INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH, EWIDENCJI PODATKOWEJ NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE DOCHODÓW Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH, EWIDENCJI PODATKOWEJ NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE DOCHODÓW
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH, EWIDENCJI PODATKOWEJ NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE DOCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunkowe: prawo, administracja publiczna, ekonomiastaż pracy minimum 3 latawięcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 30 listopada 2017r. osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko - Inspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych, ewidencji podatkowej nieruchomości w Wydziale Dochodów.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2017
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Żuromin (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2016-07-07 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
jw.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
naprawy i konserwacje samochodów ciężarowych i ich zespołów, płaca zasadnicza + premia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE AUTO-TRANSPORT ŁUCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy obsłudze uczniów, pomoc w organizacji zajęć.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łupki (warmińsko-mazurskie)
Dowóz posiłków na terenie miasta Słupsk. Zaopatrzenie w produkty. Pomoc w pakowaniu posiłków. Praca w godz. 12-16.
Bar Gaweł s.c. Katarzyna Drążkowska, Dominik Drążkowski - 2016-11-14 - Słupsk (pomorskie)
Transport drewna, transport krajowy
TRANS-TRAK WRÓBEL s.c - 2017-12-06 - Luszowice (małopolskie)
Prasowanie wyrobów gotowych.
Centrum Pralnicze i Badawczo Rozwojowe Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe kierunkowe; prawo jazdy kat.B; prowadzenie spraw BHP w firmach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BIURO USŁUG KOMPLEKSOWYCH BHP I P.POŻ. ADAM ZIOBER - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
Nadzór budowlany nad remontami, budowami i przeróbkami remontowymi. Zlecenie wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:35.
KOCIEWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca z dziećmi o niepełnosprawności ruchowej - zajęcia rewalidacyjne, wymagane kwalifikacje do pracy z dziećmi, nauczyciel wychowania fizycznego z pedagogiką specjalną lub fizjoterapeuta, rehabilitacja, gimnastyka lecznicza z przygotowaniem pedagogicznym
Szkoła Podstawowa nr 1 Brenna - 2018-07-18 - Brenna (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie pokrowców do krzeseł, WYMAGANIA: doświadczenie zawodowe 1 rok, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, MIEJSCE PRACY: Koszęcin, ul. Boronowska 100
Sylwia Gorzelak GOBOR MEBLE - 2015-10-30 - Boronów (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z klientami, realizowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa klientów w biurez, wybór produktu, ocena klienta, udzielanie informacji dot. kredytów i pożyczek
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w magazynie (dział przyjęcia towaru), w którym przechowywane są smartfony, tablety, laptopy i komputery stacjonarne jednego ze znanych na świecie producenta tych urządzeń. Rozładowywanie ciężarówek i kontenerów, przyjmowanie towaru, zliczanie towaru, przewożenie towaru do odpowiednich działów/jednostek magazynu, utrzymywanie czystości w miejscu pracy.
Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V. - 2018-06-22 - Holandia (Holandia)
Murowanie, pomoc na budowie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Zieleniewie.
Usługi Remontowo Budowlane Wiesław Łapa - 2017-11-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace ogólnobudowlane, prawo jady kat.B
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa urzadzeń do wulkanizacji
LYCAON Sp. z o.o. w Warszawie - 2018-07-20 - Ciechanów (mazowieckie)
na okresie próbnym stanowisko referent- póżniej kierownik oddziału;wyksz. wyższe( bankowość, ekonomia, administracja, prawo), min. 2 lata doświadczenia w pracy w banku, obsługa kredytów hipotecznych, kierowanie zespołem;miejsce pracy: Rososzycawynagrodzenie: 2100 na okresie próbnym, później do negocjacji
Spółdzielczy Bank Ludowy w Skalmierzycach - 2017-06-28 - Skalmierzyce (wielkopolskie)
Praca administracyjno - biurowaI zamiana 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Inspektor
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Czempiń (wielkopolskie)
szycie odzieży roboczej
"MADITO PROJEKT" S.C. - 2018-08-02 - Białystok (podlaskie)
układanie dokumentów, prowadzenie rekrutacji pracowników
Winner Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, - Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, - Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, - Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, - Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, - Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, - Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, - Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, - Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)
zachowanie norm jakościowych i standardów BHP, pomiar części narzędziami manualnymi, Obsługa programu ERP w zakresie wykonywanie transakcji, sprawdzanie wyrobów i potwierdzenie zgodności z dokumentacją technologiczną, wystawianie dokumentów niezgodności, sporzadzanie raportów kontroli ,
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
-operator koparki gąsienicowej Lebnerr R 924,-roboty związane z rozbiórkami/pracami ziemnymi
WJK - INVEST Janusz Króliczek - 2018-09-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)