INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW R87/3853-1408/17 Włocławek oferta pracy AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW R87/3853-1408/17

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.

Data publikacji: 2017-09-21

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW R87/3853-1408/17

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: OBSŁUGA KOMPUTERA EXCEL I WORD

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykszt. wyższe; znajomość problematyki Wspólnej Polityki Rolnej, znajomość problematyki Unii Europejskiej w zakresie działań Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich,znajomość zagadnień z Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość zagadnień związanych z działalnością ARiMR.Wymagania pożądane: 1-2 lata stażu pracy w instytucjach świadczących pracę na rzecz rolnictwa oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze wniosków; komunikatywność, operatywność, sumienność, systematyczność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na uczenie się; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( Windows, Excel, Word).

Nazwa pracodawcy: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.CV i list motywacyjny,2.oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ARiMR moich danych osobowych podanych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji, w zakresie większym niż jest to wymagane na podstawie art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. ,poz. 1666 ze zm.).2.Kandydat przyjmuje do wiadomości, że:a)zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą: 00-175 Warszawa, Al. J. Pawła II 70, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r.,poz.922 ze zm.),b)przysługuje mi prawo wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania,c)obowiązek podania żądanych przez ARiMR danych wynika z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.),d)podanie danych w zakresie szerszym, niż wynika to z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. ,poz. 1666 ze zm.), jest dobrowolne.3.Ww. oświadczenie musi być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.4.Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. 5.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, prawo jazdy i staż pracy.Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.Dokumenty należy składać w terminie do: 06.10.2017 r. (liczy się data wpływu do ARiMR).Listownie pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruńz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: nr ref. ogłoszenia OR02/59/2017Osobiście pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń(kancelaria czynna w godz.: 7.30- 15.30 ). Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: nr ref. ogłoszenia OR02/59/2017W wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaOR02 (at) arimr.gov.plOferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Nie zwracamy przesłanych ofert. Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 56 619-83-11 / 13.ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 21.09.2017

Oferta pracy ważna do: 06.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Kontrola umów ubezpieczenia.Rejestracja danych w systemie.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2017-08-07 - Krosno (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI/MONTER - od 1 850 PLN

Praca przy produckji, montaż elementów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Mława (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP I PPOŻ - od 3 500 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppoż; sporządzanie raportów bhp i ppoż
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Mława (mazowieckie)

INSPEKTOR DS MONITORINGU - od 2 500 PLN

Koordynacja i promowanie monitoringu środowiska, prowadzenie monitoringu wg wymogów z pozwoleń zintegrowanych i udział w przygotowaniach formalnych inwestycji
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-02-28 - Przechlewo (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BHP - od 2 100 PLN

szkolenie wstępne i okresowe, tworzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy, ocena ryzyka zawodowego, tworzenie instrukcji BHP, doradztwo w zakresie dokumentacji pracowniczej, odzieży, środków higieny osobistej itp, przeglądy stanu BHP w placówkach
BHP-LEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Zabrze (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

prace budowlane
Nosal Błażej F.P.H.U. - 2017-04-14 - Tarnawa Dolna (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 850 PLN

inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dzierzgoń (pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

archiwizowanie akt, kopertowanie i ekspediowanie kor5espondencji, zszywanie i numerowanie dokumentów, kserowanie dokumentów, sporządzanie projektów pismgodz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

-sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-08 - Oborniki (wielkopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu, monitoring warunków technicznych budynku, archiwizacjia papierowa i elektroniczna dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Koroszczyn (lubelskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 200 PLN

Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepisów o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biobójczymi, gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wyników kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii składowania odpadów, możliwości wystąpień nadzwyczajnych zagrożeń środowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wpływu na środowisko. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bieżącej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji składowisk i wysypisk oraz urządzeń do utylizacji i unieszkodliwiania odpadów w celu udokumentowania poprawności eksploatacji składowiska. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, nakładających kary pieniężne za magazynowanie odpadów niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji składowiska określonymi w decyzjach właściwych organów, prowadzenie w miarę potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji dotyczących kosztów przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania należności finansowych za niezgodne z przepisami postępowanie pogarszające stan środowiska. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. Sprawdzanie w miarę potrzeb w czasie kontroli podmiotów gospodarczych poprawności dokumentów i opracowań będących podstawą do wydania decyzji zezwalających na wytwarzanie odpadów oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorców odpadów niebezpiecznych w celu oceny zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

CIEŚLA - DEKARZ (OFERTA STAŻU DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - 997,4 PLN

wykonywanie konstrukcji dachowych, pokryć dachowych oraz obróbki blacharskie z orynnowaniem
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzepin Pierwszy (świętokrzyskie)

UCZESTNIK CEREMONII POGRZEBOWEJ - od 1 750 PLN

uczestnictwo w ceremoniach pogrzebowych
FIRMA AVE ORFEUSZ - 2015-11-25 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR SANITARNY - od 1 850 PLN

nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU (BRANŻA ELEKTRYCZNA) DZIAŁ INWESTYCJI - 3 500 - 3 800 PLN

- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Białystok (podlaskie)

CYRKULARZ - od 2 000 PLN

obsługa cyrkularki
Hurtownia Kamienia Budowlanego GAGA S.Skóra - 2017-02-22 - Strzegom (dolnośląskie)

OBSŁUGA SKLEPU - 997,4 PLN

obsługa sklepu, wykładanie towaru na półki , dbanie o porządek obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA I PŁAC - do 1 400 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, składek zusowskeich, wypełnianie i wysylanie deklaracji , sprawozdania GUS, PFRON, wyliczanie zwolnień lekarskich, podatku, rozliczenie miesieczne kosztów z wynagrodzeń. 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. LelewelaKontakt kandydatów z pracodwcą: kisegowosc (at) wdn.plSala E
Wrocławska Drukarnia Naukowa PAN im.St.Kulczyńskiego Sp.z o.o. - 2018-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DZIAŁU JAKOŚCI - od 1 750 PLN

kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR (ŻAGAŃ, TEREN POWIATU) - od 2 400 PLN

udział w kontrolach i oględzinach budów oraz użytkowanych obiektów budowlanych w zakresie właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; wykonywanie czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; przygotowywanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; weryfikacja wpływającej dokumentacji odbiorowej inwestycji; prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z działalnością Inspektoratu; sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością Inspektoratu; przygotowywanie decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2017-04-18 - Żagań (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielom przy opiece nad dziećmi, prace porzadkowe wewnatrz i na zewnatrz budynku na wtznaczonym odcinku.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-05-15 - Łomża (podlaskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 564 PLN

Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WSPÓŁNOT - 2 000 - 3 000 PLN

Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych. Udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Zabrze (śląskie)

DEKORATOR WNĘTRZ - od 2 200 PLN

Wykonywanie stiuka weneckiego, gładzi
ARNIA Consulting International Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Walce (opolskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 600 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - od 2 400 PLN

wykonywanie zadań BHPprowadzenie szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat