STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

śrutownik

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-09-13

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę administracyjno biurową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie; 4. minimum 3 -letni staż pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego; 5. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 8. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 9. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 10. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana; 2. odpowiedzialność; 3. zaangażowanie; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. dyspozycyjność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres; 9. umiejętność pracy pod presją czasu; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego, w terminie do dnia 24 września 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 14.09.2018

Oferta pracy ważna do: 24.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA/PORZĄDKOWA - od 10 PLN

prace porządkowe i utrzymywanie czystości w budynku, sanitariatach i wokół nich na terenie Kampingu Relax
Ośrodek Sportu i Rekreacji " Wyspiarz" Świnoujście - 2016-06-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI R7/4352-1644/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI LAKIERNICY - STAŻ - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DORADZTWA EDUKACYJNO- ZAWODOWEGO - od 3 690 PLN

Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-11-16 - Bytów (pomorskie)

MONTER MEBLI / MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

MONTAŻ MEBLI, OBSŁUGA MAGAZYNU, PRACA W SALONIE MEBLOWYM KERA MEBLE
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "BEDAN" - 2016-07-21 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - do 15 PLN

- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych, - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych), - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnej, - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: dokument CV wraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lubmalgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl DO DNIA 22.01.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 100 PLN

- przygotowywanie ofert handlowych dla klientów z Pakistanu- negocjowanie warunków umów- pozyskiwanie klientów urdu-języcznych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Praca przy produkcji czekolady oraz batonów.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Brzeg (opolskie)

OSOBA DO PRAC WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - od 2 000 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
COMPLEX Paweł Sobczak - 2017-04-28 - Broniszewice (wielkopolskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Montowanie szkieletów meblowych. Wymagania: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie, sumienność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.
MEBLOMAK SP. Z O.O. - 2017-06-29 - Rumia (pomorskie)

WDROŻENIOWIEC - 2 000 - 4 000 PLN

Prowadzenie wdrożeń, szkoleń, pierwsza linia wsparcia klienta
Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Spółka z o.o. - 2017-08-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DO OBSŁUGI PIECA C.O. - od 1 850 PLN

REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY UMOWA
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Pobierowo (zachodniopomorskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i rejestracja gości; przyjmowanie wpłat za noclegi i niezwłoczne przekazywanie kasjerom; przygotowanie pokoi; przygotowanie pościeli; sprzątanie galerii, biura i pokoi, łazienek, ubikacji i innych pomieszczeń w Koszarowcach; segregacja i wysyłka pościeli do pralni; pilnowanie galerii ( w razie potrzeby).
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

LABORANT - od 1 850 PLN

wykonywanie badań w pracowni mikrobiologii żywności i pasz
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Brudzew (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Lewin Brzeski (opolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Spożywczy sklep - róg 1 Maja i Hetmańskiej. Dwie zmiany od 06:00 do 14:00 i od 14:00 do 22:00
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK SEKCJI - od 3 030 PLN

zorganizowanie i nadzór nad skutecznym systemem ochrony obiektów WOG zgodnie z obowiązującymi przepisami, utrzymywanie ścisłej współpracy z SKW, ŻW, Policją, , nadzór nad realizacją zadań przez sily zbrojne, organizowanie i prowadzenie szkoleń z udziałem sił ocgrony, współdziałanie z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych WOG, obsługa systemów informatycznych związanych z działalnościa sekcji
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-01-22 - Białystok (podlaskie)

POKOJOWA-PRACZKA/ZMYWAJĄCA - od 1 850 PLN

sprzatanie pokoi w hotelu/***,obsługa pralni hotelowej,zmywanie naczyń w zmywalni,utrzymanie porządku na zapleczu i w pomieszczeniach socjalnych
B & D Hotels S.A. Hotel Park - 2016-05-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

HANDLOWIEC Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM (O) - 3 000 - 5 000 PLN

sprzedaż produktów firmy na rynek niemiecki; obsługa klienta w jęz. niemieckim; utrzymywanie pozytywnej relacji z klientem; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; doradztwo techniczne
OMNI corp - Franciszek Mucek - 2016-08-31 - Brzesko (małopolskie)

KUCHARZ KUCHNI INDYJSKIEJ - od 1 400 PLN

Przygotowywanie posiłków kuchni indyjskiej, obsługa klienta, dbałość o czystość lokalu. Praca na pół etatu w godzinach 10 - 14, 14 - 22, 18-22.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

według stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SZTUKATOR - od 1 850 PLN

SAMODZIELNA ORGANIZACJA STANOWISKA PRACY W WYKONYWANIU POWIERZONYCH ZADAŃ
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Stary Raduszec (lubuskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU - od 2 050 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Jankowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ALIMENTACYJNYCH - 997,4 PLN

-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (tj.Dz.U.2015.114),-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tj.Dz.U.2012.1228),-realizacja zadań związanych z programem 500plus, tj. przyjmowanie wniosków, obsługa programu komputerowego, wydawanie decyzji.-
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubrza (lubuskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4075) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)