STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI Kołobrzeg oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
2 lata pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: znajomość ustaw o emeryturach i rentach
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3:
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz ochronie informacji niejawnych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_4:
znajomość ustawy o świadczeniach przedemerytalnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat- CV- kserokopie dokumentów potwierdzającyh posiadane wykształcenie (średnie oraz wyższe)- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Miejsce składanie dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Koszalinieul. Fałata 3075-950 KoszalinWydział Spraw Pracowniczych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Łopuskiego
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2015
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 19.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
POSZUKUJEMY AMBITNYCH, LUBIĄCYCH WYZWANIA OSÓB DO ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO . Montaż wyrobów zgodnie z instrukcjami pracy i innymi dokumentami opisującymi procesKontrola jakości produktu zgodnie z instrukcjami i planem kontroliOcena wyrobu dotycząca jego zgodności z wymaganiami Klienta oraz BorgWarnerObsługa i nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń Wprowadzanie parametrów do systemu maszyny Przestrzeganie przepisów BHP, ppoż i innych wewnętrznych zarządzeńDbałość o stan techniczny i czystość stanowiska pracy, wokół niego i w innych pomieszczeniachPostępowanie zgodnie z zasadami wdrożonych systemów np. 5S, TPM, GSSF.Wyszukiwanie i zgłaszanie możliwości poprawy bezpieczeństwa, procesu, ergonomii, jakościRzetelne prowadzenie wymaganych raportów, rejestrów i zapisów wymaganych na stanowisku pracyPrzekazywanie zmiany zgodnie z obowiązującymi standardamiPrzestrzeganie, szkolenie i podnoszenie standardów wynikających z norm ISO/TS 16949, ISO 14001 oraz innych wdrożonych norm
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Jasionka (podkarpackie)
Przygotowanie i prowadzenie postepowań o udzielenie zamówien publicznych oraz procedur konkurencyjnych ponizej 30 tys. euro
MAGURSKI PARK NARODOWY - 2018-04-17 - Krempna (podkarpackie)
Prace pomocnicze przy naprawie samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie pracy na odlweni.
PIOMA - ODLEWNIA Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz procedur konkurencyjnych poniżej 30 tyś. euro
MAGURSKI PARK NARODOWY - 2018-08-03 - Krempna (podkarpackie)
Pielęgnacja i uprawa roślin ozdobnych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Rogóż (warmińsko-mazurskie)
Prace manualne, pakowanie i sortowanie produktów, kompletowanie zamówień, zabezpieczenie kosmetyków, skanowanie produktów.Paca na dwie lub jedna zmiane: 6.00-14.00, 14.00-22.00 lub 07.00-15.00 od pn do pt.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2018-03-18 - Nadarzyn (mazowieckie)
- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzieleniu indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia,- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzielaniu indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy,- prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-08-01 - Sieradz (łódzkie)
W zależności od umiejętności obsługa jednej z maszyn: frezerka, tokarka, wiertarka, szlifierka płaska, maszyny CNC.Wykształcenie zawodowe mechaniczne, doświadczenie zawodowe na stanowisku frezer, tokarz, ślusarz, wiertacz lub podobnym, Umiejętność czytania rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)
praca w hurtowni z art. blacharsko - lakierniczymi
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta, sprzedaż towarów (sklep ze zdrową żywnością, kawiarnia)
Małgorzata Półchłopek NATURA MP - 2018-05-09 - Iwonicz (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedazy, organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jodłówka (małopolskie)
Praca na tokarkach.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "Weldment" Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE SZKOŁY;
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
gotowanie, lepienie pierogów, przygotowywanie potraw gastronomicznych (kebab, hamburgery, zapiekanki, fast food)
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie obiektów biurowych i przemysłowych, sprzątanie po budowie
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Głosków (mazowieckie)
ochrona obiektu przemysłowego,wykształcenie bez znaczenia,niekaralność,mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Agencja ochrony osób i mienia JUSTUS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-03-03 - Mikstat (wielkopolskie)
przyjmowanie transportu drewna i ocena jakości drewna
Faltex sp. z o.o. - 2018-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań- praca w terenie
ARBITER S.A. Wrocław - 2015-11-30 - Międzychód (wielkopolskie)
1. Obsługa gości.2. Przyjmowanie zamówień od klientów.3. Obsługa cateringu i imprez okolicznościowych.4. Sporządzanie podstawowych potraw i napojów.5. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łęczyca (łódzkie)
odbieranie przesyłek z siedziby i dostarczanie do klientów
Łukasz Siemaszko "MENTOR" Usługi Szkoleniowe i Doradcze - 2016-05-10 - Brzeg (opolskie)
sprzedaż detaliczna wykładzin podłogowych
TRANSTON SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Konin (wielkopolskie)
montaż domofonów
Mar-Nal Nalepa Marian - 2016-09-09 - Bytom (śląskie)
Układanie płytek, szlifowanie, suche zabudowy.
CIEŚLAK ARTUR "KOLOS" - 2017-05-09 - Będzin (śląskie)
Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2018-05-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Malarz-lakiernik konstrukcji i wyrobów metalowych
P.P.U.H. AKPIL Kazimierz Anioł - 2017-06-07 - Pilzno (podkarpackie)
Pracownik drogowy
Firma Usługowo-Handlowa Stanisław Jędo - 2017-08-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- Organizowanie odpraw celnych w przywozie i wywozie, w tym w procedurze uproszczonej, - Reprezentowanie firmy oraz klientów firmy przed organami celnymi, - Doradztwo w zakresie procedur celnych, - Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, - Przygotowanie raportów i zestawień na zlecenie przełożonych. Firma oferuje: - Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, - Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - Zdobycie doświadczenia zawodowego oraz rozwoju zawodowego, - Atrakcyjne wynagrodzenie, - System benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, bony świąteczne, benefity od firmy i inne)- Praca w praca w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepłnosprawności.
Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)