INSPEKTOR KONTENEROWY Sławków oferta pracy "EUROTERMINAL SŁAWKÓW" Sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR KONTENEROWY

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wydawanie jednostek multimodalnych na / z terminala kontenerowego.Bieżący kontakt z klientem (telefoniczny / mailowy).Ocena techniczna jednostek multimodalnych.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jednostek multimodalnych.Kontrola zgodności i poprawności załadunku składów / wagonów z obowiązującymi przepisami.Tworzenie raportów dobowych i prowadzenie dziennika zmianowego.

Data publikacji: 2017-09-19

Lokalizacja: Sławków (śląskie)

Pracodawca: "EUROTERMINAL SŁAWKÓW" Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Groniec 1, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wydawanie jednostek multimodalnych na / z terminala kontenerowego.Bieżący kontakt z klientem (telefoniczny / mailowy).Ocena techniczna jednostek multimodalnych.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jednostek multimodalnych.Kontrola zgodności i poprawności załadunku składów / wagonów z obowiązującymi przepisami.Tworzenie raportów dobowych i prowadzenie dziennika zmianowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTENEROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sławków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw logistyki

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - podstawowy

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
,Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub / i znajomość zagadnień z zakresu logistyki i spedycji oraz podstawowa znajomość języka rosyjskiego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: "EUROTERMINAL SŁAWKÓW" Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Adres pracodawcy:
Groniec 1, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: będziński

Gmina pracodawcy: Sławków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sławków

Ulica pracodawcy: Groniec

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
5224C - Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki

Data dodania oferty pracy: 19.09.2017

Oferta pracy ważna do: 10.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - od 2 400 PLN

- Zakres obowiązków:1) Przygotowywanie 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek) udział w opracowaniu jadłospisów; 2) Porcjowanie i wydawanie ww. posiłków;3) Przestrzeganie zasad technologii, higieny i estetyki żywienia, zgodnie z obowiązującą w przedszkolu Instrukcją Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej;4) Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, mycie naczyń i sprzętu kuchennego wykorzystywanego do przygotowania posiłków, wycieranie na mokro podłóg, mycie kuchenek gazowych i zlewozmywaka po przygotowaniu i wydaniu wszystkich posiłków w danym dniu;- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc, możliwość umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe lub kurs kwalifikacyjny w zawodzie kucharz. 1 rok doświadczenia zawodowego. Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku. Pracownicza książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Umiejętność przygotowywanie posiłków dla dzieci. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-202-90-59) w godzinach: 7:30-15:30 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: mp78 (at) onet.eu
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 78 - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych. Doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK OGÓLNOZAKŁADOWY - od 16,7 PLN

Praca fizyczna, kontrola jakości, podstawowa obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR BRANŻY ELEKTRYCZNEJ(NR 1759) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ - od 2 150 PLN

Rozliczenie właścicieli i najemców z tytułu opłat na pokrycie kosztów dostawy wody i ciepła. Rozliczanie kosztów administrowania zasobami zleconymi. Praca pon.w godz: 8-16, od wtorku do pt. w godz: 7-15
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Opole (opolskie)

OPERATOR PODNOŚNIKA KOSZOWEGO - od 2 650 PLN

Praca jako operator podnośnika koszowego przy rozklejaniu bilbordów na terenie Dolnego Śląska. Zatrudnienie na umowę o pracę. Wynagrodzenie 2650zł brutto.Kontakt z pracodawcą: 604 083 629.Oferta dostępna w sali F.
LORAN Lucyna Mikołajczyk - 2015-12-18 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

UDZIELANIE INFORMACJI Z OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA, WSPÓŁPRACA Z USTAWOWYMI PARTNERAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA;PRACA W GODZINACH OD 07:30 DO 15:30, LUB OD 08:00 DO 16:00OFERTA SKIEROWANA DO OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP SZCZECIN W PROFILU POMOCY II - INFORMACJA U DORADCÓW KLIENTA
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

APARATOWY ROZLEWU PIWA (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zabrze (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE PROGRAMÓW POMOCOWYCH URZĘDU MIASTA - od 2 500 PLN

Przygotowywanie dokumentacji projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich lub środków krajowych. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umów o dofinansowanie projektów. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu. Realizacja obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie. Udział w przygotowywaniu i składaniu sprawozdań/wniosków o płatność. Archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej. Współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi - realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2015-12-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ELEKTROMONTER - od 2 800 PLN

wykonawstwo instalacji elektrycznych oraz elektroenergetycznych
ZUH PRO-MAR Marcin Ptak - 2018-04-30 - Końskie (świętokrzyskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ostrołęka (mazowieckie)

INSPEKTOR (DS. OBSŁUGI KADROWEJ)W REFERACIE FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 330 PLN

udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK HANDLOWIEC - 997,4 PLN

Technik handlowiec
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 3 000 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników w dziedzinie BHPAnaliza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz reagowanie na wykryte niezgodnościDziałania korygujące i zapobiegawczeNadzór nad kosztami działu. Przygotowywanie zapotrzebowań na zamówienia dot. BHP. Tworzenie dokumentacji, praca w godz.7:15:45. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa.
Neotech Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Tułowice (opolskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 425 PLN

Inspektor odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórkiorganizacyjne i składy przepisów ochrony przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochrony przeciwpożarowej. prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej.Kontakt z pracodawcą 261 651 055
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 1 850 PLN

Praca związana z rozwożeniem towaru oraz obsługą wózka widłowego.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Połajewie - 2016-01-29 - Połajewo (wielkopolskie)

INSPEKTOR PIĘTER /KUCHARZ - 13 - 17 PLN

przygotowywanie posiłków dla gości hotelowychna początku umowa zlecenie, z czasem umowa o pracę
L&P Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STARSZY KIEROWNIK - od 5 000 PLN

Zarządzanie procesem produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Chodzież (wielkopolskie)

OPERATOR OBRABIAREK CNC - 2 000 - 3 000 PLN

Samodzielna praca na nowej tokarce CNC oraz mozliwość doszkolenia także na frezarkę CNC, bazowanie narzędzie,bazowanie detalu,dobór parametrów obróbki,podstawowe operacje pisane z ręki
P.P.H.U. "PROFIL-PLAST" S.C., MAREK ZIĘBA, PIOTR OLEŚ - 2015-12-29 - Przeciszów (małopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW - od 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora do spraw inwestycji i remontów w tym: -kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnym prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektora oraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark.Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2016-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2639) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- sporządzanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z gminami na realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania oraz opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji programu w celu zabezpieczania środków finansowych na wykonanie zadania,- analizowanie i weryfikowanie sprawozdań z realizacji programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania uzyskiwanie z Centralnej Aplikacji Statystycznej, a także scalanie sprawozdań resortowych na poziomie województwa i generowanie danych do właściwego ministerstwa w celu przeprowadzenia nadzoru nad realizacją zadania i wykorzystywanie dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego,- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz innych zadań dofinansowanych z budżetu państwa w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań przez jednostki samorządu terytorialnego lub innych uprawnionych podmiotów oraz wykorzystanie dotacji udzielonych z budżetu państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI LINII PRODUKCYJNEJ - od 13 PLN

obsługa maszyn do produkcji towrzyw sztucznych, obsługa linii produkcyjnej, ściąganie z linii produkcyjnej wyrobów gotowych, czyszczenie wyrobów gotowych z zanieczyszczeń produkcyjnych, układanie wyrobów gotowych na palety, pakowanie wyrobów gotowych
JB CONCEPT JOANNA BANASIK - 2017-02-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU-OFERTA KONKURSOWA- - od 2 900 PLN

Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-09-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)

NAUCZYCIEL JEZYKA ANGIELSKIEGO - 480 - 740 PLN

Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej.
Szkoła Podstawowa w Tucznie - 2018-08-24 - Tuczno (lubuskie)

OPERATOR KOPARKI - od 2 200 PLN

obsługa koparki typu Mecalac
PPHU DROCHOD Zbigniew Wieczorek - 2016-08-01 - Zduńska Wola (łódzkie)