INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Bolesławiec oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 564 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
Data publikacji: 2017-02-02
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 564 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 564 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane, wymagany staż pracy w zawodzie: w przypadku wykształcenia średniego 7 lat, w przypadku wykształcenia wyższego - 2 lata, znajomość technologii wykonywania robót budowlanych, znajomość tematyki utrzymania obiektów budowlanych, umiejętność redagowania pism, uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją budowlaną, znajomość kosztorysowania, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, znajomość obsługi komputera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 9-13, tel: 261-686-206 lub 261-686-288
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 9-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Saperska 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opieka nad dziećmi
K-I-D Dominik Łośko - 2016-08-04 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
Szczegółowe informacje na stroniehttp://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/1147,Witamy-na-stronie-Biuletynu-Informacji-Publicznej-Kancelarii-Prezesa-Rady-Minist.html
Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu - 2016-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgłaszanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów budynków, odbiory i przekazywanie lokali mieszkaniowych, przyjmowanie usterek, analiza dokumentacji budowlanej kosztorysów, udział w przeglądach obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INWESTOR" - 2016-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Nasielsk (mazowieckie)
praca przy robotach drogowych w terenie
Przedsiębiorstwo Produkcyno-Usługowe "TUGA" Spółka z o.o. - 2017-01-05 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Prace pomocnicze w Dziale Personalnym
KRONOSPAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, programu komputerowego dot. magazunu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdynia (pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)
Weryfikowanie ilościowe i jakościowe towarów, rozładunek ręczny, kompletacja towarów. Praca na terenie całego kraju.
RUTOL SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)
Wykonywanie napraw i przeglądów aparatury medycznej, prowadzenie paszportów i ewidencji aparatów, udział w postępowaniach przetargowych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) szpital-marciniak.wroclaw.pl
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej - 2016-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
X
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Maleniska (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie szalunków i zbrojenia fundamentów. Prace budowlane. Praca w delegacji.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO BUDOWLANE STĘPIEŃ JANUSZ - 2017-08-02 - Zarzecze (podkarpackie)
- Mycie okien. Maszynowe doczyszczanie obiektów. Praca w Katowicach i na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca między 7:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej jednego metra. Wymagane osoby bez nałogów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 733-811-022) w godzinach: 8:00-20:00.
QUAVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
"NIKO" RYSZARD SZATKO - 2018-05-09 - Tarnów (małopolskie)
Praca w magazynie.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe EUROPOL - 2016-03-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Montaż przepompowni, modewrnizacja przepompowni, prace serwisowe, przygotowanie materiałów. Praca w Zawadzkiem, woj. opolskim, śląskim.
F.I.MANTA SP. Z O.O. SP.K. ZAWADZKIE - 2018-09-10 - Zawadzkie (opolskie)
Charakterystyka pracy: zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w zespole, uprzejmość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rybnik (śląskie)
WYKONYWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU SZEROKO POJĘTEJ OCHRONY ŚRODOWISKA W RESORCIE MON
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPOADRACZY - 2018-05-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, nadzór na dprowadzeniem wymaganej dokumentacji o ochronie danych osobowych, prowadzenie audytów ochrony danych osobowych i opracowywanie raportów, ciągłe dostosowywanie organizacji dot. RODO. Praca od 8-16
Fundacja Rozwoju Śląska - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Obróbka owoców i warzyw- obieranie krojanie, pakowanie
FRUTTETO PAULINA KOŁACZ-LEWANDOWSKA - 2016-01-08 - Trzylatków Duży (mazowieckie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw, obsługa klientów na kasie
ELEA POLSKA SP.Z O.O.SIMPLY MARKET - 2016-07-29 - Grójec (mazowieckie)
sprzedaż, rozkładanie towaru, sprzątanie sklepu, dekorowanie witryny , dbanie o elegancki wygląd sklepu i sprzedawanego towaru
Katarzyna Gdaniec-Śmiłowska - 2018-07-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa gości indywidualnych oraz grup zorganizowanych.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Umiejętności:1. Ogólna znajomość zasad księgowości i podatków;2. Obsługa komputera, dobra znajomość programu MSOffice.3.Umiejętność organizacji pracy.4. Zaangażowanie(odpowiedzialność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków).5. Umiejętność pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami.6. Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie księgowości.Ogólny zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych.4.Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.5.Sporządzanie rozliczeń faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawności rozliczeń już istniejących sporządzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania działu księgowości.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w Węgorzewie - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)