INSPEKTOR W WYDZIALE PROGRAMÓW POMOCOWYCH URZĘDU MIASTA Siemianowice Śląskie oferta pracy Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE PROGRAMÓW POMOCOWYCH URZĘDU MIASTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich lub środków krajowych. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umów o dofinansowanie projektów. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu. Realizacja obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie. Udział w przygotowywaniu i składaniu sprawozdań/wniosków o płatność. Archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej. Współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi - realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich
Data publikacji: 2015-12-30
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Michałkowicka 105, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich lub środków krajowych. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umów o dofinansowanie projektów. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu. Realizacja obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie. Udział w przygotowywaniu i składaniu sprawozdań/wniosków o płatność. Archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej. Współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi - realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do negocjacji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE PROGRAMÓW POMOCOWYCH URZĘDU MIASTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obywatelstwo polskie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomosć MS OFFICE (głównie WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Dobra znajomość: dokumentów strategicznych związanych z perspektywą finansową UE 2014 +; dokumentów regionalnych związanych z perspektywą finansową 2014 +; Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r.; ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020; ustawy o finansach publicznych w zakresie samorządu terytorialnego; ustawy o samorządzie gminnym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe 3 lata
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
odporność na stres oraz pracę pod presją czasu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
Doświadczenie (staż, praktyka, praca) w jednostkach samorządu terytorialnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
Doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2015
Data dodania oferty pracy: 29.12.2015
Oferta pracy ważna do: 28.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie autobusu w komunikacji miejskiej na terenie województwa śląskiego
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Chorzów (śląskie)
-Prace ślusarskie, spawalnicze i monterskie przy produkcji wyrobów metalowych, -Miejsce pracy: Dzierżążno k/Morzeszczyna-Wynagrodzenie od 2500,00 zł (do uzgodnienia)-Kontakt telefoniczny: 58 536-27-78 lub mailowy: metrol (at) metrol.biz
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "METROL" Barbara Bruska - 2018-01-17 - Dzierżążno (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin,- opracowywanie decyzji w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych rolników,- prowadzenie rozliczeń płatników składek,- rozliczanie wyciągów bankowych,- wydawanie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłacanych składek,- prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurową wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-25 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie operacji montażowych zgodnie z dokumentacją technologiczną, montowanie sprzętu maszyn i urządzeń, sprawdzanie poszczególnych części oraz gotowych maszyn i urządzeń za pomocą przyrządów kontrolno- pomiarowych, przeprowadzanie próbnego rozruchu maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Pedagog szkolny
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
załadunek odpadów
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Suwałki (podlaskie)
- Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa finansowa klienta w salonie samochodowym, 1/2 etatu
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Lubin (dolnośląskie)
- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych w tym również odtworzenia Rodzinnych Ogrodów Działkowych, prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem dotacji/refundacji dla ROD w sprawach inwestycyjnych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji, sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikację kosztorysów ofertowych.- Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4210,19 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia budowlanego (mile widziane wyższe), gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, umiejętności obsługi komputera (przede wszystkim programów WORD, EXCEL), dyspozycyjności, odporności na stres,. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2018-05-02 - Katowice (śląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Brzozów (podkarpackie)
Kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej - opracowywanie instrukcji jakościowych. Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta. Nadzór nad sprzętem kontrolno - pomiarowym. Wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń.Miejsce pracy: Pyskowice lub Gliwice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-10-28 - Pyskowice (śląskie)
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego),po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Myszków, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów,spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży,dbanie o dobre kontakty z klientami,praca w programie pakiecie Office (Word, Excel),tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Myszków (śląskie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, wystawianie rachunków, sporządzanie deklaracji ZUS. VAT, PIT
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie zapytań, analiza ofert, negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami zagranicznymi oraz krajowymi, realizowanie zakupów surowców, metariałów i towarów, jak równiez usług niezbędnych do funkcjonowania firmy, pozyskiwanie nowych źródeł zakupiu zgodnie z potrzebani klientów, realizacja zatwierdzonych strategii zakupowych, sporządzanie zamówień zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi, ilościowymi, jakościowymi, nadzór nad terminowością realizacji zamówień , sporządzanie analiz zakupowych.
Polska Ceramika Ogniotrwała "Żarów" S.A. - 2016-03-02 - Żarów (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy itd. zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468)
OPTIMAL SOLUTIONS Sp. z o. o. - 2017-11-29 - Kłobuck (śląskie)
KONTROLA PRODUKTÓW GOTOWYCH
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-02-23 - Strzelce Opolskie (opolskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-04-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
produkcja wyrobów zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami jakościowymi, bieżąca rejestracja wykonywanych detali
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2017-08-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
transport międzynarodowy
AUTO NAPRAWA Eugeniusz Florek - 2015-11-12 - Wielichowo (wielkopolskie)
Nadzór nad osobami korzystającymi ze stref Aquaparku, wykonywanie ceremonii zapachowych i zbiegów, prowadzenie zajęć sportowych, wykonywanie czynności porządkowych, dwie zmiany. Praca na umowę zlecenie, 168 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjność w godz. 5:40-23:30. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepisów o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biobójczymi, gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wyników kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii składowania odpadów, możliwości wystąpień nadzwyczajnych zagrożeń środowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wpływu na środowisko. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bieżącej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji składowisk i wysypisk oraz urządzeń do utylizacji i unieszkodliwiania odpadów w celu udokumentowania poprawności eksploatacji składowiska. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, nakładających kary pieniężne za magazynowanie odpadów niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji składowiska określonymi w decyzjach właściwych organów, prowadzenie w miarę potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji dotyczących kosztów przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania należności finansowych za niezgodne z przepisami postępowanie pogarszające stan środowiska. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. Sprawdzanie w miarę potrzeb w czasie kontroli podmiotów gospodarczych poprawności dokumentów i opracowań będących podstawą do wydania decyzji zezwalających na wytwarzanie odpadów oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorców odpadów niebezpiecznych w celu oceny zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów (ciepła, energii elektrycznej), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, nadzór w zakresie prac konserwacyjno-remontowych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-06-05 - Poznań (wielkopolskie)
prace porządkowe wokól obiektu, w okresie zimowym odśnieżanie
Clar System S.A. - 2016-10-17 - Leszno (wielkopolskie)
opieka nad mieszkańcami Domu Pomocy Spolecznej
Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie 38 - 2016-10-27 - Rokitno (lubuskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-05-16 - Kraków (małopolskie)
-
KRISTONE -KRYSTIAN SUDA - 2016-07-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne- rozpatrywanie wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej- rozpatrywanie wniosków o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-10-26 - Rybnik (śląskie)
przyjęcie towaru, weryfikacja jakościowa i ilościowa dostaw, nadawanie właściwej lokacji
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Kwidzyn (pomorskie)