STANOWISKO DO OBSŁUGI PIECA C.O. Pobierowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DO OBSŁUGI PIECA C.O.
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY UMOWA
Data publikacji: 2016-12-16
Lokalizacja: Pobierowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pobierowo, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
REFUNDACJA KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY UMOWA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO OBSŁUGI PIECA C.O.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pobierowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryficki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: palacz gazowych kotłów centralnego ogrzewania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2016
Data zakończenia pracy: 16.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Adres pracodawcy:
Koszarowa 4, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE DO PRACY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryficki
Gmina pracodawcy: Gryfice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gryfice
Ulica pracodawcy: Koszarowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: palacz gazowych kotłów centralnego ogrzewania
Data dodania oferty pracy: 16.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi
Dom Pomocy Społecznej Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach - 2017-05-24 - Zebrzydowice (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wymiana opon, sprzedaż akumulatorów, montaż felg, dobór śrub, nakrętek
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Tarnów (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Grodków (opolskie)
Monter sieci telekomunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mońki (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni orientalnej (wietnamskiej)
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Lubartów (lubelskie)
- Praca w punkcie usługowym, sprzedaż towarów detalicznych, obsługa kasy fiskalnej. Naprawa obuwia, dorabianie kluczy. Praca na terenie Katowic (Centrum Handlowe BELG lub Centrum Handlowe DĄBRÓWKA lub Centrum Handlowe SUPERSAM).- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy: dzień na dzień w godzinach: 9:00 do 21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenia w Poznaniu, gdzie zakwaterowanie i dojazd na szkolenie pokrywa pracodawca. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-20:00) (Tel. 509-995-040) lub e-mail: jaroslaw.owczarek (at) minit-europe.com
MINIT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
przygotowanie kotłów c.o. do sezonu grzewczego, palenie,kontrola, utrzymanie pieca c.o.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Jeziorko (świętokrzyskie)
1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)
Rozcinanie i zawieszanie przędniej oraz tylnej goleni, układanie tyszek w pojemnikach, pakowanie mięsa, skórowanie boków
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Stryków (łódzkie)
wykonywanie, przebudowanie, konserwowanie, naprawa różnego typu instalacji elektrycznej jedno i trójfazowe, instalowanie dodatkowych punktów zasilania
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Knurów (śląskie)
Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych i pakietu Microsoft Office, aktualizowanie i wprowadzanie danych do naszego systemu, współpraca z innymi działami firmy. Umowa o pracę na okres próbny. Zatrudnienie od lipca 2017r. Praca na terenie Piły.
'ABOUT YOU.PL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2017-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wołomin (mazowieckie)
zbijanie blatów do bębnów kablowych drewnianych, montaż elementów wkrętnych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Raba Niżna (małopolskie)
Pion Gospodarowania Przestreznią i Środowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Śrem (wielkopolskie)
1)obsługa telefoniczna, faksowa oraz poczty elektronicznej sekretariatu2)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu3)prowadzenie ewidencji korespondencji4)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez wójta, zastępcę wójta i sekretarza5)organizowanie wykonywania sądowej kary ograniczenia wolności6)załatwianie spraw w zakresie ochrony zdrowia, profilaktyki i zjawisk patologii społecznej, w tym kancelaryjna obsługa Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi7)przyjmowanie pism sądowych i przekazywanie ich do publicznej wiadomości8)nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych; godz. pracy 7.30-15.30Więcej inf: http://bip.potegowo.pl/Article/get/id,20212.html
Urząd Gminy Potęgowo - 2017-06-23 - Potęgowo (pomorskie)
wykształcenie min. średnie automatyczne, doświadczenie 2-3 lataZakres obowiązków: konserwacja urządzeń pomiarowych nowych generacji (wysoka automatyzacja)
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka - 2016-12-07 - Kobierno (wielkopolskie)
pomoc piekarzowi przy wypieku wyrobów piekarskich
kontakt przez OHP - 2018-04-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa klientów w barze, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porzadku w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poźrzadło (lubuskie)
Sprzedaż w cukierni
CUKIERNIA JAGIELLOŃSKA S.C. - 2016-06-17 - Kraków (małopolskie)
podawanie i sporządzanie napojów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
Konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń elektrycznych, montowanie i uruchamianie maszyn i urządzeń elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej; wykonywanie i uruchamianie instalacji elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej; dobieranie, użytkowanie, instalowanie i obsługiwanie maszyn i urządzeń elektrycznych oraz aparatury sterującej i pomiarowej; montowanie układów zasilania, sterowania, regulacji i zabezpieczeń maszyn i urządzeń elektrycznych na podstawie dokumentacji technicznej; ocenianie stanu technicznego maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych po montażu na podstawie pomiarów; wykonywanie wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów; stosowanie skutecznej ochrony urządzeń elektrycznych przed skutkami zwarć, przeciążeń i przepięć;
TECHNICAL SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-05 - Zdzieszowice (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw planowania przestrzennego w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Mienia w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnego na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2017-12-21 - Hażlach (śląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Jankowice (śląskie)
obsługa systemów informatycznych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa - 2017-03-28 - Kozienice (mazowieckie)
Praca w 2. Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej- Realizacja obowiązków służby BHP wynikająca z przepisów- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej.- kontrolowanie warunków pracy, stanu BHP, sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenia szkoleń.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
układanie kostki brukowej
"JANSBUD" Jan Soboń - 2016-02-15 - Zawiercie (śląskie)