STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: do 1 000 PLN
Zakres obowiązków: -realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBRONNYCH ORAZ ORGANIZACJI KANCELARII NIEJAWNEJ W WYMIARZE 1/2 ETATUW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) preferowani będą żołnierze zwolnieni z zawodowej służby wojskowej z powodu, o którym mowa w ustawie z 11.09.2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych w art. 111 pkt 3, 8, pkt 9 lit.b i pkt 10 oraz art. 112 ust. 1 pkt 3-5 posiadający co najmniej 10-letni staż pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem i obronnością kraju,2) znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,3) znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,4) znajomość przepisów o samorządzie gminnym i powiatowym ,5) znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,6) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,7) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,8) zdolności organizacyjne i umiejętność współdziałania z zespołami ludzkimi.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa, co najmniej o klauzuli POUFNE,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)kserokopia dowodu osobistego,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obronnych oraz organizacji kancelarii niejawnej w wymiarze etatu w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w terminie do dnia 05 czerwca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902.).Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa, co najmniej o klauzuli POUFNE,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)kserokopia dowodu osobistego,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obronnych oraz organizacji kancelarii niejawnej w wymiarze etatu w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w terminie do dnia 05 czerwca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902.).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne lub zarządzanie i marketing,- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,- ważne poświadczenie bezpieczeństwa, co najmniej o klauzuli POUFNE.2.Wymagania dodatkowe:1) preferowani będą żołnierze zwolnieni z zawodowej służby wojskowej z powodu, o którym mowa w ustawie z 11.09.2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych w art. 111 pkt 3, 8, pkt 9 lit.b i pkt 10 oraz art. 112 ust. 1 pkt 3-5 posiadający co najmniej 10-letni staż pracy na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem i obronnością kraju,2) znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,3) znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,4) znajomość przepisów o samorządzie gminnym i powiatowym ,5) znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,6) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,7) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, 8) zdolności organizacyjne i umiejętność współdziałania z zespołami ludzkimi.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2017
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń, rozdział przesyłek zwykłych wg. PNA, wprowadzanie do systemu przesyłek poleconych i paczek przeznaczony do doręczania przez listonoszy, opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców, rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe, przygotowanie ładunku wychodzącego, rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Dostarczanie i sprzedaż towarów do wybranych odbiorców na terenie woj. podkarpackiego.
Sławomir Szmyd Home Decor - 2018-06-29 - Zalesie (podkarpackie)
Prace przy produkcji drewnianych elementów urządzeń na place zabaw, prace budowlano- montażowe
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2016-04-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
naprawy blacharskie samochodów
KS Service Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2016-06-16 - Poznań (wielkopolskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
- monitorowanie działań z zakresu gospodarki odpadami oraz utrzymania czystości i porządku w gminie Wrocław, - kontrola Wykonawców w zakresie jakości wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Wrocław, - organizacja systemu odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Wrocław, - udzielanie informacji mieszkańcom z zakresu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi funkcjonującego na terenie gminy Wrocław, - bieżąca współpraca z Zarządcami nieruchomości oraz jednostkami gminnymi, - udział w akcjach informacyjnych/edukacyjnych organizowanych przez Spółkę Ekosystem, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Oferta dostępna w sali D. Dokumenty należy składać osobiście, pocztą lub drogą e-mailową w terminie do dnia 25.04.2016 r. na adres: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko administracyjno-biurowe do spraw Gospodarki Odpadami w Dziale Gospodarki Odpadami lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
oBSŁUGA KLIENTA
DINO POLSKA S.A. - 2016-12-29 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
utrzymanie czystości w siłowni
DARESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
Do zakresu obowiązków przyszłego pracownika należeć będzie wykonywanie prac porządkowych oraz nieskomplikowanych prac naprawczych w budynku i wokół budynku, dodatkowo dojazd do sklepów w celu zakupienia odpowiednich materiałów potrzebnych do prac związanych ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami z Polski i Izraela oraz filią firmy w Izraelu i innych przedstawicielstw na świecie, delegacje zagraniczne do przedstawicielstw firm na całym świecie, poszerzanie wiedzy na temat wymagań rynku i aktualne potrzeby przemysłu wyrobów hutniczych i materiałów lotniczych danego kraju, przygotowywanie ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Mysłowice (śląskie)
sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi
"GREGOR" GRZEGORZ GRYŃ SKLEPY MONOPOLOWE - 2018-01-12 - Górki (pomorskie)
Dostarczanie przesyłek na trasie Rudna Mała- Gorlice
MIROSŁAW OZGA MIRTEX – TRANS Usługi transportowe - 2016-09-19 - Raniżów (podkarpackie)
Mechanika pojazdowa, naprawa samochodów osobowych
Firma Handlowo Usługowa MOTOTEAM Maciej Marciniak - 2016-04-04 - Żary (lubuskie)
obsługa klientów marketu zgodnie z przyjętymi standardami firmyobsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków płatnicznych praca na stoisku mięsnym dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycje towarów
Dino Polska S.A. - 2016-03-08 - Sicienko (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta (art. BHP)
P.P.U.H. ALDA Alicja Mariola Danielewicz - 2017-12-06 - Łomża (podlaskie)
OBSŁUGA KOPARKO-ŁADOWARKI
Firma Handlowo - Usługowa "SPECJALISTA" Grzegorz Wójcik - 2017-02-13 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE LUBTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- Bieżąca obsługa stajni w tym: karmienie, wyprowadzanie koni, czyszczenie boksów, ścielenie- Utrzymanie czystości na terenie ośrodka- Wykonywanie drobnych prac naprawczych i konserwacyjnych- Utrzymywanie terenów zielonych i placów treningowych- Dbanie o dobry wizerunek firmy
Silesia Invest Sp. z O.O. - 2018-03-29 - Wielka Lipa (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. CE
"POL-TOR" Sp. z o.o - 2016-01-22 - Jegłowa (dolnośląskie)
Prace porządkowe, utrzymanie czystości w pomieszczeniach DPS.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Suwałki (podlaskie)
wykonywanie części maszyn drogowych wg projektów i wytycznych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i ich pomiarów.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Projektowanie znaków, logotypów, broszur, folderów, banerów itp. Przygotowywanie do druku, cięcia, frezowania, aplikacji, wykonywanie pieczęci firmowych, wydruków, obsługa poczty email, kontakt z klentem, prace biurowe, wystawianie faktur.Wymagana umiejętność obsługi i znajomość Corel Draw x7, Fotoshop, Indesign.
A-REK Moroz-Wawrzeńczak Agnieszka Monika - 2018-03-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)
księgowanie faktur zakupowych, przygotowywanie raportów, rozliczanie kosztów w czasie, zakładanie rezerw
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Mława (mazowieckie)
do uzgodnienia
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-10-09 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem, poborem i egzekucją podatków w tym wydawanie zaświadczeń w tych sprawach (rolnego, od nieruchomości, leśnego i od środków transportu) od osób prawnych,prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty i odroczenia należności podatkowych od osób prawnych,prowadzenie kontroli podatkowych osób prawnych,prowadzanie ewidencji podatkowej w zakresie osób prawnych,windykacja, egzekucja zaległości podatkowych od osób prawnych,sporządzanie sprawozdań w zakresie pomocy publicznej. Godz. pracy 07.30-15.30.
Urząd Gminy Słupsk - 2016-12-12 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie ewidencjonowania i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-10-19 - Żary (lubuskie)