INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ W WYDZIALE FINANSOWYM Oborniki oferta pracy URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
Data publikacji: 2017-08-08
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomia, administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zaangażowanie i obowiązkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na podobnym stanowisku, umiejętność księgowania i dekretowania operacji księgowych, znajomość zagadnień związanych z realizacją zakresu obowiązków, znajomość zagadnień z zakresu następujących przepisów prawa: ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku od towarów i usług,ustawa o ochronie danych osobowych,ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych, akty wykonawcze w ww. zakresie,Szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI w Obornikach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się zatrudnienie (dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 2.kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,3.kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,4.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia wspólnego dla pkt 4 i 5 dostępny na www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy), 5.oświadczenie własne lub opinia lekarza o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na ww. stanowisku (wzór oświadczenia - j.w.)Oryginał dokumentu wymienionego w punkcie 2 i 3 należy przygotować do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 25 sierpnia 2017r. osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Obornikach (parter budynku) bądź listownie - decyduje data stempla pocztowego (ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki) w kopercie z napisem " Nabór na stanowisko Inspektora FN"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 25.08.2017
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.08.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja zadań z zakresu ustawy - Prawo Zmówień Publicznych. Bliższe szczegóły na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-07-06 - Łęczna (lubelskie)
Doświadczenie zawodowe, motywacja do pracy.Dbałość o jakość i świeżość produktów oraz rekomendacja produktów klientom.
AREL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-01-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku biurowym. Wymagana znajomość branży metalowej oraz roczne doświadczenie w dziale zamówień, sprzedaży lub magazynowania stali (branża metalowa).
Zakład PPUH STALMARK Marek Gierak - 2015-11-25 - Grębanin (wielkopolskie)
Pakowacz piczywa
Piekarnia "Grześ" Marcin Tyrała - 2017-09-08 - Krzepice (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koszenie trawnikow, przycinanie żywopłotów, krzewów, drzew. Ogólna pielęgnacja terenów zielonych. Czynności przy utrzymaniu czystości obiektów. Umowa zlecenie przez piersze 2 miesiace, następnie możliwość umowy o pracę. Praca na jedną zmianę od 8 do 10godz. dziennie (pon.-pt. od godz. 7:00), sporadycznie możliwość pracy w soboty.
MARIA MRÓWCZYŃSKA-JAKUBIK "GLANC" - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-06-05 - Lublin (lubelskie)
Obsługa kancelaryjno biurowa Kierownictwa Komendy.Prowadzenie terminarza spotkań Kirownictwa Komendy.Telefoniczna obsługa petentów.Obsługa centralnego Rejestru Przepisów i zapoznawanie z aktami prawnymi funkcjonariuszy i pracowników Komendy.Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Prowadzenie ewidencji delegacji oraz zaświadczeń.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-24 - Sopot (pomorskie)
Miejsce wykonywania stażu Moszna. Obsługa programu hotelowego,centrali telefonicznej,oprowadzanie grup wycieczkowych. Wymagane wyk. min.średnie.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Moszna (opolskie)
Wdrażanie procedur, instrukcji z zakresu BHP i PPOŻ, przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych dla pracowników (w tym również pracowników młodocianych), prowadzenie dokumentacji w/w zakresie
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Dyżury w weekendy.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2016-05-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie administracji personalnej zakładu, przygotowywanie naboru na wolne stanowiska pracy, branie udziału w projektach szkoleniowych, przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2016-05-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzeedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Brzesko (małopolskie)
W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM, RESTAURACJA SPORT'S BAR-B-Q ZATRUDNI OSOBY NA STANOWISKO KUCHARZOFERUJEMY:-PRACĘ W DOŚWIADCZONYM ZESPOLE,-PRACĘ ZMIANOWĄ,-PAKIET PRZYWILEJÓW PRACOWNICZYCH,-MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO.PROSIMY O DOPISANIE W DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ NASTĘPUJĄCEJ KLAUZULI: WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH; (TEKST JEDNOLITY: DZ. U. 2016 R. POZ. 922).
RAMP-REST - 2018-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa rachunkowo-księgowa kancelarii.
Kancelaria Prawno-Podatkowa LEXMAL w Sandomierzu - 2017-09-22 - Ożarów (świętokrzyskie)
- Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie budowy. Praca na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałę.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie BHP. Mile widziani absolwenci. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Katowice (śląskie)
mycie samochodów
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Częstochowa (śląskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Krzysztof Kraczek - 2017-02-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracą pokojowych; wypopsażenie pokoi, zaopatrywanie i rozliczanie minibarów, współpraca z dostwacami, współpraca z pralnią. Praca na umowe zlecenie, ok. 168 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępnw w sali H
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace pomocnicze w dziale dietetycznym.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie robót ziemnych
PPHU EKOINŻBUD Piotr Peraj - 2016-11-18 - Uniejów (łódzkie)
sprzedaż polis ubezpieczeniowych, wprowadzanie danych do systemu,wymiar czasu pracy: 08.00-16.00, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Piastowska 3, kandydaci składają CV na e-mail: dyr.biuro50 (at) tuw.pl
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2017-01-18 - Sierpc (mazowieckie)
-przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego-porowadzenie ewidencji osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym, domowników i członków rodziny-prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne roników-prowadzenie rozliczeń z tytyłu składek na ubezpieczenie zdrowotne-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
praca na obrabiarkach sterowanych numerycznie
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Romartów (łódzkie)
kontrola formalno-rachunkowa wpływających dokumentów, dekretacja dokumentów księgowych, rejestry VAT, prowadzenie ewidencji KPiR, rejestru środków trwałych, skłądanie niosków do urzędów
EDU-RACHMISTRZ Marzena Adamowicz - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kasowa i sprzedaż produktów finansowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDN.-KREDYTOWA im.ŚW. BRATA ALBERTA - 2018-06-07 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Ogólny zakres obowiązków- PROWADZENIE KONTROLI STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ, PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH I TECHNICZNO-BUDOWLANYCH W OBIEKTACH JEDNOSTKI,- KONTROLOWANIE SPRAWONOŚCI SYSTEMU ALARMOWANIA I POWIADAMIANIA NA WYPADEK POŻARU,- SZKOLENIE ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI Z ZAKRESU OCHRONY PŻECIWPOŻAROWEJ,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD ZABEZPIECZANIEM PRZECIWPOŻAROWYM PRAC NIEBEZPIECZNYCH POD WZGLĘDEM POŻAROWYM,- OPRACOWYWANIE WYKAZÓW I ZESTAWIEŃ NALEŻNOŚCI SPRZĘTU POŻARNICZEGO DLA BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, TERENÓW ORAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO,- OPRACOWYWANIE ANALIZY STANU TECHICZNEGO OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ- UDZIAŁ W ODPRAWACH, SZKOLENIACH, KURSACH Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-09-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
dbanie o porządek na terenie ośrodka, naprawianie drobnych usterek, zagospodarowanie kortów tenisowych
Ośrodek Wczasowo - Rekreacyjny "NIEZAMYŚL" Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Zaniemyśl (wielkopolskie)