz badania elektrycznego sprzętu ochronnego) zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-19 - Lublin (lubelskie)
Sprawowanie opieki i prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dziećmi w wieku od 3 do 5 lat ( w oparciu o treści podstawy programowej i programu wychowania przedszkolnego,praca od poniedziałku do piątku.(możliwość zatrudnienia od 01. 09. 2018 r. w nowym przedszkolu)System czasu pracy : ZGODNIE Z PROJEKTEM ORGANIZACYJNYMGodzina zakończenia pracy : 17:00Praca w zastępstwie: 31.08.2018System wynagrodzenia : zgodnie z rozporządzeniem MENkontakt kandydatów z pracodawcą: przedszkole.kobierzyce (at) wp.pl, 71 311 12 41sala C
Przedszkole Samorządowe w Kobierzycach - 2018-01-16 - Kobierzyce (dolnośląskie)