INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH Rzeszów oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE

Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne

Data publikacji: 2017-02-08

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR SEKCJI KADR I SPRAW SOCJALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: preferowane: prawo, administracja

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego, ustawy z dn. 15.04.2011 r. o działalności leczniczej- znajomość obsługi programu PŁATNIK- umiejętność obsługi pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata (doświadczenie w pracy w podmiocie leczniczym na podobnym stanowisku mile widziane)- umiejętność szybkiego uczenia się- odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie

Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
Krakowska 16, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiAul. Krakowska 16, 35-111 RzeszówProsimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Ulica pracodawcy: Krakowska

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 08.02.2017

Oferta pracy ważna do: 24.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGI - od 3 000 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie: bip.powiat.slupsk.pl
Starostwo Powiatowe w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)

APARATOWY PROCESÓW CHEMICZNYCH - od 3 500 PLN

obsługa instalacji,urządzeń i aparatury
EUROBAC Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Trzebinia (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 1641) - od 2 264 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy, udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów instrukcji dotyczących BHPzatrudnienie dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 1190
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W KANCELARII OGÓLNEJ - od 2 462 PLN

• przyjmowanie, wysyłanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej we właściwych urządzeniach ewidencyjnych dokumentów, • rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją adresata i przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli służbowych oraz elektronicznych nosników informacji, • przygotowywanie, rejestrowanie urządzeń ewidencyjnych oraz wydawanie na karty RWD zainteresowanym osobom, • odbieranie i wysyłanie poczty droga elektroniczną oraz obsługa skrzynki E-PUAP, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych (decyzje, zarządzenia, porozumienia, wytyczne), • organizacja i prowadzenie prac związanych z brakowaniem i niszczeniem jawnej dokumentacji BC zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
Nadwislański Oddział Straży Granicznej - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

Rozkładanie towarów na magazynie, rozładunek towarów, załadunek towaru, dbanie o poiwerzony towar.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Suwałki (podlaskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo finansowych.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2017), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
Sobieraj Krzysztof ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO - 2017-06-30 - Krzeszyce (lubuskie)

MECHANIK/ELEKTROMECHANIK SAMOCHODOWY - do 2 500 PLN

Praca przy samochodach osobowych i dostawczych z zakresu mechaniki i elektromechaniki.
MECHANIKA - BLACHARSTWO POJAZDOWE ANDRZEJ FEDOROWICZ - 2017-08-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STAŻ/PO WER/- PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

wykonywanie prac fizycznych w magazynie, załadunek i rozładunek materiałów, obsługa magazynu itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KUCHARZ(DO 30RŻ) - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-24 - Kobyłka (mazowieckie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 997,4 PLN

Opracowywanie regulaminów, zarządzeń, instrukcji dotyczących BHP,
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Sieradz (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

• załadowywanie i rozładowywanie aut dostawczych, • rozpakowywanie i rozkładanie towaru na hali magazynowej w sposób zapewniający ich identyfikację, rozliczanie i przeprowadzanie inwentaryzacji, • wykonywanie czynności mających na celu utrzymanie należytego porządku na obiekcie i wokół niego. • Przygotowywanie towaru do wywozu (wydawanie towarów z regału na podstawie dokumentu lokacji WZ, układanie towaru na palecie, ofoliowanie palet), • segregowanie towaru wg gramatury oraz rodzaju, • uzupełnianie miejsc wydawanych po nocnej zmianie, • obsługa wózka widłowego, dźwigu oraz maszyny do prasowania papieru i folii- dotyczy pracowników mających upoważnienie do obsługi tych maszyn, • wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonego.
BŁYSK SP. Z O.O. - 2018-07-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

Praca biurowa połączona z wyjazdem do gospodarstw rolnych
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-03-23 - Lębork (pomorskie)

BRAFITTERKA - od 1 000 PLN

Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Malbork (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - do 2 000 PLN

Wykształcenie: wyższe kierunkowe; prawo jazdy kat.B; prowadzenie spraw BHP w firmach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BIURO USŁUG KOMPLEKSOWYCH BHP I P.POŻ. ADAM ZIOBER - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)

OPERATOR MASZYN DO OBRÓBKI SKRAWANIEM - od 1 850 PLN

Codzienna praca przy obsłudze maszyn, ocena stanu i wymiana narzędzi obróbczych, konserwacja maszyn, usuwanie prostych usterek.
Holzexport Sp.zo.o. - 2016-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)

OPERATOR MASZYNY - od 13,7 PLN

zgodny ze stanowiskiem
PPHU KOLMAX MAREK KOLCZ - 2018-09-14 - Bielice (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

Wykonywanie czynności związanych z kontrola metrologiczna przyrządów do pomiaru masy, objętości. Opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych. Przygotowanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności. Prowadzenie prac administracyjno - biurowych, obsługa Punkt Obsługi Klienta. Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania.
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu - 2016-03-10 - Legnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR - od 2 100 PLN

ZAKRES ZADAŃ pobieranie i badanie prób roślin, produktów, podłoży i gleby do badań, kontrola stanu fitosanitarnego roślin, produktów roślinnych, prowadzenie rejestru producentów roślin oraz przedsiębiorców wprowadzających na polski obszar celny określone rośliny, produkty roślinne oraz prowadzących obrót nimi, wystawianie świadectw fitosanitarnych dla eksportu i reeksportu.WARUNKI PRACY- praca biurowa (użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy komputerze),- praca fizyczna w terenie związana z pobieraniem prób do badań,- praca poza siedzibą urzędu podczas prowadzenia kontroli,- kontakty z trudnym klientem urzędu podczas kontroli - przedsiębiorcami, rolnikami,- bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-02-12 - Kościan (wielkopolskie)

BRYGADZISTA - do 3 000 PLN

Efektywna współpraca z kierownikiem w zakresie realizacji planu produkcyjnego, organizacja pracy podległej brygady, prowadzenie, nadzór i kontrolę przebiegu procesu produkcji
KAROL KANIA I SYNOWIE SP. Z O.O. - 2017-10-09 - Pawłowiczki (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 0517) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL BIBLIOTEKARZ - 229 - 315 PLN

prowadzenie biblioteki szkolnej - opracowywanie podręczników i nowości, wypożyczenia, prowadzenie lekcji bibliotecznych i edukacji czytelniczej wśród uczniów kl. I-IV; 0,1 etatu (3/30) - 3 dni w tygodniu ok. 11.30-12.30
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. WANDY CHOTOMSKIEJ W ŁAGOWIE - 2017-08-01 - Łagów (dolnośląskie)

TEAM LEADER - 2 500 - 2 700 PLN

zarządzanie zespołem 50 do 80 pracowników produkcyjnych z Ukrainy, optymalizacja współpracy w zespole, odpowiedzialność za wyniki w zakresie jakości, ilości i wydajności całego zespołu, odpowiedzialność za proces produkcji, planowanie produkcji na podstawie zamówień, prowadzenie instruktaży produkcyjnych w jęz. ukraińskim, koordynacja zamówień personalnych; wynagrodzenie 2500 zł-2700zł brutto; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-12
PERLA PRODUKCJA Sp. z o. o. Sp.K. - 2016-02-17 - Głobino (pomorskie)

INSPEKTOR DS JAKOŚCI (TESTER URZĄDZEŃ) - od 2 050 PLN

kontrola jakości liczników elektrycznych (sprawdzanie przewodów i podzespołów)praca w Ostaszewie
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2016-01-12 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)

INWENTARYZATOR - od 1 850 PLN

liczenie towarów i obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż kwiatów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Poddębice (łódzkie)


Wybierz powiat