STANOWISKO PRACYDS. ARCHIWUMW DZIALE- ARCHIWUM ZAKŁADOWEW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: STANOWISKO PRACYDS. ARCHIWUMW DZIALE- ARCHIWUM ZAKŁADOWEW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACYDS. ARCHIWUMW DZIALE- ARCHIWUM ZAKŁADOWEW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista zakładowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie średnie lub wyższe; minimum jeden rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w zakresie zadań objętych naborem w jednostkach administracji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera w tym oprogramowania w środowisku WINDOWS, pakiet MS Office; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: znajomość aktów prawnych: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. W sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; uprzejmość i wysoka kultura osobista; odpowiedzialność; dokładność; samodzielność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. Archiwum w Dziale - Archiwum Zakładowe w Wydziale Organizacji Urzędu w terminie do dnia 22 stycznia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista zakładowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2018
Data dodania oferty pracy: 16.01.2018
Oferta pracy ważna do: 22.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonanie projektu ogrodu wraz z wizualizacją 3D, koordynacja nad realizacją projektu: wykonanie wstępnej niwelacji terenu, montaż systemów nawadniania itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Batorowo (wielkopolskie)
Praca przy budowie dróg
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ochrona obiektu
PIAST GROUP Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Malbork (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia realizację zadań z zakresu obsługi wniosków komorników sądowych o udostępnienie danych ze zbiorów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Transport towarów spożywczych
Marek Jaskorzyński EM- ENERGY - 2016-03-09 - Wólka Włościańska (łódzkie)
Wykształcenie; średnie; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa klienta, wystawianie faktur, kontrola nad płatnościami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
EUROMOTO CIEŚLAK KATARZYNA CIEŚLAK - 2018-06-22 - Gliwice (śląskie)
zgrzewanie, foliowanie, pakowannie.
Kornel Olesiński PPH KOMA-PLAST Spółka Cywilna - 2018-02-01 - Pruszków (mazowieckie)
Więcej informacji pod adresem: http://biuletyn.gostyn.pl/
Urząd Miejski w Gostyniu - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)
Wydawanie i przyjmowanie kluczy, obserwacja osób wjeżdżających i wyjeżdżających, drobne naprawy, sprawdzanie gości (ich tożsamości)
TEXTIL TRADE Jacek Szramke - 2017-08-25 - Skarszewy (pomorskie)
sprzedaż ar. medycznych, ortopedycznych
Firma Handlowa DAGO - 2016-11-29 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa linii komunikacji miejskiej zgodnie z rozkładem i harmonogramem pracy
Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-06-25 - Zawiercie (śląskie)
Dojenie krów, utrzymywanie porządku w oborze.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Niemstów (podkarpackie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Skierniewice (łódzkie)
Sprzedaż mięsa i wędlin, praca na dwie zmiany: 06:30-14:30, 14:00-22:00
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-02-15 - Opole (opolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
dino POLSKA S.A. - 2016-01-14 - Trablice (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2015-12-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca na pojazdach z naczepą, wyjazdy do UE - delegacja. Wymagania: 3 lata doświadczenia w transporcie na terenie UE, prawo jazdy kat. B, C+E, ADR, kurs na przewóz rzeczy.
POLRED Tadeusz Szatanik - 2017-02-28 - Reda (pomorskie)
praca w labolatorium
Przedsiębiorstwo Drogowe "BETOMEX" Beata Gajek-Dyl - 2016-02-23 - Staszów (świętokrzyskie)
-
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Jan Dawidowski - 2018-03-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Ślusarz
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Sanok (podkarpackie)
jw.
StarFactory Dawid Leśniak - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik działu logistyki
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-11-23 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)
pieczenie wafli, gotowanie mas i galaretek, pianek, smarowanie wafli suchych masą, krojenie wafli, pakowanie wafli, pakowanie kubków lodowych i pucharków, zgrzewanie folią termokurczliwą opakowania
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Gorlice (małopolskie)
sporządzanie analiz i raportów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2017-09-15 - Wiskitki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości od osób prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości dla nieruchomości stanowiących współwłasność z osobą prawną,3) bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatników,5) egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie postępowania podatkowego w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego,7) sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych,9) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,13) przekazywanie dowodów księgowych do księgowości syntetycznej, dotyczących wymiaru podatku za każdy miesiąc,14) dokonywanie uzgodnień na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z księgowością syntetyczną,15) przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych,17) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-31 - Chełm (lubelskie)
zakładanie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Staż w Departamencie Urbanistyki i Architektury.I zmiana pn-czw: 07.30-15.30/ pt 07.30- 14.30
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)