INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ Sierpc oferta pracy Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: sprzedaż polis ubezpieczeniowych, wprowadzanie danych do systemu,wymiar czasu pracy: 08.00-16.00, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Piastowska 3, kandydaci składają CV na e-mail: dyr.biuro50 (at) tuw.pl

Data publikacji: 2017-01-18

Lokalizacja: Sierpc (mazowieckie)

Pracodawca: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piastowska 3, 09-200 Sierpc, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprzedaż polis ubezpieczeniowych, wprowadzanie danych do systemu,wymiar czasu pracy: 08.00-16.00, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Piastowska 3, kandydaci składają CV na e-mail: dyr.biuro50 (at) tuw.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sierpc

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sierpecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sierpc

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane

Nazwa pracodawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

Adres pracodawcy:
Raabego 13, 02-793 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: składanie CV na e-mail: dyr.biuro50 (at) tuw.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Raabego

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017

Data dodania oferty pracy: 16.01.2017

Oferta pracy ważna do: 15.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bystry (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

Realizowanie zadań o charakterze administracyjnym
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-11-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 500 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie. Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. ELEKTRYCZNYCH - od 2 880 PLN

1.Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2.Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a)uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b)uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c)sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d)sprawdzanie i opisywanie rachunków,e)opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f)współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g)współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a)udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b)ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c)proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d)przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e)udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f)sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g)współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h)pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i)sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j)sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k)udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l)dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4.Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)

JUNIOR COACH - od 3 200 PLN

OBSŁUGA MAILI ORAZ ROZMÓW PRZYCHODZĄCYCH, IDENTYFIKACJA POTRZEB KLIENTA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, STAŁE POGŁĘBIANIE WIEDZY NA TEMAT PRODUKTÓW I USŁUG ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ KLIENTA, WSPIERANIE INDYWIDUALNEGO ROZWOJU KONSULTANTÓW POPRZEZ MONITOROWANIE ICH KONTAKTÓW Z KIENTAMI, PROWADZENIE ROZMÓW COACHINGOWYCH ORAZ POMOC PRZY ROZWIĄZYWANIU BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW MERYTORYCZNYCH, WERYFIKACJE UMIEJĘTNOŚĆI JĘZYKOWYCH PRACOWNIKÓW (ANGIELSKI I ROSYJSKI), A TAKŻE IDENTYFIKOWANIE POTRZEB ICH ROZWOJU CZY OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH POPRAWY, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW CZY ZESTAWIEŃ NA POTRZEBY PROJEKTU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (W TYM NARZĘDZI TYPOWYCH DLA CALL CENTER), BARDZO DOBRE KOMPETENCJE MIĘKKIE, DOGŁĘBNA WIEDZA NA TEMAT FUNKCJONOWANIA CALL CENTER, MINIMUM ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W CALL CENTER Z KLIENTEM Z BRANZY IT, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - POZIOM C1 ORAZ JĘZYKA ROSYJSKIEGO - POZIOM C1
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ ARVATO SERVICES W SZCZECINIE - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2282) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w Zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu pracy, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów bhp.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klientów sklepu spożywczego, stoisko mięsne i warzywne, obsługa kasy fisklnej.
"DELIKATESY" Bystra Janina i Zygmunt Spółka Jawna - 2017-02-02 - Kępno (wielkopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. SANITARNYCH - od 3 500 PLN

Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-27 - Wejherowo (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY -MURARZ,MALARZ, DEKARZ,STOLARZ,CIEŚLA, ELEKTRYK - od 1 850 PLN

Prace zwiazane z budownictwem -murowanie, malowanie, prace dekarskie, stolarskie,cieślarskie, elektryczne.
DREW-HOME JUSTYNA WRONKOWSKA - 2016-07-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWA / KSIĘGOWY - do 3 200 PLN

praca w godzinach od 08:00 do 16:00; prowadzenie KPiR, ewidencji VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych
DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE - 2018-01-26 - Stargard (zachodniopomorskie)

DEKARZ - do 1 850 PLN

praca przy układaniu dachów
"INST BLACH" GRZEGORZ WITEK W ZALESIU - 2016-11-14 - Zalesie (podkarpackie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 400 - 3 600 PLN

bieżąca obsługa klientów w zakresie gotówkowym ( obsługa kasjerska) i bezgotówkowym ( obsługa dysponencka); promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami; zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-09-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 300 - 2 700 PLN

Zgodnie z zakresem obowiązków nauczyciela przedszkola.
Niepubliczne Przedszkole "Bolek i Lolek" - 2016-03-21 - Udorpie (pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH I EKSPLOATACJI - od 4 500 PLN

- obsługa w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni i nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych;- przygotowywanie projektów planów gospodarczych w zakresie remontów i konserwacji;- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów wg przyjętych procedur przetargowych na roboty budowlane i usługi;- nadzór nad prowadzonymi pracami konserwacyjnymi i remontowymi;- prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG" - 2018-01-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KELNER/BARMAN - od 1 850 PLN

Obsługa gości restauracji, obsługa za barem
KAWIARNIA ANTYK - 2016-03-29 - Puławy (lubelskie)

STAŻ - OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

pielęgnacja i żywienie dzieci, dbałość o ich rozwój, stosowanie podstawowych metod wychowania, dbanie o higienę, współpraca z pozostałym personelem placówki
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Katowice (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - od 1 850 PLN

w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Radomsko (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ-POMOC ADMINISTRACYJNA/STAŻ - 997,4 PLN

Sprawdzanie i wprowadzanie danych osobowych beneficjenta
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Poniatowa (lubelskie)

KELNER - od 2 000 PLN

obsługa klienta, obsługa imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ruda Śląska (śląskie)

INSPEKTOR DS. NASIENNICTWA - 2 250 - 2 300 PLN

Praca biurowo-terenowa, praca w biurze wymagająca koncentracji, wykonywana przy użyciu sprzętu komputerowego. Praca w terenie, w szczególności dokonywanie kontroli przedsiębiorców, rolników, dostawców prowadzących wytwarzanie, obrót materiałem siewnym, oceny polowej plantacji nasiennych, lustracje polowe, pobieranie prób roślin. Praca na czwartym piętrze w budynku bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. W budynku brak windy osobowej. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Prowadzenie samochodu służbowego. Praca w stresie. Zagrożenie korupcją. Częste kontakty z klientami. Rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w sprawie udzielania pozwoleń na zastosowanie konwencjonalnego materiału siewnego w rolnictwie ekologicznym oraz prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w tym zakresie; rozpatrywanie wniosków o dokonanie oceny polowej plantacji nasiennych wraz z załączoną dokumentacją.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-07-03 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

Pomoc przy przygotowaniu potraw, praca w godz. 12:00 - 23:00
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 850 PLN

Przeprowadzanie okresowych obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2016-08-04 - Opole (opolskie)

RECEPCJONISTKA - 997,4 PLN

przyjmowanie zgłoszeń klientów, telefoniczne i osobiste, przyjmowanie materiałów fryzjerskich, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie remamentów towarowych, rozliczenia z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Gąbin (mazowieckie)

STARSZY REFERENT W SEKCJI RACHUBY I PŁAC - od 1 950 PLN

Sporządzanie list wypłat uposażeń żołnieżom niezawodowym powoływanym na ćwiczenia. Analiza realizacji planów finansowych Sekcji Rachuby i Płac. Scalanie cząstkowych planów wykonywanych przez pracowników sekcji. Planowanie potrzeb finansowych w zakresie uposażeń i wynagrodzeń oraz dodatkowych należności. Prowadzenie korespondencji z instytucjami (udzielanie odpowiedzi na pisma). Wykonywanie harmonogramów rocznych i miesięcznych na środki finansowe przeznaczone na wypłaty. Zastępstwo starszego kasjera. Archiwizacja dokumentów sekcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ - od 900 PLN

Wdrażanie procedur, instrukcji z zakresu BHP i PPOŻ, szkolenie wstępne i okresowe pracowniów, prowadzenie rejestrów. Praca na 1/4 etatu od poniedziałku do piątku, między 7:45 a 14:45. Wynagrodzenie od 900 zł brutto.
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)

KOORDYNATOR - od 2 100 PLN

Zadania z zakresu zatrudniania i wynagrodzenia pracowników, nadzór nad rozwojem pracowników i oceną efektywności pracy. Praca na terenie całej Polski.
PZTECHNIK PRZEMYSŁAW ZAJĄC - 2017-12-21 - Świerczów (opolskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Ostrołęka (mazowieckie)


Wybierz powiat