STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe techniczne;4.znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;5.co najmniej 1- roczny staż pracy;6.znajomość przepisów prawa budowlanego;7.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;8.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;9.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej;2.mile widziana znajomość języka angielskiego;3.łatwość komunikacji;4.umiejętność argumentowania;5.kreatywność;6.umiejętność pracy w zespole;7.odporność na stres;8.wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.9.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. infrastruktury oświaty, analizy kosztów utrzymania w Referacie Ekonomicznym Wydziału Edukacji w terminie do dnia 27 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,20%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 27.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie zlecenia dostawy towaru do klienta zgodnie z zamówieniem, rejstracji towaru na paletach, transportowanie lib pomoc przy transportowaniu towaru do samochodu, obsługa klientów firmy , dbanie o porządek w miejscu pracy, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
ENVISTAR Sp. z o. o. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
j.w.
Telewizja Polska S.A - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządza różnego rodzaju potrawy, ciasta, napoje i desery z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń w zakładach gastronomicznych i przedsiębiorstwach zajmujących się przygotowywaniem i produkcją wyrobów i półproduktów kulinarnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
sprzedaż olejów silnikowych
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Karolewo (pomorskie)
oferta stażu skierowana do ośób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych,sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa maszyn produkcyjnych oraz drobnych narzędzi ręcznych,- kontrola wzrokowa elementów,- ręczne prace transportowe
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Radomsko (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kancelarii.Wstępnie kontakt telefoniczny.
Jednostka Wojskowa Nr 2521 - 2017-01-25 - Lędowo (pomorskie)
przyjmowanie towaru do magazynu, prowadzenie załadunku towarów na samochody lub inne środki transportu, prowadzenie rozładunku, transportowanie i przemieszczanie towarów wewnątrz magazynu, obsługa wózków jezdniowych, sporządzanie dokumentacji magazynowej, zgłaszanie braków magazynowych współpraca z klientami, kontrahentami i dostawcami posługującymi się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; przygotowywanie zaświadczeń w tym o pomocy publicznej de minimis; przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych.Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-13 - Słupsk (pomorskie)
jw
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku kasjera
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Kobierzyce (dolnośląskie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnejCV wysłać na adres e-mail praca (at) adegis.com, kontakt tel. lub osobisty z pracodawcą
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-09-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; sprzątanie biura, hali produkcyjnej, mycie okien i pomieszczeń pracowniczych (sanitariaty); jedna zmiana; umowa o dzieło z możliwością podpisania umowy o pracę; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
RIMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie zajęć technicznych
Szkoła Podstawowa nr 2 Wisła - 2016-08-08 - Wisła (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, umiejętności: kierowanie ciągnikiem siodłowym, uprawnienia: prawo jazdy kat.C+E, świadectwo kwalifikacji zawodowej, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: terytorium kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lublin (lubelskie)
Regulacja i henna brwi, rzęs.Manicure, pedicure.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
Prace pomocnicze przy montażu schodów, parapetów i pomników. Wynagrodzenie: 14,70 zł brutto + premia uznaniowa.
Stefan Pietrzyk Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "KRAUS" - 2018-02-05 - Kujawy (opolskie)
- lakierowanie, wygładzanie i renowacja powierzchni nadwozia;- malowanie, podkładanie elementów samochodowych;- przygotowanie lakierów.
USŁUGI LAKIERNICZE MECHANIKA POJAZDOWA MATEUSZ ĆWIKLIŃSKI - 2016-10-13 - Pinczyn (pomorskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie: mile widziane, ks. sanepidowska; obsługa kasy fiskalnej; zakres obowiązków: przygotowywanie posiłków typu fast food, kebab, zapiekanki, sałatki; dbanie o czystość, sprzedaż posiłków; jedna zmiana w godz. 11:00-19:00; miejsce pracy: Gliwice
POKER FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA HENRYK CHUDZIK - 2015-12-30 - Gliwice (śląskie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) DO DNIA 30-06-2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Transport wewnętrzny kontenerów z materiałem pocztowym, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Realizowanie wszelkich spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, planowania obronnego, wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. Organizowanie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Realizacja zadań wynikających z ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji. Realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, współpraca z OSP.
Urząd Gminy Mała Wieś - 2017-11-10 - Mała Wieś (mazowieckie)
Obsługa maszyny poligraficznej typu RomayorKontakt z pracodawcą osobisty ul. 19-go Stycznia 21A, Baboszewo; telefoniczny 23 661 12 86 lub e-mail: pio75 (at) wp.pl
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Baboszewo (mazowieckie)
Nauka:- obsługi urządzeń biurowych,- obiegu dokumentacji kadrowej i księgowej oraz prygotowanie ich poprzez wypełnianie, kserowanie i skanowanie,- adresowania i wysyłania korespondencji oraz wpisywania listów do książki nadawczej.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Żdżary (wielkopolskie)
Instalowanie i konfigurowanie urządzeń reinstalacje i wymiana podzespołów komp.,doradztwo w wyborze sprzętu i sprzedaż.wymagana znajomość programów graficznych oraz umiejętność tworzenia stron www. Do podstawy wymagrodzenia doliczana premia
NOVAR JUSTYNA NOWAK Wolsztyn - 2016-08-01 - Wolsztyn (wielkopolskie)