INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 7888) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 7888)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- wykonywanie zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne- rozpatrywanie wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej- rozpatrywanie wniosków o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2016-11-07
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne- rozpatrywanie wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej- rozpatrywanie wniosków o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 7888)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub budowlanepozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane,- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,- znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, - znajomość ustawy o udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, - umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacjawymagania dodatkowe:- rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej- znajomość ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o drogach publicznych- znajomość ustawy o transporcie kolejowym- znajomość ustawy prawo wodne- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie- umiejętność redagowania pism urzędowych
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjiKopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowo doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 5 listopada 2016 roku do 15 listopada 2016 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WIR-2 etatyNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-opieka nad dzićmi w wieku do lat 25
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych.Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, biegła znajomość programów kosztorysowych, prawo jazdy kat. BKontakt z Pracodawcą:- osobisty: ul. 3 Maja 80d, Jarosław- telefoniczny: 16 621 40 75- e-mail: aneta.marek (at) sinevia.pl
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Jarosław (podkarpackie)
wykonywanie prac biurowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych
Przewozy Międzynarodowe "MAGNUM" Piotr Załuski - 2016-12-29 - Hrubieszów (lubelskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy za pośrednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,19899.pdf
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-12-28 - Rybnik (śląskie)
Montaż tras kablowych, montaż puszek łączeniowych, montaż rurek instalacyjnych, rozkładanie kabli w gotowych trasacg kablowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gałów (dolnośląskie)
KONTAKT Z KLIENTEM, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, ZATOWAROWANIE REGAŁÓW, KONTROLA DAT PRZYDATNOŚCI PRODUKTÓW
PHU BAJKA - 2017-06-09 - Skierniewice (łódzkie)
Praca przy produkcji materiałów budowlanych.Obsługa automatycznej linii produkcyjnej.Załadunek i rozładunek towarów z tira.
RIMIX Sp. z o.o - 2018-05-04 - Krzeszowice (małopolskie)
Przyjmowanie towaru z produkcji oraz z zewnątrz od dostawców. Rozkładanie towaru na magazynie. Kompletowanie wysyłek. Załadunek i rozładunek towarów. Prace związane z utrzymaniem porządku z kompleksową obsługą magazynu. Praca w godzinach 8:00 - 16:00.
BALVITEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Jadowniki (małopolskie)
prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prace archiwizacyjne, pomoc w prowadzeniu sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pawłowice (śląskie)
sprzedaż artykułów
kontakt przez OHP - 2017-07-26 - Zawiercie (śląskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Pełnienie funkcji 1000 dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych. 3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach. 4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych. 5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie. 6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych. 7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO). 8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. 9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych. 10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO. 11 . I nne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-06-01 - Płock (mazowieckie)
Montaż urządzeń sanitarnych
Instalacje sanitarne technika grzewcza Robert Kurowski - 2016-08-31 - Koźmice Wielkie (małopolskie)
Malowanie/Lakierowanie metodą proszkową metalowych elementów pociągów i tramwajów
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
•zapewnienie ciągłości ruchu maszyn, urządzeń i systemów automatyki przez nadzór nad ich sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem•diagnostyka i bieżące usuwanie awarii występujących na maszynach•modyfikacje oprogramowania maszyn oraz udział w uruchomieniach nowych maszyn / transferach maszyn z innych lokalizacji•wspieranie inżynierów procesu w tworzeniu i rozwijaniu standardów•szkolenie pracowników działu w zakresie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektrycznych•usprawnienie procesów od strony elektrycznej i automatycznej•prowadzenie dokumentacji elektrycznej
BOWIL BIOTECH SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-04 - Władysławowo (pomorskie)
Wykonywanie funkcji nauczyciela, prowadzenie zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych.
Zespół Szkół Nr 3 im. Kombatantów Rzeczypospolitej Polskiej - 2018-01-15 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
praca w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Główne obowiązki i czynności:1) opracowywanie planów operacyjnych i zamierzeń w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej;2) opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałych dyżurów, organizacja i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołów stałego dyżuru;3) zapewnienie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących aktów prawnych, zarządzeń i wytycznych Ministra Sprawiedliwości;4) koordynacja przedsięwzięć obronnych i obrony cywilnej w sądzie okręgowym i podległych mu sądach rejonowych;5) organizowanie i prowadzenie szkoleń obronnych i obrony cywilnej;6) zapewnienie obsady kadrowej jednostek w czasie wojny.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
kontrola warunków pracy, przestrzeganie BHP, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń BHP, prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu BHP
GMG-Serwis Michał Gotowski - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń wiertniczych zgodnie z instr. obsługi, uczestniczenie w naprawach i usuwaniu usterek, wykonywanie codziennej obsługi urządzenia, zarządzanie i koordynowanie zespołem wiertniczym
GEOFIZYKA TORUŃ S.A - 2017-01-13 - Sanok (podkarpackie)
Brukarz
STACH-TRANS Marcin Stach - 2017-08-24 - Tarnów (małopolskie)
Działalność inspekcyjno- kontrolna w zakresie wynikającym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzji i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 2018-07-02 - Łask (łódzkie)
- obsługa Klienta wg standardów firmy,- obsługa kasowa,- możliwość przeszkolenia w zakresie obsługi kasy fiskalnej,- utrzymywanie porządku i czystości.
BRICOMARCHE IMOGEN Sp. z o.o. - 2017-02-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Ochrona osoób i mienia w obiekcie handlowym
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:analizowanie przyczyn powstawania niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym i chorób zawodowych rolników dla określenia kierunków prewencji i rehabilitacji realizowanej przez Kasę;kierowanie na rehabilitację leczniczą łącznie z weryfikacją formalną;promocja zdrowia i prowadzenie działań dotyczących profilaktyki zdrowotnej w środowisku wiejskim;kierowanie na kolonie rehabilitacyjne dzieci rolników łącznie z weryfikacją formalną,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okoliczności wypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników,tworzenie planów działalności prewencyjnej,prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wgospodarstwie rolnym,upowszechnianie wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobami zawodowymi oraz zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym,promowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz środków ochrony osobistej,współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa ihigieny pracy w rolnictwie,informowanie rolników o prowadzonych działaniach prewencyjnych,prowadzenie postępowań prewencyjnych i regresowych wobec producentów wadliwych maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie oraz wobec usługodawców świadczących nieprawidłowo usługi dla rolnictwa.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), kierowanie samochodem służbowym kat. B. Miejsce pracy parter w budynku dwupiętrowym.Budynek Oddziału Regionalnego jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych: toaleta dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajduje się tylko na parterze, winda.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
- bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;- zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;- bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;- wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)