INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Bytom oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem VAT, wystawianie faktur, sporządzenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
Data publikacji: 2016-10-26
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arki Bożka 25, 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości w zakresie rejestracji faktur wraz z podatkiem VAT, wystawianie faktur, sporządzenie wyciągów bankowych, prowadzenie kasy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 lat doświadczenia w w/w zawodzie, dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
Arki Bożka 25, 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: Arki Bożka
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.10.2016
Oferta pracy ważna do: 07.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych; okres próbny rok, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; więcej informacji na stronie: slupsk.wku.wp.mil.pl
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W SŁUPSKU - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
Naprawy, remonty, serwis maszyn, wyjazdy w delegacje (Polska i zagranica).
DRE-TECH Sp. z o. o. - 2016-09-15 - Gdańsk (pomorskie)
Uruchamianie, bieżąca obsługa i nadzór nad pracą maszyn, sprawdzanie sprawności maszyn, sprawdzanie i realizacja zlecenia produkcyjnego, sprawdzanie wymiarów gwoździ - SPC - czynności z zakresu statystycznej kontroli procesu, wypełnianie kart produkcyjnych, ustawianie / przestawianie maszyn zgodnie z metodologią SMED, korekta ustawień maszyn, montaż i demontaż części wewnątrz maszyny, smarowanie maszyn, obsługa wózka jezdniowego, transport stojaków/szpul z drutem, kontenerów i materiałów, ustawianie na maszynie stojaków/szpul z drutem, obsługa wciągnika, zakładanie stojaków/szpul na zawiesia, trawers, przywóz i odstawianie kontenerów, obsługa zgrzewarki do drutu, wykonywanie czynności związanych z prewencyjnym utrzymaniem sprawności i czystości maszyn, udział w kołach jakości, rozwiązywanie problemów technicznych / technologicznych, uczestnictwo w szkoleniach operacyjnych.Spotkania rekrutacyjne prowadzone będą od 03/10/2016. Rekrutacje odbywają się od poniedziałku do piątku o godz. 12.00 w siedzibie Firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)
-
PERFEKT VIZAŻ ALICJA CECHELT-PRYBODA Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych na terenie Torunia
PHU "ALDOM" S.C.GÓRSKI & SOKOŁOWSKI - 2018-08-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o stan techniczny sieci C.O., nadzór nad pracą kotłowni, nadzór nad obiektami infrastruktury. Kontakt tel. 26 116 25 08
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Szycie
P.P.H."MILTON" BARBARA OSTRA-BORKOWSKA - 2017-10-05 - Chodzież (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe np. matematyka, informatyka w ekonomii oraz studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, finansów, podatku, podatku VAT; 3 lata stażu pracy w zakresie wymaganego lub pożądanego wykształcenia; biegła obsługa komputera; nieposzlakowana opinia; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-17 - Knurów (śląskie)
znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,doświadczenie zawodowe w kontroli finansowej, doświadczenie zawodowe w kontroli jednostek oświatowych, doświadczenie zawodowe w instytucjach administracji samorządowej, umiejętność obsługi komputera, pakiet office 2016
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim - 2017-06-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Wykonywanie zadań zleconych przez pracowników m.in. prace porządkowe, proste roboty budowlane.
Herman Jarosław Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane - 2016-10-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Otwarty konkurencyjny nabór.Zakres obowiazków - jak w załaczniku oraz na stronie Urzędu:www.bip.duw.plSala E
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
ofertowanie; selekcjonowanie ofert dostawców; przygotowanie dokumentacji powykonawczej; pozyskiwanie podwykonawców; zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Jasin (wielkopolskie)
Przeprowadzanie stanu kontroli BHP w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, sporządzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagrożeniach w zakładzie, udział w opracowywaniu planów modernizacji w zakładzie, prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-14 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
TWORZENIE ALGORYTMÓW, INTEGRACJA ALGORYTMU Z INNYMI ALIKACJAMI, OPRACOWYWANIE BAZ DANYCH, ROZWÓJ NOWYCH FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI, TWORZENIE MODUŁÓW API, OPRACOWYWANIE I IMPLEMENTACJA LGORYTMÓW MASZYNOWEGO UCZENIA, OPTYMALIZACJA OPRACOWNYCH ALGORYTMÓW, TWORZENIE ORAZ KTUALIZOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PRAKTYCZNA C++, ZNAJOMOŚĆ PRAKTYCZNA BIBLIOTEK BOOST I STL, ZNAJOMOŚĆ PODSTAW OOD, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.NGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃKSIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie nadzień do naleśników, przygotowywanie ciasta do naleśników, smażenie i dokoracyjne podanie.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
w zakresie stanowiska
MEBLE NEGRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-06-22 - Czarne (pomorskie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepisów o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biobójczymi, gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wyników kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii składowania odpadów, możliwości wystąpień nadzwyczajnych zagrożeń środowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wpływu na środowisko. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bieżącej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji składowisk i wysypisk oraz urządzeń do utylizacji i unieszkodliwiania odpadów w celu udokumentowania poprawności eksploatacji składowiska. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, nakładających kary pieniężne za magazynowanie odpadów niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji składowiska określonymi w decyzjach właściwych organów, prowadzenie w miarę potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji dotyczących kosztów przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania należności finansowych za niezgodne z przepisami postępowanie pogarszające stan środowiska. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. Sprawdzanie w miarę potrzeb w czasie kontroli podmiotów gospodarczych poprawności dokumentów i opracowań będących podstawą do wydania decyzji zezwalających na wytwarzanie odpadów oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorców odpadów niebezpiecznych w celu oceny zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie do lakierowania i lakierowanie pojazdów samochodowych,autokarów
Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef - 2016-09-05 - Dębie (opolskie)
sprzedaż towarów, przyjmowanie należności od klientów, obsługa i rozliczanie kasy, kontakty handlowe z klientami pochodzenia azjatyckiego
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i kontrola nad eksploatacją instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych. Organizowanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznych oraz realizacja przeglądów okresowych.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
Wykładanie towarów na półki. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Łódź (łódzkie)
- dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, zgodnie z zakładowym planem kont, z zachowaniem zasad ustawy o rachunkowości, szczególnych zasad rachunkowości dla sektora finansów publicznych oraz polityką rachunkowości,- prowadzenie rozliczeń i ewidencji księgowej projektów własnych SWP finansowanych z EFS w ramach RPO 2014-2020,- prowadzenie ewidencji księgowej oraz poza systemem Eurobudżet zwrotów dotacji roku bieżącego i lat poprzednich dokonywanych przez beneficjentów realizujących projekty w ramach EFS RPO.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Mycie samochodów osobowych i dostawczych.
BMG Goworowski sp. z o.o. - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu nadzoru budowalnego
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Końskie (świętokrzyskie)