INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Szczecin oferta pracy SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;

Data publikacji: 2017-09-15

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
STRUGA 10, 70-784 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: ELEKTRYK, MECHANIK

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PAKIET OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: INICJATYWA W DZIAŁANIU

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE

Nazwa pracodawcy:
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Adres pracodawcy:
STRUGA 10, 70-784 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V poczta (at) spad.szczecin.pl,

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: STRUGA

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.09.2017

Data dodania oferty pracy: 12.09.2017

Oferta pracy ważna do: 11.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 3 500 PLN

Montaż konstrukcji stalowych.
ZPH " ELREM " Sp. z o. o. - 2016-04-25 - Gdynia (pomorskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH CO, GAZ, KLIMATYZACJI I WENTYLACJI - od 3 350 PLN

wykonywanie instalacji sanitarnych, CO, gaz, klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Pszczyna (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH - od 5 000 PLN

wykonywanie kosztorysów, dokonywanie odbioru prac i kontrola pracy pogotowia technicznego
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 200 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI WÓZKA WIDŁOWEGO - do 2 000 PLN

- Przyjmowanie, składanie i wydawanie towarów zgodnie z dokumentacją magazynową; - obsługę bieżącą magazynu;- załadunek, rozładunek wózkiem widłowym, wózkiem bocznym;- inwentaryzacje.
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Legnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - do 3 770 PLN

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)

STAŻ/PO WER/ - TELEMARKETER - 997,4 PLN

analiza sprzedaży, raportowanie pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR BUDOWLANY (ŻAGAŃ, TEREN POWIATU ŻAGAŃSKIEGO) - od 2 000 PLN

przygotowanie dokumentów, pism, decyzji; prowadzenie ewidencji i rejestrów; weryfkacja dokumentacji odbiorowej, udział w czynnościach inspekcyjno - kontrolnych (inspekcje w terenie - powiat żagański)
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2015-12-18 - Żagań (lubuskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 200 - 2 500 PLN

- Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 300 PLN

dobry stan techniczny budynków i urządzeń, czuwanie nad terminowością okresowych przeglądów, zapwenienie bieżących napraw,wykonywanie drobnych prac remontowych i renowacyjnych, koordynacja prac ekip zewnętrznych przy przebudowach i napraw.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-09-22 - Konin (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta w sklepie monopolowo - spożywczym.
SKLEP "ARKADIUSZ" SP.J - 2017-03-17 - Sopot (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM - 2 500 - 3 000 PLN

3. Zakres zadań:1) przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych należności Gminy,2) odprowadzanie wpłat na odpowiednie rachunki bankowe,3) podejmowanie gotówki z rachunków bankowych i rozchodowanie zgodnie z posiadanymi dowodami i ewidencją w raportach kasowych,4) prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,5) kompletowanie i bieżące przygotowanie dokumentacji do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Urząd Miasta Ustka - 2017-11-23 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

obsługa urządzeń, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa dziennika, korespondencji, karty drogowe
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAĆKO Kapciński Maciej - 2017-01-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR-UMPI/18/0048/W67 / RPO / - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR DS.BHPI PPOŻ - od 1 800 PLN

szkolenie osób w zakresie BHP oraz PPOŻ
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PASZPORTYZACJI - od 1 850 PLN

Pracodawca przewiduje bezpłatne 2 - 3 dniowe szkolenie na miejscu w siedzibie. Paszportyzacja sieci energetycznej: wprowadzanie w syst. informatycznym graficznego przebiegu sieci energet., przypisywanie obiektom parametrów oraz danych atrybutowych. ----> Jest to odczytywanie danych z mapek, czytanie dokumentów i uzupełnianie danych w systemie informatycznym dotyczących zużycia energii w danym rejonie zaznacznym na mapie.Praca 6:00-14:00, 14:00- 22:00.Poszukiwane również osoby bez doświadczenia zawodowego oraz bez kwalifikacji
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-06-07 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta w sklepie.
Pośrednictwo Finansowe - Marcinek Beata - 2016-07-14 - Chełm (lubelskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Żywiec (śląskie)

INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ - od 2 462 PLN

• przyjmowanie, wysyłanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej we właściwych urządzeniach ewidencyjnych dokumentów, • rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją adresata i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli służbowych oraz elektronicznych nosników informacji, • przygotowywanie, rejestrowanie urządzeń ewidencyjnych oraz wydawanie na karty RWD zainteresowanym osobom, • odbieranie i wysyłanie poczty droga elektroniczną oraz obsługa skrzynki E-PUAP, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych (decyzje, zarządzenia, porozumienia, wytyczne), • organizacja i prowadzenie prac związanych z brakowaniem i niszczeniem jawnej dokumentacji BC zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
Nadwislański Oddział Straży Granicznej - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

układanie kostki brukowej
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "PAPAY-BUD" JACEK JUSZKIEWICZ - 2017-06-19 - Gubin (lubuskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 300 PLN

Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 2 000 - 4 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA-STAŻ - 997,4 PLN

Obsługa klientów w sklepie odzieżowym.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS. PLANOWANIA BUDŻETUW REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGOWYDZIAŁU PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 650 PLN

Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR (DS. DOKUMENTACJI KADROWEJ FUNKCJONARIUSZY)W REFERACIE FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

MONTER PODZESPOŁÓW I ZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH - od 2 100 PLN

organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ergonomii, przepisami BHP, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz przestrzeganie tych przepisów, montowanie podzespołów i zespołów elektronicznych zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie pomiarów parometrów, testowanie i uruchamianie podzespołów i zespołów elektronicznych po montażau, dokumentowanie wykonanego montażu podzespołów i zespołów elektronicznych, dokumentowanie wykonanych pomiarów, testowania i uruchamiania podzespołów i zespołów elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Świebodzin (lubuskie)

INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH - 3 500 - 4 000 PLN

Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Praca w magazynie płytek ceramicznych.
F.H."WÓJCIK" LUCJAN WÓJCIK, ANNA WÓJCIK-KAHAN, URSZULA KARBOWNICZEK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-07-14 - Brzesko (małopolskie)