INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI FINANSOWEJ Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
Data publikacji: 2016-06-02
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Obsługi Finansowej Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego" do dnia 13.06.2016.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 02.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, wykonywanie izolacji budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: mile widziane; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych; chęć do podjęcia pracy; sprzedaż i utrzymanie czystości w miejscu pracy; dwie zmiany; miejsce pracy; Gliwice, ul. Kochanowskiego; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gliwice (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Osiedle Wilanowska - 2017-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, - przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, - aktywna sprzedaż produktów finansowych, - udział w akcjach marketingowych, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
REGIONALNA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. ŚW.BRATA ALBERTA - 2016-11-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie elewacji lekkomokrych, prace wykończeniowe. Wymagania: wykształcenie zawodowe, staż pracy 1 rok.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2017-04-11 - Luzino (pomorskie)
wykonywanywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc kucharzowi, przygotowanie posiłków
"HANDEL I GASTRONOMIA" JADWIGA OSADOWSKA - 2016-02-10 - Unieście (zachodniopomorskie)
wyższe - preferowane administracyjne lub ekonomiczneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.1 zmianawynagrodzenie: 2300 zł brutto + dodatek stażowy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: załadunek, rozładunek towarów, ADR - przewóz materiałów niebezpiecznych; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, 3 lata doświadczenia, A.D.R., książeczka do celów sanitarno- epidemiologicznych, kwalifikacja wstępna/szkolenie okresowe; Miejsce pracy: teren kraju
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Woźniki (śląskie)
Koszenie trawy (pas drogowy). Praca od 6:00-14:00 na terenie powiatu brzeskiego.
Stanisław Kukla USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA DRÓG I ZIELENI - 2017-05-18 - Wojakowa (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko ds. obsługi poczty i Kancelarii Urzędu Miejskiego.Ważniejsze zadania: odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu Miejskiego; dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu Miejskiego zgodnie z instrukcją kancelaryjną; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących w tym specjalnych i wartościowych; wysyłanie korespondencji otrzymanej z wydziału Urzędu Miejskiego; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA INTERESANTÓW, ZEBRAŃ WSPÓLNOT, KOORDYNACJA Z URZĘDAMI I INTERESANTAMI, OBSŁUGA SYSTEMU WELES, WINDYKACJA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - EKONOMIA, PRAWO, ZARZĄDZANIE, GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI, BARDZO DOBRA OBSŁUGA OFFICE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:mb (at) finosc.pl
FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK - 2015-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
elektryczne, prace montażowe urządzeń elektrycznych,prace mechaniczne,
Usługi Elektryczne Z. Kałdowski Człuchów - 2017-03-22 - Człuchów (pomorskie)
pracownik ostrzalni- obsługa maszyn
DKPD Dariusz Szruba Doradztwo Techniczne - 2018-03-22 - Bytom (śląskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: http://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/karierapraca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowawca kl. II
Zespół Szkół Nr 2 - 2015-12-07 - Ludwikowice Kłodzkie (dolnośląskie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem. Wymagania: doświadczenie w obiekcie podobnej klasy, bądź w renomowanej restauracji, mile widziane doświadczenie z zagranicy, kreatywność, zaangażowanie w proces twórczy zespołu, wysoka higiena i etyka pracy, niezależność i samodzielność na stanowisku pracy, chęć rozwoju i budowania drogi kariery zawodowej.Pracodawca oferuje:ciekawą pracę w dynamicznym zespole, możliwość implementowania i wdrażania własnych pomysłów, możliwość budowania własnej marki jako cukiernik (promocja cukiernika - cukiernik nie jest anonimowy), pracę w zróżnicowanym środowisku, odpowiednie wynagrodzenie do umiejętności i obowiązków.
Horizontal Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Ciekocinko (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Radomsko (łódzkie)
Zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umową na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej, podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych, współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych, przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg, rozpatrywanie wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane, kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach, inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2016-09-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kierowca. Praca na terenie Europy. Zazwyczaj 2 tygodnie za granicą a następnie tydzień w kraju.
F.H.U. Auto - Fox Michał Lis 2. S&L S.C. - 2017-02-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedawca; staż dla osoby bezrobotnej z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Racewo (podlaskie)
Niezależne inspekcje, pobieranie próbek w połączeniu z nadzorem ładunku na masowcach i tankowcach.
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-07-05 - Norwegia (Norwegia)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-04-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
bezpośrednia obsługa kloienta, obsługa kredytów
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi - 2017-05-22 - Świerzawa (dolnośląskie)
m.in. przygotowywanie kosztorysów inwestorskich branzy elektrycznej, udział w technicznych osbiorach robót budowlanych, wykonywanych sposobem zleconym i gospodarczym, nadzorowanie pracy maszyn, narzędzi i materiałów, nadzór nad prawidłowa technologia robót budowlanych oraz nad ich jakoscią, prowadzenie dziennika uszkodzeń i napraw w zakresie branzy elektrycznej, udział w prowadzeniu i uaktualnianiu książek obiektów budowlanych, nadzór nad zagospodarowaniem materiałów z demontazu, nadzór nad wykonywaniem sposobem zleconym pomiarów rezystancji oraz ochrony od porażeń instalacji elektrycznych, nadzór nad konserwacją i eksploatacja urzadzeń piorunochronnych, nadzór nad usuwaniem ustterek i awarii infrastruktury wojskowej branzy elektrycznej, wykonywanie zapotrzebowań na materiały i sprzet do prac konserwatorskich i remontowych branzy elektrycznej, prowadzenie i aktualizacja ewidencji eksploatacyjno- remontowej sieci i urzadzeń elektrycznych, rozliczanie robót elektrycznych, nadzór nad umowami serwisowymi dźwigów instalacji ppoż. , odczyty liczników energii elektrycznej
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- pakowanie napoi, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Słupsk (pomorskie)