STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ Wrocław oferta pracy Poczta Polska S.A.
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) DO DNIA 30-06-2017r.
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Poczta Polska S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Awicenny 21, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) DO DNIA 30-06-2017r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: liczarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Liczarz
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie średnie, 2) staż pracy nie jest wymagany, 3) umiejętność-specjalność: umiejętność rozpoznawania fałszywych znaków pieniężnych,sprawnośći fizyczna i manualna,umiejętność pracy pod presją czasu,odpowiedzialnośći, spostrzegawczość, dokładność,biegła obsługa komputera - pakiet MS Office
Nazwa pracodawcy: Poczta Polska S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Awicenny 21, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Awicenny
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: RP.411-278/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: liczarz
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-06-09 - Żary (lubuskie)
-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)
kolportaż ulotek
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż instalacji teletechnicznych , Przygotowywanie tras i prowadzenie przewodów, Prace porządkowe.
ALARM - NET - Rafał Pankowski - 2017-07-05 - Stare Gronowo (pomorskie)
Pomoc w kuchennych pracach, sprzątanie.
ULTRASONIC JOANNA KARABAN - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowywanie projektów pism,- wykonywanie zadań pomocniczych,- pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rejestrów zachorowań i podejrzeń zachorowań na choroby zakaźne objęte obowiązkiem zgłaszania, przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych oraz opracowywanie ognisk epidemiologicznych w przypadku podejrzenia chorób lub zachorowania na choroby zakaźne, wykonywanie czynności kontrolnych w podmiotach leczniczych w zakresie oceny prawidłowości zgłaszania chorób zakaźnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kartuzach - 2017-09-13 - Kartuzy (pomorskie)
Praca na budowie. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
spawanie konstrukcji metalowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Niwa Babicka (lubelskie)
Wprowadzanie i rejestracja faktór
Biuro Rachunkowe "DOMINA" sp. z o.o. - 2017-01-04 - Słubice (lubuskie)
Pomoc przy montażu składów kominowych
PPHU CHROMEX S.C. - 2016-05-05 - Gołąb (lubelskie)
składanie okien i drzwi
ALU-IDEAL spółka z o.o. - 2018-03-21 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
Prace ogólno budowlane
Firma Budowlana BUD - MAT Adam Matysiak - 2017-04-06 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-22 - Żary (lubuskie)
Wykształcenie zawodowe. Mile widziane doświadczenie w ww,. zawodzie. Praca na terenie Rybnika i okolic, transport zapewniony. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po umówieniu.
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA HULOK JANUSZ - 2017-07-17 - Rybnik (śląskie)
jw.
K.TEAM GRZEGORZ KOSTKA - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/oferty_pracy/2016/bip_ogloszenie.pdfWojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicachul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Zakres obowiązków: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych.Praca na jedną zmianę na 1/2 etatu w godz. między: 7:30-15:30 do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)
zapewnienie udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2016-11-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
rejestracja pacjentów, obsługa programu e-medica, wykonywanie iniekcji domięśniowo
Specjalistyczna Praktyka Położniczo-Ginekologiczna Małgorzata Karoń - 2018-01-02 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
obsługa suwnicy kabinowej
Koneckie Zakłady Odlewnicze S.A. - 2018-04-23 - Końskie (świętokrzyskie)
- Księgowanie dokumentów, miesięczne rozliczanie konserwatorów, gospodarzy, transportu, księgowanie operacji związanych z miesięcznym zamknięciem kont i ustaleniem wyników poszczególnych rodzajów działalności, sporządzanie miesięcznego zestawienia obrotów i sald, sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych do GUS, uzgadnianie wszystkich rejestrów VAT zakupu i sprzedaży i sprzedaży oraz przygotowanie zestawień do deklaracji VAT, terminowe sporządzenie i składanie w Urzędzie Skarbowym deklaracji podatku od towarów i usług. Sporządzanie dokumentacji płacowej - list płac: sporządzanie kart wynagrodzeń pracowników, dokonywanie z Urzędami Skarbowymi rozliczeń z tytułu podatków od osób fizycznych (od wynagrodzeń, umów zlecenia i o dzieło oraz posiedzeń organów samorządowych) za dany rok oraz za czas zatrudnienia krótszy niż 1 rok sporządzanie deklaracji podatkowej PIT-4R, PIT-11, PIT-40, dokonywanie rozliczeń z tytułu ubezpieczenia społecznego, terminowe przekazywanie składek na podstawie sporządzonych deklaracji ZUS, opracowywanie okresowych analiz.- Wynagrodzenie: od 2300 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Finanse lub Rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat, w tym min. 2 lata na analogicznym stanowisku. Wymagana dobra znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel). Mile widziana znajomość programu PROBIT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-258-94-05 w.16, 32-259-65-76 w.16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice) lub lub pocztowy e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
Nakrywanie stołów, przyjmowanie i realizowanie zamówień klientów, przygotowywanie śniadań, sprzątanie ze stołów, rejestrowanie transakcji
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
murowanie ścianMiejsce pracy: obszar całego kraju
Firma Handlowo Usługowa AREX A. Olszewski Jelcz-Laskowice - 2017-05-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- obsługa spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-04-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Więcej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-30 - Gostyń (wielkopolskie)