INSPEKTOR TUN (TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI) Lubliniec oferta pracy 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: INSPEKTOR TUN (TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Wynagrodzenie: od 3 020 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 020 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TUN (TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 020 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2017
Nazwa pracodawcy: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Andersa 47, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż artykułów w sklepiku szkolnym
ANNA WASILEWSKA - 2016-08-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie ewidencji niepublicznych szkóał, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne. Weryfikacja informacji składanych co miesiąć przez niepubliczne jednostki oświatowe działające na terenie gminy Kolbudy o ilości dzieci/uczniów uczęszczających do tych jednostek. Weryfikacja otrzymywanychod innych gmin obciążeń z tytułu udzialania dotacji na dzieci bedące mieszkańcami gminy. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji. Pracowywanie projektu budżetu wydziału oświaty i zmian planu finansowego w ciągu roku. Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
Zgodny z oferowanym stanowiskiem. Wykształcenie min.zawodowe, wymagane doświadczenie zawodowe.
P.H.U. Sympatico Halina Socha - 2016-06-29 - Sosnowiec (śląskie)
Szycie kostiumów, wykonywanie poprawek i napraw odzieży męskiej.
"OPERA KRAOWSKA" W KRAKOWIE - 2017-01-16 - Kraków (małopolskie)
-malowanie,-szpachlowanie,-przyklejanie płyt,-szlifowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Włoszakowice (wielkopolskie)
przygotowanie, eksponowanie, sprzedaż oraz serwowanie konsumentom towarów handlowych, wyrobów kulinarnych, napojów w barze, restauracji
P.H.U. "RAD-BUD" Włodzimierz Zimoch - 2016-12-20 - Ustroń (śląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
MUROWANIE, TYNKOWANIE, SYSTEMY SUCHEJ ZABUDOWY WNĘTRZ, PŁYTKOWANIE, MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ, DOCIEPLANIE ŚCIAN, BRUKOWANIE
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
doręczanie przesyłek, aktywna sprzedaż usług i towarów, obsługa klienta
Poczta Polska S.A. - 2016-06-07 - Hażlach (śląskie)
obsługa Klientów instytucjonalnych, indywidualnych w zakresie depozytów, rozliczenia pieniężne, zastępstwa w kasie
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Babiak (wielkopolskie)
praca w zawodzie prowadzenie dokumentacji,szkoleń, rejestru wypadków itp
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa budynków wspólnot mieszkaniowych w zakresie hydrauliki
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE LESZEK SIEDLEC - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Strzałków (mazowieckie)
Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)
Tynkowanie, tynki wewnętrzne, dbanie o czystość , praca do 3 m. wysokości. Praca na terenie Częstochowy i okolic. Praca w godzinach 7.30-15.30.
WOJCIECH KASIŃSKI BUDMIX - 2017-06-29 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Końskie (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych oraz sekretariatu zakładu karne we włodawie.
Zakład Karny we Włodawie - 2017-10-30 - Włodawa (lubelskie)
wykonywanie prac naprawczych i modernizacyjnych, dozorowanie obiektu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Żywiec (śląskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łochów (mazowieckie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
http://bip.um.ustka.pl
Urząd Miasta Ustka - 2015-12-30 - Ustka (pomorskie)
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)
szycie odzieży damskiej z tkaniny i dzianiny
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy " Kalina" Małgorzata Kalinowska - 2017-08-01 - Łask (łódzkie)
Obsługa klienta w salonie fryzjerskim.
Synowiec Barbara EFECT -Salon Fryzjerski - 2016-03-11 - Wadowice (małopolskie)
-nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwempożarowym -weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP iPPOŻ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych -współpraca zjednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP iPPOŻ -tworzenie wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów zzakresu BHP i PPOŻ -sporządzanie raportów oraz analiz -doradztwotechnicznie w zakresie P.POŻ i BHP -prowadzenie szkoleń z zakresu P.POŻi BHP -udział w ocenie ryzyka zawodowego. praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Krawiecki Hanna Adaszak - 2017-01-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
• Utrzymanie w sprawności maszyn, instalacji i urządzeń elektrycznych, • Montowanie instalacji, podzespołów i urządzeń elektrycznych, • Lokalizowanie uszkodzeń i wykonywanie napraw maszyn i urządzeń, • Sprawdzanie i analizowanie przyczyn przestojów maszyn i urządzeń, • Umiejętności modyfikacji w programach PLC będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-17 - Jastrzębie (opolskie)