INSPEKTOR DO SPRAW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Szczecin oferta pracy FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA INTERESANTÓW, ZEBRAŃ WSPÓLNOT, KOORDYNACJA Z URZĘDAMI I INTERESANTAMI, OBSŁUGA SYSTEMU WELES, WINDYKACJA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - EKONOMIA, PRAWO, ZARZĄDZANIE, GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI, BARDZO DOBRA OBSŁUGA OFFICE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:mb (at) finosc.pl
Data publikacji: 2015-11-26
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA INTERESANTÓW, ZEBRAŃ WSPÓLNOT, KOORDYNACJA Z URZĘDAMI I INTERESANTAMI, OBSŁUGA SYSTEMU WELES, WINDYKACJA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - EKONOMIA, PRAWO, ZARZĄDZANIE, GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI, BARDZO DOBRA OBSŁUGA OFFICE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:mb (at) finosc.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Administrator nieruchomości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE
Nazwa pracodawcy:
FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, e-mail:mb (at) finosc.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 26.11.2015
Oferta pracy ważna do: 03.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z dokumnetacją techniczną, kartami technologicznymi oraz obiegiem dokumentacji, zapoznanie się z obrabiarkami i maszynami do obróbki i montażu armatury hamulcowej, obsługa obrabiarek - o0bróbka elementów armatury hamulcowej i jej montaż
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnianie dziennych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przypadku znalezienia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Bielawa (dolnośląskie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrzębie (opolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej (mycie, kąpanie, ubieranie, czesanie, golenie, pomoc w słaniu łóżka, zmianie bielizny pościelowej) pielęgnowanie oraz dbanie o zdrowie i higienę osobistą osób chorych i niesamodzielnych;
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2018-03-22 - Dąbie (pomorskie)
OBSŁUGA TECHNICZNA BUDYNKÓW MIESZKALNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCHWYMAGANIA: 07:30-15:30 PONIEDZIAŁEK 09:00-17:00WYNAGRODZENIE 3.200,00 ZŁ + 20% PREMII UZNANIOWEJMIEJSCE PRACY: BIURO+REJON
ZARZADCA SP. Z O.O. - 2018-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dbałośc o czystość budynków mieszzklanych, zamiatanie, zmywanie podłóg, mycie okien, parapetów, lamperii, sprzątanie terenu wokół budynków
AGIS NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA KAMIŃSKA - 2017-01-24 - Białystok (podlaskie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej z procedurą przetargową.2. Koordynowanie robót budowlanych przy opracowaniu technicznych i organizacyjnych założeń realizowanych robót lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno,3. Koordynowanie realizacji robót, z nadzorem terminowości ich wykonywania w całości lub wg poszczególnych etapów zgodnie z zawartą umową.4. Uzgadnianie zakresu robót i wprowadzanie niezbędnych zmian do proponowanego zakresu robót po dokonaniu oględzin miejsca budowy lub wykonywanych robót.5. Wstrzymywanie robót budowlanych wykonywanych niezgodnie z umową.6. Przygotowywanie kosztorysu inwestorskiego.7. Rozliczanie robót według kosztorysu powykonawczego.8. Przygotowywanie umów i zleceń na roboty budowlane.10. Realizacja poleceń przełożonego pozostających w zakresie obowiązków stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Tczew (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, biegła obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi, rozliczanie wykonawców, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontowych. Praca na jedną zmianę: od pon do śr.: 07:00 - 15:00, czw. 07:00 - 17:00, pt: 07:00 - 13:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: smp (at) smp.rybnik.net.pl.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-04-03 - Rybnik (śląskie)
obsługa maszyn i montaż akcesoriów
kontakt przez OHP - 2018-02-13 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie prac zbrojarskich na prowadzonych przez firmę budowach (teren Siedlec)
Marcin Walczuk Przedsiębiorstwo Budowlane MAX POL - 2016-07-18 - Siedlce (mazowieckie)
Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Opracowywanie i aktualizacja dokumentów w zakresie danych osobowych. Prowadzenie rejestru danych osobowych.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-21 - Zegrze (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kalisz (wielkopolskie)
prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami,konserwacja budowlana,sanitarna,elektryczna,itp.remonty,rozliczanie prac konserwacyjnych,nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem czystości w budynkach i terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie pokoi hotelowych do przyjęcia gości, dbanie o porządek w całym obiekcie hotelowym
APT JOB CENTER SERVICE Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
branza ogrodnicza
Handel i Usługi Maria Burcon Ostróda - 2017-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych, zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lubmodernizowanych i remontowanych obiektówbudowlanych, opracowywanie opisu przedmiotuzamówienia, projektów umów, szacowaniewartości zamówienia oraz innych niezbędnychdokumentów dotyczących przeprowadzeniapostępowań o udzielenie zamówień, załatwianiespraw technicznych i formalnych inwestycji iremontów w fazie przygotowania oraz uzyskaniepozwolenia na użytkowanie nowo budowanych,modernizowanych lub remontowanych obiektów,nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowobudowanych, modernizowanych lubremontowanych obiektach budowlanych, ichzgodności rzeczowej, finansowej i terminowej zplanami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną, udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych, udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z programów ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz programów opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobiegania bezdomności
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-03-20 - Oborniki (wielkopolskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
1) nadzorowanie stosowania przpisów o ochronie środowiska oraz właściwe eksploatowanie przekazanych w użytkowanie nieruchomości oraz infrastruktury wojskowej;2) nadzorowanie w komórkach wewnetrznych Bazy przestrzegania wymagań dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przeciwdziałanie awariom, katastrofom, skażeniom środowiska naturalnego,3) sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą osób zajmujących się ochroną środowiska w skadach i warsztatach,4) podjemowanie działań mających na celu eliminację niezgodnego z przpisami ochrony środowiska użytkowania nieruchomości oraz informowanie zarządców nieruchomości (za pośrednictwem administratora nieruchomości) o wszelkich zamierzonych i przprowadzonych zmianach mających wpływ na zakres korzystania ze środowiska , występowanie do zarządców nieruchomości z wnioskiem o pomoc w usunięciu skutków niewłaściwego użytkowania, 5) prowadzenie w ramach szkolenia kadry i pracowników wojska działaności profilaktyczneg obejmującej problematykę ochrony środowiska,6) przdstawienie szczegółowych potrzeb podejmowania działań inwestycyjcnych, moderniazacyjnych i remontowych obiektów i urządzeń technicznych związanych z ochrona środowiska w Składach;7) występowanie do właściwego zarządcy nieruchomości w sprawach związanych z uzyskiwaniem decyzji i pozwoleń administracyjncych, dotyczących korzystania ze środowiska oraz innych spraw związanych z przestraeganiem przepisów ochrony środowiska,Miejsce pracy: Wrocław, ul Pretficza 28Kontakt kandydatów z pracodawcą : 261 651 055Sala D
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
kompletacja zamówień, załadunki, rozładunki, pakowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wieruchów (mazowieckie)
- Naliczanie wynagrodzeń i ich analiza- Rozliczanie ZUS, podatku- Rozliczanie PFRON- Prowadzenie akt osobowych pracowników, bieżąca obsługa spraw personalnych pracowników
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych,- zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych,- opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień,- załatwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektów,- nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną,- udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,- merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych,- udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-08-23 - Białystok (podlaskie)
Wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa i konserwacja maszyn produkcyjnych, samodzielne wykonywanie niektórych części zapasowych
"BISPOL" SP. Z O.O. W GŁUCHOWIE - 2017-03-31 - Głuchów (podkarpackie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, wpółpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
LAKIEROWANIE DREWNIANYCH OKIEN, DRZWI, OGRODÓW ZIMOWYCH, PANCERZY DREWNIANYCH, OKIENNIC; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ LAKIEROWANIA POWIERZCHNI DREWNIANYCH, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) markiz.com.pl; PRACA W GODZINACH: 06.00-14.00;
MARKIZ SERWIS MARCIN ABRAMCZYK - 2016-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)