INSPEKTOR DS BHP Opole oferta pracy HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR DS BHP
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: -nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwempożarowym -weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP iPPOŻ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych -współpraca zjednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP iPPOŻ -tworzenie wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów zzakresu BHP i PPOŻ -sporządzanie raportów oraz analiz -doradztwotechnicznie w zakresie P.POŻ i BHP -prowadzenie szkoleń z zakresu P.POŻi BHP -udział w ocenie ryzyka zawodowego. praca w godzinach 8-16
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwempożarowym -weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP iPPOŻ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych -współpraca zjednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP iPPOŻ -tworzenie wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów zzakresu BHP i PPOŻ -sporządzanie raportów oraz analiz -doradztwotechnicznie w zakresie P.POŻ i BHP -prowadzenie szkoleń z zakresu P.POŻi BHP -udział w ocenie ryzyka zawodowego. praca w godzinach 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: -doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata -znajomość języka angielskiego-wykształcenie w kierunku BHP i PPOŻ -gruntowna znajomość przepisów prawa z obszaru BHP, PPOŻ i ochronyśrodowiska oraz umiejętność ich stosowania w praktyce -doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu BHP -biegłaobsługa komputera ,w tym pakietu MS Office -wysokie umiejętności komunikacyjne -umiejętność współpracy z ludźmi naróżnych szczeblach zarządzania -dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV w języku polskim i angielskim
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godz. 9-14 lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Technologiczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 18.05.2017
Oferta pracy ważna do: 17.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
-Utrzymanie czystości w pomieszczeniach na halach produkcyjnych,-Praca na terenie Tczewa,-Praca dwuzmianowa 6-14, 14-22-Do wynagrodzenia zasadnieczego miesięczna premia,-Praca również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności,-Kontakt telefoniczny 662-021-584.
DUSSMANN POLSKA Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Tczew (pomorskie)
znajomość ustawy KRUS, KPA
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2017-02-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Rożnowo (wielkopolskie)
przygotowanie i prowadzenie terapii pedagogicznej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Piła (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Prowadzenie ewidencji postępowań i umów, dla których nie stosujemy przepisów ustawy;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-24 - Kartuzy (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-12-15 - Rybnik (śląskie)
Wdrażanie stworzonych rozwiązań do środowiska produkcyjnego, implementacja projektów na styku IT z obszarami automatyki, elektroniki, robotyki oraz biznesu, wsparcie techniczne pierwszej i drugiej linii, administracja systemów, aplikacji oraz optymalizacji procesów.
PREH CAR CONNECTN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
brak
INSTALATORSTWO USŁUGI- HANDEL ,.- WOD.-KAN.C.O. , GAZ - WIESŁAW ROSTKOWSKI - 2016-04-06 - Karpicko (wielkopolskie)
Szalowanie stropów i ścian, przestrzeganie przepisów BHP na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Różan (mazowieckie)
sprzewdawca na stacji paliw
NATEL s.c. N.Z. - 2017-12-04 - Nowe Miasto (mazowieckie)
Montaż stolarki aluminiowej (drzwi, okna, fasady).
"TECHAL" Sp. z o. o. - 2015-12-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa ładowarki podczas prac budowlanych, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
MARBRUK Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Charzykowy (pomorskie)
rodzaj wykonywanych czynności: roboty elektryczne, czytanie dokumentacji elektrycznej
AMPERON ELEKTRYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżący nadzór pracy nad procesem produkcji. Prace remontowo - modernizacyjne, konserwacja maszyn. Bieżąca naprawa i regeneracja uszkodzonych podzespołów. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych.
PLANET FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Asystowanie i wspieranie nauczyciela przedszkola w organizacji klasy, uzupełnieniu dokumentacji w języku angielskim i w swoim języku ojczystym, dbanie o higienę i bezpieczeństwo w klasie i dzieci. Komunikacja z rodzicami w jezyku angielskim. 40 godzin pracy tygodniowo, 160 godzin pracy miesięcznie.
American School of Wrocław - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Ocena wniosków o dofinansowanie projektu, przygotowanie umów o dofinansowanie projektów i aneksów,finansowy i rzeczowy monitoring realizacji projektów i współpraca z beneficjentami, weryfikacja formalna, merytoryczna oraz finansowa wniosków beneficjenta o płatność, prowadzenie korespondencji z beneficjentem, zbieranie, wpisywanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego, weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o dofinansowanie projektu, współpraca przy przygotowywaniu Rocznego Planu Działania.
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW STACJI PALIWpraca w godz. 7-19, 19-7
TOP TANK Dariusz Bułaciński (Stacja Paliw LOTOS) - 2016-01-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca na dwie zmiany w PogorzelicyWynagrodzenie do uzgodnienia ZAKWATEROWANIE I WYZYWIENIE ZAPEWNIONE
KAMI DOROTA STANKIEWICZ DARŁOWO - 2016-07-13 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
montaż szalunków i zbrojeń
Przedsiębiorstwo Budowlane "OK-POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Gogolin (opolskie)
Budowa instalacji elektrycznych do 1kV. Montaż urządzeń elektryki i elektroniki jachtowej.
ELMARTECH YACHT Spółka Cywilna - 2016-12-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Bezpośredni nadzór nad realizacją robót budowlanych, sporządzanie SIWZ, zleceń i umów na roboty, współpraca z podwykonawcami, wykonywanie planów remontów, rozpatrywanie odwołań, skarg i wniosków dotyczących spraw technicznych, sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz z prowadzonych czynności. Wymagania: wykształcenie wyższe - techniczne, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w budownictwie, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, znajomość przepisów Prawa budowlanego i KPA, biegła umiejetność obsługi komputera WORD, EXCEL, dyspozycyjność, komunikatywność.
Wejherowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
wycena towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Żabno (małopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
nadzór nad pracami instalacyjnymi
ZARZĄDZANIE I OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDCA SPÓŁKA Z OO - 2016-03-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)