INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WSPÓŁNOT Zabrze oferta pracy Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WSPÓŁNOT
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych. Udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Data publikacji: 2017-07-13
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych. Udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w zależności od kwalifikacji i doświadczenia kandydata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI WSPÓŁNOT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: licencja zawodowa zarządy nieruchomości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, biegła znajomość obsługi komputera(pakiet MS Office), dobra znajomość przepisów prawa związanych z zarządzaniem nieruchomościami i wspólnotami mieszkaniowymi, umiejętność podejmowania decyzji, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości(wraz z ubezpieczeniem OC) z udokumentowanym doskonaleniem kwalifikacji zawodowych, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz w prowadzeniu zebrań wspólnot mieszkaniowych
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Plac Warszawski 10 p.303/III piętro, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty i telefoniczny od 8.00 do 14.00 lub CV przesłać na adres e-mail: kadry (at) zbm-tbs.zabrze.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty III piętro p. 303 lub 311, Godziny : 8.00 - 14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Plac Warszawski
Numer budynku pracodawcy: 10 p.303
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 13.07.2017
Oferta pracy ważna do: 11.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozwożenie pieczywa do Oleśnicy i Wrocławia.
PIEKARNIA TADEUSZ BALIŃSKI - 2017-06-12 - Perzów (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
ALOKACJA ROWERÓW PIENIĘDZY STACJAMI ROWEROWYMI I POMIĘDZY STACJAMI A MAGAZYNEM, MONITOROWANIE I RAPORTOWANIE DZIAŁANIA SYSTEMU BIKE'S, USUWANIE AKTÓW WANDALIZMU, KONSERWACJA ORAZ DROBNE NAPRAWY ROWERÓW, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ O USTERKACH I ANALIZA MOŻLIWOŚCI TECHNICZNYCH NAPRAWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ TOPOGRAFII SZCZECINA, PRAWO JAZDY KAT. BGODZINY PRACY: 06:00-14:00, 14:00-22:00
NIERUCHOMOŚCI I OPŁATY LOKALNE SP. Z O.O. - 2018-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
naprawa samochodów osobowych (CV na adres e-mail: packcement (at) op.pl)
Bartuś Piotr, Polak Dorota "PACK CEMENT" P.P.H.U. Eksport - Import Spółka Jawna - 2016-02-05 - Zator (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż asortymentu handlowego
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Opatów (świętokrzyskie)
wykonywanie prac tokarskich,
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Lubrza (lubuskie)
prowadzenie warsztatów muzycznych, lekcji beatboxu, promocja projektu, rozwijanie projektu fundacji
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Józefosław (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie jednostek multimodalnych na / z terminala kontenerowego.Bieżący kontakt z klientem (telefoniczny / mailowy).Ocena techniczna jednostek multimodalnych.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jednostek multimodalnych.Kontrola zgodności i poprawności załadunku składów / wagonów z obowiązującymi przepisami.Tworzenie raportów dobowych i prowadzenie dziennika zmianowego.
"EUROTERMINAL SŁAWKÓW" Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Sławków (śląskie)
Przygotowywanie posiłków (kuchnia polska).
"Kuchnia Regionalna" Krystyna Gajewska - 2017-04-26 - Łomża (podlaskie)
zarządzanie zepołem pracowników hotelu , organizowanie pracy zespołu pracowników hotelu, , prowadzenie szkoleń i motywanie pracowników
L&P Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie bloków, praca od godz. 6.00 lub 7.00
RENATA BUŁA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAGRIT" - 2016-01-15 - Kraków (małopolskie)
-prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy, monitorowaniem realizacji projektów oraz rozliczania przyznanego wsparcia -szczegóły oferty na stronie www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-16 - Oborniki (wielkopolskie)
Czynności agencyjne związane ze sprzedażą ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Leszno (wielkopolskie)
chęci do pracy
Spomasz-Odlewnia Żeliwa Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla obsługiwanych przez Centrum Uslug Wspólnych Powiatu Płockiego jednostek. Sprawozdawczość budżetowa w zakresie wydatków, dochodów, zobowiązań i należności obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych, sporządzanie bilansu wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
dobieranie aparatu słuchowego, wyciski uszu
"GAMA" Dorota Łochnicka-Citko - 2017-04-10 - Białystok (podlaskie)
technolog-pracownik marketingu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
ochrona mienia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe CZA-TA NICIAK Sp.j. Piotrków Oddział Kutno - 2018-08-02 - Kutno (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-06-03 - Tychy (śląskie)
-przeprowadzanie badań technicznych pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami, -obsługa komputera, programów, przyrządów i urządzeń do przeprowadzania badań na SKP,-umiejętność organizowani i planowania pracy,-umiejętność pracy w zespole, -wykonywanie poleceń przełożonych,
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Tynkarz elewacyjny
Jakub Bartnik Firma Budowlano-Produkcyjno-Handlowa "BARTIMEX" - 2016-04-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Wykształcenie średnie (technik hotelarz); doświadczenie mile widziane; komunikatywność; prezencja; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera, klienta, rezerwacje, meldunki; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"MTM MIKULSKI" RYSZARD MIKULSKI - 2017-03-29 - Gliwice (śląskie)
KIEROWANIE POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI, PRZEWÓZ TOWARÓW
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Radwanice (dolnośląskie)
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych bhp dla pracowników sieci
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i PPOŻ
Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów w zakresie BHP i p. poż.
Udział w pracach zespołu powypadkowego, badającego przyczyny i okoliczności zaistniałych zdarzeń wypadkowych.
Media Expert - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola: - międzyoperacyjna produkcji w toku - przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników- jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Udział w opracowaniu planów poprawy bezpiecznych warunków pracy, kontrola warunków pracy, szkolenia pracowników z zakresu BHP, opracowanie dokumentacji powypadkowej i ryzyka zawodowego
UNIA Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Gronowice (opolskie)