INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.

Data publikacji: 2018-05-11

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
3 Maja 16, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor ochrony danych osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z 2017 r. poz. 653,1930)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie wyższe.6. Studia podyplomowe kierunkowe, kursy lub szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych potwierdzone dyplomem, zaświadczeniem lub certyfikatem.7. Dobra znajomość europejskich i krajowych przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności RODO.8. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym informatycznych metod przetwarzania danych osobowych.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie na stanowisku związanym z ochroną danych osobowych lub podobnym.2. Znajomość procedur przetwarzania danych osobowych oraz podstaw prawnych funkcjonowania jednostek oświatowych lub placówek opiekuńczo wychowawczych.3. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu.4. Prawo jazdy uprawniające do prowadzenia samochodu osobowego.5. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu.6. Odpowiedzialność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia.7. Umiejętność śledzenia i stosowania zmian w przepisach.8. Umiejętność pracy w zespole i gotowość do zdobywania nowej wiedzy.9. Wysoka kultura osobista.

Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Życiorys (CV)- własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny- własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z 2017 r. poz. 653,1930).8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922, z 2018 r. poz. 138).9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.10. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.11. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych ogłoszenie Nr 4/2018 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 22 maja 2018 r. do godz. 15.00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. Zgodnie z treścią art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, że Zarząd Jednostek Oświatowych z siedzibą w Płocku, ul. 3 Maja 16 jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w jednostce. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników.Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: 3 Maja

Numer budynku pracodawcy: 16

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych

Data dodania oferty pracy: 11.05.2018

Oferta pracy ważna do: 22.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 000 PLN

Ewidencja faktur, wystawianie faktur, obsługa programu Subiekt - księgowość, nadzór nad wysyłkami, prowadzenie dokuemntacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 500 PLN

- Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

REDAKTOR PROGRAMOWY - 997,4 PLN

WG PROGRAMU STAZU
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU - 2 500 - 3 750 PLN

Realizowanie obowiązków nadzoru nad montażem urządzeń, nadzorowanie prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z dokumentacją, opracowanie raportów kontroli z pomiarów, pomiary manualne detali za pomocą przyrządów pomiarowych
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-29 - Chełm Śląski (śląskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 1 850 - 2 000 PLN

Sprzedaż sprzętu IT w oddziale firmy w Korczowej Dolinie.WYMAGANIA: wykształcenie handlowe, rok doświadczenia, znajomość branży IT, obsługa kasy fiskalnej.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel. 83 344 70 73, e-mail: info (at) jbmultimedia.pl
JB Multimedia Jerzy Bielecki - 2016-08-03 - Młyny (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ - od 3 080 PLN

nadzór inwestorski nad robotami budowlano-montażowymi,rozliczenia rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - do 2 000 PLN

strzyżenie, farbowanie, dbanie o czystość stanowiska pracy
SALON FRYZJERSKI "POD WŁOS" Monika Waszak - 2017-02-07 - Jastrowie (wielkopolskie)

PIELĘGNIARKA - 2 100 - 2 400 PLN

Wykonywanie badań EKG, spirometrii, pobieranie materiałów do badań laboratoryjnych, podawanie leków zleconych przez lekarza. Udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia życia. Praca w godz. 7-14.35 i 12-19.35.
PoliMed Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Kobiernice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Obsługa klienta, ekspozycja towarów.Praca w przedziale czasowym 7-21.
SAM-SCAN - 2017-04-26 - Łódź (łódzkie)

ŚLUSARZ - 1 017,4 PLN

ślusarz
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Ośno Lubuskie (lubuskie)

SPRZEDAWCA/ OBSŁUGA STACJI PALIW - od 2 200 PLN

- obsługa klienta - obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedażowego stacji- aktywna sprzedaż- dbanie o ekspozycję towarów- prace porządkowe na terenie stacji
AVICO Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Zadzim (łódzkie)

SUWNICOWY - od 3 500 PLN

obsługa suwnicy
Węglokoks Kraj Serwis Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Piekary Śląskie (śląskie)

STANOWISKO PRACYDS. ARCHIWUMW DZIALE- ARCHIWUM ZAKŁADOWEW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami.Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez bank. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział w Kamieniu Pomorskim - 2018-03-27 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK ODDZIAŁU NADZORU SANITARNEGO - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kłodzko (dolnośląskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

x
JUMITEX Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA IT - od 2 500 PLN

serwis i utrzymanie systemu informatycznego
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Polkowice (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania, tj.:zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg,odkurzanie i pranie wykładzin, tapicerki krzeseł i foteli,wycieranie kurzu w meblach i na meblach, na parapetach telefonicznych, urządzeniach elektrycznych i sprzęcie komputerowym (z wyłączeniem monitorów), z parapetów i grzejników, obrazów,usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, gablotach, drzwiach, lamp,mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach i łazienkach
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Radom (mazowieckie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA KASZUBSKIEGO - 1 000 - 1 100 PLN

Praca na stanowisku nauczyciela języka kaszubskiego w Szkole Podstawowej.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. WIĘŹNIÓW OBOZU STUTTHOF - 2016-09-20 - Niestępowo (pomorskie)

ŚLUSARZ - od 13,5 PLN

NAPRAWY URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH, KSZTAŁTOWANIE PRĘTÓW ITP
SK - WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Dębica (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie posiłków w stołówce szkolnej.
I Liceum Ogólnokształcące im. Oskara Kolberga - 2017-05-30 - Kościan (wielkopolskie)

INSPEKTOR WYDZIAŁU KRYMINALNEGO - od 1 873,84 PLN

1.Wykonywanie sprawozdań osób, pojazdów, rzeczy, dokumentów, podmiotów dla uprawnionych osób w bazach informatycznych.2.Zapewnienie ciągłości, terminowości i prawidłowości wprowadzania danych do systemów informatycznych.3.Prowadzenie dokumentacji niezbędnej przy wykonywaniu wyżej wymienionych czynnoci.4. Sprawdzanie, rejestracja, modyfikacja w niejawnych bazach danych.5.Archiwizacja dokumentów statystyczno-informatycznych.
Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie - 2016-04-20 - Wyszków (mazowieckie)

INSPEKTOR - SPRECJALISTA DS. BHP - do 1 350 PLN

Prowadzenie spraw, dokumentacji, koordynowanie i doradctwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-08-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

PROWADZENIE UPROSZCZONEJ I PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI DLA FIRM, KADRY I PŁACE, ROZLICZENIA PODATKOWE.
SPERLING BUSINESS GROUP SP. Z O.O. - 2018-08-16 - Rzeszów (podkarpackie)


Wybierz powiat