INSPEKTOR DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH Rybnik oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE
Stanowisko: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Data publikacji: 2017-12-15
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Południe 37, 44-253 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Podstawy kosztorysowania w programie NORMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
sporządzanie, tworzenie kosztorysów robót budowlanych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Osiedle Południe 37, 44-253 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Osiedle Południe
Numer budynku pracodawcy: 37
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami zleconymi. Opracowanie dokumentacji.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-02-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac na koparko - ładowarce
Zakład Ogólnobudowlany ,,REL-BUD" Henryk Religa - 2016-07-06 - Tychowo (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Kielcach Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-01 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie kontroliwarunków pracy oraz przestrzeganie przepisów.Prowadzenie szkoleń, bieżące informacje dot. wymagań BHP oraz wprowadzanie nowych.Prowadzenie rejestrów.Kompletowanie, przechowanie dokumentów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wykonywanie instalacji za stali szlachetnych (kwasoodpornych) dla przemysłu: spożywczego, farmaceutycznego, chemicznego, biotechnologicznego, lotniczego, energetycznego
Jarosław Szczerba ENERGO - 2016-12-22 - Bytom (śląskie)
Pozyskiwanie klientów na usługi światłowodowe
Voice Net Spółka z o.o. - 2016-09-09 - Przemyśl (podkarpackie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-05-11 - Płock (mazowieckie)
zapewniwnie ciągłości procesu produkcji poprzez prawidłową obsługę urządzeń i aparatów na instalzcji produkcyjnej, przygotowanie urządzeń i aparatów do prac remontowych, modernizacyjnych, czyszczących lub naprawczych, nadzór nad eksploatacją maszyn i urządzeń oraz prace porządkowe
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Rząska (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieodpłatnej pomocy prawnej, prowadzenie spraw w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Wydziale, koordynacja działań w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w powiecie płockiem, opracowywanie okresowej informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Powiecie.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
Obsługa programu Corell, Foto Shop, OfficePrawo jazdy kat Bj. angielski- podstawyPraca od pon-piątku 8-16
FIRMA "ATA" BEATA MARCINEK - 2016-11-24 - Trzemeśnia (małopolskie)
zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych; praca w Pabianicach;
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2017-09-22 - Pabianice (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość selekcji zwierząt futerkowych. Wyselekcjonowanie zwierząt futerkowych w ilości 11 100 szt.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Dębowiec (wielkopolskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Bytom (śląskie)
Telefoniczna obsługa wierzytelności w zakresie: prowadzenia negocjacji z dłużnikami, zawieranie porozumień o spłatę zobowiązań, wyjaśnienie podstaw dochodzenia wierzytelności, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, wydawanie świadectw, zaświadczeń potwierdzających fakt zatrudnienia, sporządzanie umów odpowiedzialności materialnej i zakresu obowiązków dla pracowników. wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu komputerowego,sporządzanie sprawozdań do GUS.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-10-05 - Tychy (śląskie)
obługa klienta, rozkładanie towaru, prace porządkowe
ASIMA Joanna Stachowicz - 2015-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe
A&M Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Mateusz Kühn - 2017-02-28 - Krzyżanowice (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji kosztorysowo-budowlanej dla zadań remontowych.Kontrola zgodności procesu budowlanego z umową, przepisami prawa budowlanego.Rozliczanie robót budowlanych.
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2017-11-14 - Malbork (pomorskie)
- NAPRAWA SPRZĘTU AGD
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Odbieranie od ekipy magazynowej wózków z towarami do wyłożenia na sklepie, udzielanie informacji klientom, przyjmowanie reklamacji, praca w Krakowie (ul. Pawia)
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie: Zapobiegawczego nadzoru sanitarnego; Bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym: higieny środowiska, higieny pracy; higieny radiacyjnej; higieny żywności i żywienia; higieniczno-sanitarnych, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne;Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej; Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska.Udział w: dochodzeniach epidemiologicznych, opracowywaniu ognisk zatruć pokarmowych; Prowadzenie dokumentacji własnej. Pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem. Sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych.
PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZYNCH I ADMINISTRACJI - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie skutecznych działań sprzedażowych, dbałość o wizerunek Stowarzyszenia,aktywne poszukiwanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży wszystkich oferowanych usług, pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z dotychczasowmi klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lubiń (wielkopolskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia bezrobotnego do 30r.ż.Wykonywanie instalacji elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Józefów (mazowieckie)
Zatrudnienie na 15/18 wg. przepisów oświatowych.
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W IWIERZYCACH - 2018-08-14 - Iwierzyce (podkarpackie)
j.w.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kiełpin (pomorskie)