INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
Data publikacji: 2017-06-07
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia lub finanse i rachunkowość
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia ksiegowości budżetowej oraz budżetowej obsługi środków finansowych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.Znajomość przepisów w zakresie: finansów publicznych, pomocy społecznej, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osob niepełnosprawnych. Znajomość ustawy o rachunkowości. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych. Znajomość obsługi programu finansowo-księgowego Progman DDJ. Umiejętność klasyfikowania dochodów i wydatków budżetowych oraz wydatków strukturalnych. Sumienność, rzetelność, odpowiedzialość, lojalność, odporność na stres.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny oraz CV. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo skarbowe umyślne.Oświadczenie o posiadaniu nieposzklonej opinii. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie w celu potwierdzenia wymaganego stażu pracy. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych ososbowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, innych niż okreslone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy dla potrzeb związanych z naborem. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), w przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosparwnych jest mniejszy niż 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pok. 405 lub przesłać pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Obsługi Finansowej Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego" do dnia 16.06.2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2017
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca z dziećmi. Miejsce pracy: Wrocław, ul. DarwinaProponowany okres zatrudnienia: 09.04.2018 - 3 mies. okres próbny później umowa na czas określonyKontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) bajkowa-dolina.plSala C
Publiczne Przedszkole "Akademia Bajkowa Dolina" Anna Baszak - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć nauki pływania. Wynagrodzenie 35 zł/godz.
Adamus Ewa Centrum Korepetycji i Kursów EWART - 2016-09-28 - Wadowice (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-10/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
- Analiza i opis kluczowych procesów biznesowych przedsiębiorstwa ze wskazaniem wąskich gardeł przepływu informacji oraz identyfikację nieefektywnych obszarów funkcjonowania firmy. Identyfikacja potrzeb co do wymagań wobec Systemu Informatycznego klasy ERP oraz umiejętności przełożenia wymagań biznesowych na funkcjonalności w systemie. Opracowanie zapytania ofertowego, kryteriów wyboru rozwiązania ERP oraz oceny ofert.- Wynagrodzenie: 4500 do 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pozyskiwania, analizy i syntezy informacji oraz przełożenia. Dobra znajomość systemów klasy ERP i zagadnień merytorycznych związanych z modułami: Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Obrót Towarowy, Produkcja, CRM. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marta.tkacz (at) it-penetration.pl
BUSINESS PENETRATION & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kontroli budów, prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowanie projektów decyzji, postanowień. Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie, obsługa komputera, prawo jazdy.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nisku - 2017-08-22 - Nisko (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wyklejanie, oklejanie i pakowanie produktów; Drukowanie etykiet; Przygotowywanie produktów do pakowania; Sprawdzanie stanu ilościowego przy wydawaniu wykonanych produktów. Praca Jawornik. Giełda Pracy 30.11.2017 godz. 9.00 Klub Pracy sala 21.
EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-21 - Jawornik (małopolskie)
Rozwożenie pieczywa
Wytwórnia Artykułów Spożywczych "ALMAR" Marek Czajkowski - 2016-05-24 - Żary (lubuskie)
Wykonywanie oceny wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich, wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwoerdzonych nieprawidłowościach do Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa, w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-04-16 - Gdynia (pomorskie)
rejestrowanie faktur w programie, udział w realizacji zadań Zespołu Księgowości i Analiz Finansowych
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA S.A. - 2016-05-18 - Kalisz (wielkopolskie)
- pozyskiwanie Klientów do szybkiej analizy zdolności kredytowej w Banku;
- wykonywanie rozmowy z Klientami;
- współpraca z doradcami finansowymi.
Idea Bank S.A. - 2017-06-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
naprawa pojazdów ciężarowych
"TRANS-SPED" Piotr Grabowski - 2018-09-04 - Słaboszewko (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES ZADAŃ:- przygotowywanie posiłków- zachowywanie reżimu sanitarnego- wiedza z zakresu HACCP
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2018-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
UTRZYMYWANIE STAŁEGO KONTAKTU TELEFONICZNIEGO Z POCIAGAMI I AUTOBUSAMI
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Konin (wielkopolskie)
Prace konserwacyjno-montażowe układów automatyki i pomiarów
PCC ENERGETYKA BLACHOWNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pon - pt 6.00 - 14.00 sobota 8.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zawada (opolskie)
Obsługa klienta w sklepie, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Kalisz (wielkopolskie)
-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-prowadzenie zestawień kosztów na pod.rachunków obciążeniowych na nosnoiki energii,rozmowy telefoniczne itp.-opisywanie rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami,wystawianie faktur VAT i rachunków uproszczonych za wynajem pomoeszczeń będących własnością KRUS,-wykonywanie sprawozdań oraz terminowe przekazywanie ich do zainteresowanych komórek organizacyjnych,-obsługa programu "Srodki trwałe"-obsługa interesantów,-znakowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szkolenia wstępne bhp i ppoż, przeglądy warunków pracy, prowadzenie spraw związanych z profilaktyką badań lekarskich, sprawdzanie przepisów bhp na stanowiskach pracy.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 664 027 541.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Raciąż (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
analizowanie przyczyn i okoliczności zaistnaiłych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie i realizacja działań prewnecyjnych, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podjemowanie regionalnych inicjatyw zoorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propogowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odziezy ochronnej, spełaniających wymogi bhp,
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
budowa ogrodzenia, prace murarskie
Andrzej Mazur Firma Handlowa "Mazur" - 2018-08-07 - Tarnów (małopolskie)
porządkowanie dokumentów
CUKIERNIA SZYLING JADWIGA SZYLING - 2018-06-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
okładanie ściany płytkami ceramicznymi, szkiliwionymi, kamionkowymi oraz terakotami, mozaiką, kładzenie zapraw
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Wykonywanie prac pomocniczych na budowie. Praca na terenie Małopolski, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
Zakład Ogólnobudowlany "Mal-Bud" Adam Konstanty - 2016-09-29 - Gołkowice Górne (małopolskie)
Wspieranie zarządu i kadry kierowniczej w zakresie nadzoru nad procesami produkcyjnymi, doradztwo w podejmowaniu kluczowych decyzji planowania produkcji zgodnie z zasadami TPS, nadzór na funkcjonowaniem produkcji w zakresie inżynierii produkcji, nadzorowanie i doradztwo w procesie wprowadzania innowacji produkcji, wspieranie działań mających na celu planowania procesu produkcyjnego, wprowadzania zmian technologicznych, nadzór nad wprowadzaniem zmian konstrukcyjnych maszyn, nadzór nad wlaściwym przepływem materiałów i informacji dotyczących procesu produkcyjnego z uwzględnieniem systemu TPS, przedstawianie rozwiązań zapobiegających powtórnemu powstawaniu problemów technologicznych w obszarach produkcyjnych, udział w tworzeniu średnio-i długookresowych zmian w planie produkcji we współpracy z działem planowania i działem inżynieryjnym TOYOTA MOTOR CORPORATION, rozwiązywanie problemow produkcyjnych przy współpracy z centrami badawczo-rozwojowymi w Japonii
Toyota Motor Industries Poland sp. z o.o - 2016-09-30 - Łęg (dolnośląskie)
krawiectwo lekkie (I umowa - umowa o dzieło, II umowa - umowa na okres próbny, 3 umowa - umowa na czas określony; praca w godz. 6-14)
PPU MAXIS Małgorzata Wyrzykowska - Mordusewicz - 2015-12-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klientów;- pozyskiwanie, zbieranie zamówień;- czynna sprzeda;
LIMA Spółka Akcyjna - 2016-09-15 - Strzegom (dolnośląskie)