INSPEKTOR KSIĘGOWY Tychy oferta pracy Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ inne świadczenia wynikające z regulaminu wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2016
Data zakończenia pracy: 02.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne, roczne doświadczenie pracy w dziale księgowości, umiejętność obsługi komputera i pakietu Microsoft Office,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: kontakt tel. (32) 326-23-56
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy: Agencja turystyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 10.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
układanie jadłospisów, nadzór nad sporządzaniem potraw, kontrola gramatury przygotowanych potraw, prowadzenie dokumentacji i inne
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard - 2018-06-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "POD BRZOZAMI" - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie sparw planowania, nadzór nad prawidłowym i terminowym przygotowaniem dokumentacji projektowo-technicznych
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - 2017-07-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
obsługa maszyn w zakładzie przeróbczym (żwirowania), pierwsza umowa na okres próbny, możliwość zakwaterowania
ŻWIROWNIA GOZDANIN PATRYK GRZESZCZYSZYN - 2017-03-21 - Gozdanin (dolnośląskie)
wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Przemyśl (podkarpackie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-10-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa gości w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy,- Doradztwo personalne w zakresie spraw ze stosunku pracy i pokrewnych,- Prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy),- Przygotowanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- Obsługa systemu IT do zarządania danymi personalnymi.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
prace związane z elektryką na budowie w Gliwicach
Przedsiębiorstwo ERGOPOL Sp. z o.o - 2016-03-22 - Katowice (śląskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Ostrów (małopolskie)
DZIAŁANIA Z ZAKRESU SŁUŻBY BHP DZIAŁ X KODEKSU PRACY ORAZ INNE AKTY WYKONAWCZE
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie umów o pracę oraz świadectw pracy,prowadzenie akt osobowych- komplet dokumentów wymaganych przy zatrudnieniu pracownika- obsługa sekretariatu.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZCZYTNEJ - 2018-06-26 - Szczytna (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowo-sprzętowej we wszystkich działach zaopatrzenia oraz przewóz osób i sprzętu.
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów - 2017-03-13 - Rumia (pomorskie)
Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za bieżącą pomoc klientom w obsłudze informatycznej obsługiwanych przez klientów programów.
Dariusz Staniewski "UNIWERS.COM" - 2016-09-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-18 - Węgrzce (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji nadzorowania zakładów, doradztwo w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mszanka (małopolskie)
Sprzedaż i promocja usług sieci play
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2017-07-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wykształcenie zawodowe, trasy krajowe i trasy międzynarodowe, wymagane doświadczenie min. 4 lata w kierowaniu Busem, prawo jazdy kat. B.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Mirosława Francik - 2016-06-01 - Biadki (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I DOKONYWANIE WYPŁAT GOTÓWKOWYCH. pROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG BANKU ORAZ PODMIOTÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD GRUPY KAPITAŁOWEJ BANKU
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2016-01-19 - Gryfice (zachodniopomorskie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługiwanie maszyn szyjących, dobieranie nici zgodnie z przeznaczeniem, szycie odziezy w całości,Regulowanie mechanizmu igielnicy, przeciągacza nici, naporężacza nici. kontrolowanie obsługiwanej maszyny
MEDORA Sp. z o.o - 2016-05-27 - Niemcza (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje dot. oferty pracy na stanowisko Inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Kaliszu są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS. Każdy kandydat zainteresowany oferta pracy powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyc osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-09-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów finansowo księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie rejestru zakupu, sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT, inwentaryzacja kont księgowych na koniec roku obrotowego, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, bilansu, rachunków zysków i strat.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zamość (lubelskie)
Przedstawiciel handlowy w branży sprzedaży tektury falistej i opakowań z tektury falistej.
"Zakład Mięsny Ozdan D.Z. Oziembło" Sp. J. - 2016-01-07 - Marianów (łódzkie)
opracowwywanie i zatrudnianie osadzonych, współpraca z kontrahentami zewnętrzyni, przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, sporzadzanie sprawozdań z zakresu BHP
Zakład Karny w Braniewie - 2016-09-30 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
montaż zbrojenia prefabrykowanego
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Świnna (śląskie)
NAUKA CZYNNOŚCI I ZASAD DBANIA O UTRZYMANIE PORZĄDKU W BUDYNKU I NA TERENIE NALEŻĄCYM DO OSIR.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Kleczew (wielkopolskie)
kompleksowe opracowywanie projektów graficznych, projektowanie grafik na potrzeby serwisów społecznościowych, projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej, przygotowywanie projektów do druku, utrzymywanie kontaktów z drukarnią, budowanie komunikacji wizualnej, archiwizacja projektów
Urząd Miasta Żyrardowa - 2016-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Radomsko (łódzkie)