INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Szczecin oferta pracy SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
Data publikacji: 2017-09-15
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STRUGA 10, 70-784 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: ELEKTRYK, MECHANIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: INICJATYWA W DZIAŁANIU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
Nazwa pracodawcy:
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
STRUGA 10, 70-784 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V poczta (at) spad.szczecin.pl,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: STRUGA
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.09.2017
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 11.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż konstrukcji stalowych.
ZPH " ELREM " Sp. z o. o. - 2016-04-25 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie instalacji sanitarnych, CO, gaz, klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Pszczyna (śląskie)
wykonywanie kosztorysów, dokonywanie odbioru prac i kontrola pracy pogotowia technicznego
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Przyjmowanie, składanie i wydawanie towarów zgodnie z dokumentacją magazynową; - obsługę bieżącą magazynu;- załadunek, rozładunek wózkiem widłowym, wózkiem bocznym;- inwentaryzacje.
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
analiza sprzedaży, raportowanie pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowanie dokumentów, pism, decyzji; prowadzenie ewidencji i rejestrów; weryfkacja dokumentacji odbiorowej, udział w czynnościach inspekcyjno - kontrolnych (inspekcje w terenie - powiat żagański)
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2015-12-18 - Żagań (lubuskie)
- Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
dobry stan techniczny budynków i urządzeń, czuwanie nad terminowością okresowych przeglądów, zapwenienie bieżących napraw,wykonywanie drobnych prac remontowych i renowacyjnych, koordynacja prac ekip zewnętrznych przy przebudowach i napraw.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-09-22 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa klienta w sklepie monopolowo - spożywczym.
SKLEP "ARKADIUSZ" SP.J - 2017-03-17 - Sopot (pomorskie)
3. Zakres zadań:1) przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych należności Gminy,2) odprowadzanie wpłat na odpowiednie rachunki bankowe,3) podejmowanie gotówki z rachunków bankowych i rozchodowanie zgodnie z posiadanymi dowodami i ewidencją w raportach kasowych,4) prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,5) kompletowanie i bieżące przygotowanie dokumentacji do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Urząd Miasta Ustka - 2017-11-23 - Ustka (pomorskie)
obsługa urządzeń, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa dziennika, korespondencji, karty drogowe
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAĆKO Kapciński Maciej - 2017-01-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
szkolenie osób w zakresie BHP oraz PPOŻ
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
Pracodawca przewiduje bezpłatne 2 - 3 dniowe szkolenie na miejscu w siedzibie. Paszportyzacja sieci energetycznej: wprowadzanie w syst. informatycznym graficznego przebiegu sieci energet., przypisywanie obiektom parametrów oraz danych atrybutowych. ----> Jest to odczytywanie danych z mapek, czytanie dokumentów i uzupełnianie danych w systemie informatycznym dotyczących zużycia energii w danym rejonie zaznacznym na mapie.Praca 6:00-14:00, 14:00- 22:00.Poszukiwane również osoby bez doświadczenia zawodowego oraz bez kwalifikacji
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-06-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta w sklepie.
Pośrednictwo Finansowe - Marcinek Beata - 2016-07-14 - Chełm (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Żywiec (śląskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI DROGOWYMI.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Polkowice (dolnośląskie)
• przyjmowanie, wysyłanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej we właściwych urządzeniach ewidencyjnych dokumentów, • rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją adresata i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli służbowych oraz elektronicznych nosników informacji, • przygotowywanie, rejestrowanie urządzeń ewidencyjnych oraz wydawanie na karty RWD zainteresowanym osobom, • odbieranie i wysyłanie poczty droga elektroniczną oraz obsługa skrzynki E-PUAP, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych (decyzje, zarządzenia, porozumienia, wytyczne), • organizacja i prowadzenie prac związanych z brakowaniem i niszczeniem jawnej dokumentacji BC zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
Nadwislański Oddział Straży Granicznej - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
układanie kostki brukowej
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "PAPAY-BUD" JACEK JUSZKIEWICZ - 2017-06-19 - Gubin (lubuskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klientów w sklepie odzieżowym.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ergonomii, przepisami BHP, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz przestrzeganie tych przepisów, montowanie podzespołów i zespołów elektronicznych zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie pomiarów parometrów, testowanie i uruchamianie podzespołów i zespołów elektronicznych po montażau, dokumentowanie wykonanego montażu podzespołów i zespołów elektronicznych, dokumentowanie wykonanych pomiarów, testowania i uruchamiania podzespołów i zespołów elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Świebodzin (lubuskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
Praca w magazynie płytek ceramicznych.
F.H."WÓJCIK" LUCJAN WÓJCIK, ANNA WÓJCIK-KAHAN, URSZULA KARBOWNICZEK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-07-14 - Brzesko (małopolskie)