INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW R87/3853-1408/17 Włocławek oferta pracy AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW R87/3853-1408/17
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW R87/3853-1408/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: OBSŁUGA KOMPUTERA EXCEL I WORD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykszt. wyższe; znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich,znajomość zagadnień z Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR.Wymagania pożądane: 1-2 lata stażu pracy w instytucjach świadczących pracę na rzecz rolnictwa oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze wniosków; komunikatywność, operatywność, sumienność, systematyczność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( Windows, Excel, Word).
Nazwa pracodawcy: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.CV i list motywacyjny,2.oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ARiMR moich danych osobowych podanych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji, w zakresie większym niż jest to wymagane na podstawie art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. ,poz. 1666 ze zm.).2.Kandydat przyjmuje do wiadomości, że:a)zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą: 00-175 Warszawa, Al. J. Pawła II 70, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r.,poz.922 ze zm.),b)przysługuje mi prawo wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania,c)obowiązek podania żądanych przez ARiMR danych wynika z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.),d)podanie danych w zakresie szerszym, niż wynika to z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. ,poz. 1666 ze zm.), jest dobrowolne.3.Ww. oświadczenie musi być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.4.Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. 5.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, prawo jazdy i staż pracy.Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.Dokumenty należy składać w terminie do: 06.10.2017 r. (liczy się data wpływu do ARiMR).Listownie pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruńz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: nr ref. ogłoszenia OR02/59/2017Osobiście pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń(kancelaria czynna w godz.: 7.30- 15.30 ). Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: nr ref. ogłoszenia OR02/59/2017W wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaOR02 (at) arimr.gov.plOferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Nie zwracamy przesłanych ofert. Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 56 619-83-11 / 13.ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.09.2017
Oferta pracy ważna do: 06.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola umów ubezpieczenia.Rejestracja danych w systemie.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2017-08-07 - Krosno (podkarpackie)
Praca przy produckji, montaż elementów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Mława (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppoż; sporządzanie raportów bhp i ppoż
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Mława (mazowieckie)
Koordynacja i promowanie monitoringu środowiska, prowadzenie monitoringu wg wymogów z pozwoleń zintegrowanych i udział w przygotowaniach formalnych inwestycji
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-02-28 - Przechlewo (pomorskie)
szkolenie wstępne i okresowe, tworzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy, ocena ryzyka zawodowego, tworzenie instrukcji BHP, doradztwo w zakresie dokumentacji pracowniczej, odzieży, środków higieny osobistej itp, przeglądy stanu BHP w placówkach
BHP-LEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Zabrze (śląskie)
prace budowlane
Nosal Błażej F.P.H.U. - 2017-04-14 - Tarnawa Dolna (małopolskie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
archiwizowanie akt, kopertowanie i ekspediowanie kor5espondencji, zszywanie i numerowanie dokumentów, kserowanie dokumentów, sporządzanie projektów pismgodz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-08 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, monitoring warunków technicznych budynku, archiwizacjia papierowa i elektroniczna dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Koroszczyn (lubelskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepisów o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biobójczymi, gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wyników kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii składowania odpadów, możliwości wystąpień nadzwyczajnych zagrożeń środowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wpływu na środowisko. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bieżącej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji składowisk i wysypisk oraz urządzeń do utylizacji i unieszkodliwiania odpadów w celu udokumentowania poprawności eksploatacji składowiska. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, nakładających kary pieniężne za magazynowanie odpadów niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji składowiska określonymi w decyzjach właściwych organów, prowadzenie w miarę potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji dotyczących kosztów przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania należności finansowych za niezgodne z przepisami postępowanie pogarszające stan środowiska. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. Sprawdzanie w miarę potrzeb w czasie kontroli podmiotów gospodarczych poprawności dokumentów i opracowań będących podstawą do wydania decyzji zezwalających na wytwarzanie odpadów oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorców odpadów niebezpiecznych w celu oceny zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie konstrukcji dachowych, pokryć dachowych oraz obróbki blacharskie z orynnowaniem
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzepin Pierwszy (świętokrzyskie)
uczestnictwo w ceremoniach pogrzebowych
FIRMA AVE ORFEUSZ - 2015-11-25 - Lubin (dolnośląskie)
nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Białystok (podlaskie)
obsługa cyrkularki
Hurtownia Kamienia Budowlanego GAGA S.Skóra - 2017-02-22 - Strzegom (dolnośląskie)
obsługa sklepu, wykładanie towaru na półki , dbanie o porządek obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, składek zusowskeich, wypełnianie i wysylanie deklaracji , sprawozdania GUS, PFRON, wyliczanie zwolnień lekarskich, podatku, rozliczenie miesieczne kosztów z wynagrodzeń. 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. LelewelaKontakt kandydatów z pracodwcą: kisegowosc (at) wdn.plSala E
Wrocławska Drukarnia Naukowa PAN im.St.Kulczyńskiego Sp.z o.o. - 2018-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
udział w kontrolach i oględzinach budów oraz użytkowanych obiektów budowlanych w zakresie właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; wykonywanie czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; przygotowywanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; weryfikacja wpływającej dokumentacji odbiorowej inwestycji; prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z działalnością Inspektoratu; sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością Inspektoratu; przygotowywanie decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2017-04-18 - Żagań (lubuskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc nauczycielom przy opiece nad dziećmi, prace porzadkowe wewnatrz i na zewnatrz budynku na wtznaczonym odcinku.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Płock (mazowieckie)
Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-05-15 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych. Udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Zabrze (śląskie)
Wykonywanie stiuka weneckiego, gładzi
ARNIA Consulting International Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Walce (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zadań BHPprowadzenie szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)