INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH I EKSPLOATACJI Dąbrowa Górnicza oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG"

Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH I EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni i nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych;- przygotowywanie projektów planów gospodarczych w zakresie remontów i konserwacji;- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów wg przyjętych procedur przetargowych na roboty budowlane i usługi;- nadzór nad prowadzonymi pracami konserwacyjnymi i remontowymi;- prowadzenie książek obiektów budowlanych.
Data publikacji: 2018-01-16
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Księdza Grzegorza Augustynika 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni i nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych;- przygotowywanie projektów planów gospodarczych w zakresie remontów i konserwacji;- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów wg przyjętych procedur przetargowych na roboty budowlane i usługi;- nadzór nad prowadzonymi pracami konserwacyjnymi i remontowymi;- prowadzenie książek obiektów budowlanych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH I EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów MS WORD i EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów kosztorysowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Księdza Grzegorza Augustynika 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- dokumenty aplikacyjne- w przypadku osób zarejestrowanych w PUP Dąbrowa Górnicza - skierowanie do pracy wydawane są u doradców kienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Adres strony pracodawcy: www.metalurg.com.pl
Ulica pracodawcy: Księdza Grzegorza Augustynika
Numer budynku pracodawcy: 17a
Profil działalności pracodawcy:
zarządanie nieruchomościami wykonywanie na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 16.01.2018
Oferta pracy ważna do: 16.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej - energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika)
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-09-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie przeglądów technicznych obiektów
Jednostka Wojskowa Nr 1156 / 31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu-Krzesinach - 2018-11-22 - Leszno (wielkopolskie)
OBSŁUGA MASZYN, PRACE PORZĄDKOWE, LOGICZNE MYŚLENIE, MOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI TECHNICZNE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
PRO ECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie zamówień związanch z przygotowaniem posiłków, ustalanie posiłków
"NEPTUN" Beata Szałach - 2017-05-18 - Szeligi (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie sekretariatem Zarządu, koordynowanie spraw organizacyjnych i administracyjnych, organizowanie spotkań służbowych, zebrań i konferencji, przygotowywanie korespondencji i raportów, zapewnienie poufności powierzonych dokumentów , koordynowanie obiegu dokumentów.
Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa Oskard - 2016-04-11 - Tychy (śląskie)
praca przy odkastnianiu mięsa od kości upieczonych kaczek, pakowanie upieczonych kaczek , nacieranie kaczek przyprawami
A & SZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi i remontami budynków.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą w Starostwie procedurą wewnętrzną.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-19 - Płock (mazowieckie)
Obsługa kas fiskalnych i terminali. Obsługa klienta; rozkładanie towarów; dbanie o czystość i porządek.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Łacha (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych
Z.P.H.U. Władysław Różycki - 2018-09-24 - Głogów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Zielona Góra (lubuskie)
planowanie produkcji, kontrola realizacji planu produkcyjnego itp
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2015-12-14 - Wiązowna (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Rajec Szlachecki (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowyPo okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
prace magazynowe, załadunek i rozładunek samochodów
DARPOL Sp. z o.o Spółka komandytowa - 2016-09-22 - Czempiń (wielkopolskie)
Kierowca operator wózków jezdniowych
Agro Grupa Bonako sp. z o.o. - 2016-11-09 - Posądza (małopolskie)
Zgodny
Łukasz Krzyżanowski - 2016-09-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przyjęcie towaru, weryfikacja jakościowa i ilościowa dostaw, nadawanie właściwej lokacji
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie terminarza szkoleń okresowych pracowników, kontrola warunków pracy przestrzegania przepisów bhp; sporządzanie okresowych analiz stanu bhp, udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Zakładu; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy; ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, opracowywanie ocen ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami Zakładu, a w szczególności przy oraganizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
Szkoła Podstawowa im.M.Kopernika w Jaworznej - 2018-08-28 - Jaworzna (małopolskie)
Prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem VAT, wystawianie faktur, sporządzenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Bytom (śląskie)
.
"Dino Polska" S.A. - 2018-08-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie zleceń oraz dokumentacji, obsługa poczty elektronicznej, planowanie tras przejazdów dla kierowców w transporcie międzynarodowym, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Nysa (opolskie)
prowadzenie ewidencji i księgowości pozabilansowej w szczególności: zaangażowanie wydatków, wzajemnych rozliczeń między jednostkami oraz kontrola realizacji i przygotowywanie sprawozdawczości w tym zakresie;dekretowanie dowodów księgowych ;bieżące księgowanie dowodów źródłowych w systemie finansowo księgowym;uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach;roczne uzgadnianie obrotów i sald między jednostkami;prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji oraz przygotowywanie sprawozdawczości w tym zakresie;dekretowanie dowodów księgowych;uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach;prowadzenie rejestru sprzedaży VAT oraz przygotowywanie deklaracji VAT;wystawianie faktur na podstawie zawartych umów;roczne uzgadnianie sald kontrahentów zgodnie z przepisami o rachunkowości;bieżące księgowanie dowodów źródłowych w systemie finansowym;bieżąca kontrola i dekretacja dokumentów źródłowych sporządzanych przez pracowników innych działów/sekcji;prowadzenie gospodarki pieniężnej w tym: pobieranie gotówki z banku, dokonywanie wypłat z kasy, sporządzanie raportów kasowych.
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2018-03-16 - Tychy (śląskie)
Przeprowadzanie wizji na obiektach budowlanych. Przygotowywanie protokołów z przeglądów obiektów budowlanych. Udział w pracach projektowych, inwentaryzacyjnych. Przygotowanie projektów budowlanych i wykonawczych.
EXPERTS GROUP Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Praca na stanowisku: Inspektora ochrony przeciwpożarowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-04 - Balice (małopolskie)