INSPEKTOR DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH Zamość oferta pracy Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów finansowo księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie rejestru zakupu, sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT, inwentaryzacja kont księgowych na koniec roku obrotowego, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, bilansu, rachunków zysków i strat.
Data publikacji: 2018-08-16
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów finansowo księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie rejestru zakupu, sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT, inwentaryzacja kont księgowych na koniec roku obrotowego, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, bilansu, rachunków zysków i strat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa pakietu komputerowych programów finansowo-księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe min 2 lata.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.08.2018
Oferta pracy ważna do: 15.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż elementów instalacji sanitarnych i hydraulicznych
Firma Budowlana INSTAL JAR Spółka Jawna I.Jarosz St.Słowik - 2018-03-08 - Sandomierz (świętokrzyskie)
sprzedaż produktów, gospodarka magazynowa, wystawianie faktur
"WURTH POLSKA" Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
służba bhp wobec funkcjonariuszy, pracowników i osadzonych
ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE - 2016-01-08 - Kwidzyn (pomorskie)
usługa sprzątania oddziałów szpitalnych oraz usługi pomocne przy pacjencie
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (KRAZ 13953) - 2017-07-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie pracy elektryka sieciowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wykonywanie prac związanych z orynnowaniem budynków
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Czyżowice (śląskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Stary Targ (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wypełnianie wniosków do urzedu, wyjazdy służbowe do urzedów
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-08-29 - Przeginia (małopolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
- załadunek i rozładunek towaru- przyjmowanie i wydawanie towaru- obsługa wózka widłowego- dbanie o czystość na stanowisku pracy
IL-TEX Iwona Szczygieł - 2017-03-27 - Zawiercie (śląskie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. Praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
.
Zakład Karny w Koronowie - 2016-06-22 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
pobieranie z magazynu potrzebnych składników do wypiekania wyrobów ciastkarskich, przygotowanie zgodnie z zaleceniami technologicznymi półproduktów oraz dodatków do wypiekania ciast i ciasteczek o róźnych gramaturach i kształtach oraz odmierzanie składników zgodnie z recepturą, wykonywanie prac związanych z obróbką owoców, rozdrabnianiem, mieleniem róźnych składników używanych do wyrobów ciastkarskich, udział w wyrabianiu, wałkowaniu i dzieleniu ciasta za pomocą urządzeń mechanicznych takich jak ubijarki, utrzymywanie czystości maszyn i urządzeń oraz porządku na stanowisku pracy, przestrezganie przepisów dotyczących warunków higieniczno - sanitarnych produkcji i ppoż, wykonywanie prac konserwatorskich lub drobnych napraw maszyn, urządzeń oraz sprzętów służących do produkcji cukierniczej.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
Inspektor-przyjmowanie wpłat, rozliczanie rachunków, prace biurowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Tel. 502 623 744 Zbigniew Kiniorski
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TORZYMIU - 2018-07-13 - Torzym (lubuskie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwałi zarządzeń.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka nie przekroczył 6%.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia; wysokość wynagrodzenia co najmniej 2600 zł brutto oraz dodatek za staż pracy
Urząd Miasta Ustka - 2018-03-29 - Ustka (pomorskie)
Prowadzenie badań, treningów, prowadzenie busa 9-osobowego
Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Pęczniewie - 2018-07-03 - Pęczniew (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, wymagana znajomość prawa pracy i doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie: Pracodawca do wynagrodzenia deklaruje wypłacanie premii + wysługa lat.
Szpital Specjalistyczny Im. F. Ceynowy Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wejherowo (pomorskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
rozładunek wykładnie towaru
kontakt przez OHP - 2017-10-30 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, przyjmowanie dostaw towaru, wykładanie towaru na regały sklepowe, rejestrowanie temperatur na chłodniach wg księgi HACCP, dbanie o porzadek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze umieszczonym w BIP; wynagrodzenie ok. 3000 zł brutto
Starostwo Powiatowe - 2018-07-26 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie obsługi kadrowej, prowadzenie rekrutacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, organizacja praktyk studenckich, organizacja staży PUP, wykonywanie innych zadań na polecenie bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca z młodzieżą w wieku 15-18 lat (uczestnicy OHP w Oleśnicy).
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-05-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; wymagane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; obsługa klienta oraz kasy fiskalnej; zamawianie i przyjmowanie towaru; dbanie o czystość na stanowisku pracy; praca w dni wolne; miejsce pracy: Gliwice ul. Fornalskiej
"SOBIESKI" S.C. ŚWIERK WŁADYSŁAW, ŚWIERK ROBERT - 2016-11-18 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,19899.pdf
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-12-28 - Rybnik (śląskie)
Sprzedawca
Katarzyna Oleś - F.H.U. Sklep Spożywczo-Przemysłowy "OLEŚ" - 2016-08-25 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
diagnostyka i naprawa poj. samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Kuropatnik (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego,obsługa stanowiska mięso i wędliny,zarządzanie towarem,dbanie o czystość na markecie,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-02-26 - Chałupki (śląskie)