STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW OD OSÓB PRAWNYCH Słupsk oferta pracy Urząd Gminy Słupsk
Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW OD OSÓB PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem, poborem i egzekucją podatków w tym wydawanie zaświadczeń w tych sprawach (rolnego, od nieruchomości, leśnego i od środków transportu) od osób prawnych,prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty i odroczenia należności podatkowych od osób prawnych,prowadzenie kontroli podatkowych osób prawnych,prowadzanie ewidencji podatkowej w zakresie osób prawnych,windykacja, egzekucja zaległości podatkowych od osób prawnych,sporządzanie sprawozdań w zakresie pomocy publicznej. Godz. pracy 07.30-15.30.
Data publikacji: 2016-12-12
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Słupsk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sportowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie wszystkich spraw związanych z wymiarem, poborem i egzekucją podatków w tym wydawanie zaświadczeń w tych sprawach (rolnego, od nieruchomości, leśnego i od środków transportu) od osób prawnych,prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie umorzenia, rozłożenia na raty i odroczenia należności podatkowych od osób prawnych,prowadzenie kontroli podatkowych osób prawnych,prowadzanie ewidencji podatkowej w zakresie osób prawnych,windykacja, egzekucja zaległości podatkowych od osób prawnych,sporządzanie sprawozdań w zakresie pomocy publicznej. Godz. pracy 07.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW OD OSÓB PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, min. 2 lata w jednostkach samorządu terytorialnego (urzędach gmin i miast),
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Słupsk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Sportowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Sportowa
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 12.12.2016
Oferta pracy ważna do: 20.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montaż stolarki budowlanej w miejscu zleconym
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Parczew (lubelskie)
Nauczanie geografii w kl. VII i VIII - 4 godz. tygodniowo (4/18 etatu)
Szkoła Podstawowa w Woli Chomejowej - 2018-08-02 - Wola Chomejowa (lubelskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości na terenie PUP w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a.
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŁODZI - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, przeszukiwanie baz danych ogłoszeń sprzętu rolniczego
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa klienta
MARABELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Sanok (podkarpackie)
Zakres czynności:- obsługa administracyjna i logistyczna realizowanych projektów,- sporządzanie, dbanie o kompletność, poprawność i właściwe oznakowanie dokumentacji,- weryfikowanie wniosków o płatność, raportów i zestawień,- współpraca z pracownikami działu zakupów oraz finansów.Opis stanowiska:Główną funkcją osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wspieranie kierownika projektu w codziennej realizacji projektu badawczo-rozwojowego. Zakres oczekiwanego wsparcia obejmuje obowiązki: monitoringowe, sprawozdawcze i kontrolne procesów projektowych. Celem projektu jest finansowanie rozwiązań problemów społeczno-gospodarczych zgłaszanych przez podmioty publiczne. Projekt współfinansowany jest przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.3. e-Pionier wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych (http://excento.pl/e-pionier/).
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
- Przygotowywanie i realizacja oświetlenia scenicznego- Obsługa techniczna, programowanie urządzeń oświetleniowych- Przeglądy i konserwacja sprzętu oświetleniowego- Obsługa aparatury nagłaśniającej
MOK Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie - 2016-09-08 - Głogów (dolnośląskie)
Montowanie rusztowań wokół domów jednorodzinnych oraz demontaż po zakończeniu zlecenia i przesunięca na nastepny etap robót elewacyjnych. Praca na terenie WrocławiaKontakt z pracodawca telefonicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prace porządkowe na terenach zieleni
DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów Poczty Polskiej.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
asystent kierownika
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zielona Góra (lubuskie)
-obsługa kasowa jednostek organizacyjnych gminy i sporządzanie przelewów na wszystkie płatności,- ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,- prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu: dzierżawy działek,wieczystego użytkowania działek, sprzedaży składników majątkowych, reklam,- sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska,Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do dnia 26.10.2017 r., w Urzędzie Gminy w Pszczółkach - sekretariat (pokój nr 1) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Pszczółkach, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy). Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne są na stronie bip.pszczolki.pl
URZĄD GMINY W PSZCZÓŁKACH - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)
- Czyszczenie i dezynfekcja maszyn i innych elementów- Mycie hal produkcyjnych- Pilnowanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Zbąszynek (lubuskie)
obsługa kancelarii, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Piła (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z administracją i gospodarką magazynową Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych zadań należeć będzie: przyjmowanie do magazynu Urzędu zakupionego towaru; wydawanie materiałów z magazynu na podstawie zatwierdzonego dokumentu RW; prowadzenie rejestru druków PZ i RW; zabezpieczenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, artykuły higieniczne oraz artykuły spożywcze; prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją, wydawaniem oraz zamawianiem druków w tym druków ścisłego zarachowania; wnioskowanie o przydział dla pracowników obsługi Urzędu ubrań roboczych, zgodnie z tabelą przydziału, a także zabezpieczenie i ewidencjonowanie zakupionej ochronnej odzieży roboczej na kartach BHP; wydawanie nowego sprzętu komputerowego z magazynu Urzędu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie potraw kuchni regionalnej zgodnie z określonymi recepturami. Umiejętność organizacji pracy w każdym sektorze kuchni z zapewnieniem norm bezpieczeństwa i higieny pracy. Innowacyjne podejście do realizacji powierzonych obowiązków; wprowadzanie usprawnień i nowych koncepcji przyczyniających się do poprawy standardów pracy kuchni.
kontakt przez OHP - 2017-09-25 - Niemcy (Niemcy)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-05 - Suwałki (podlaskie)
wykształcenie wyższe ekonomiczne, min. 3 lata doświadczenia pracy w księgowościznajomość zasad pełnej księgowości;prowadzenie ksiąg handlowych,sporządzanie analiz finansowych, prowadzenie pełnej księgowości
MAGNE SUPERAT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-04-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach biurowych, lekarskich i korytarzach- segregacja odpadów i usuwanie ich z pomieszczeń zgodnie z instrukcją.
"Epoka" Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-08-29 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, praca na sali spzredaży
VENDO BQ Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej biura.
Biuro Rachunkowe "KREOS" Dorota Berezowska - 2018-08-20 - Niepołomice (małopolskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-04-14 - Żary (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: inżynier elektrotechnik) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży elektrycznej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie ZNW w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji elektrycznych i automatyki urządzeń, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorców i dostawców w branży elektrycznej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umową wykonania prac i pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie robót remontowych urządzeń elektrycznych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru realizowanych robót z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacji nieruchomości w zakresie branżowym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; realizowanie obowiązków z zakresu ochrony p.poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
Sprzedawca
FHU "JORGOS" Jarosław Gołębiewski - 2018-04-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
praca przy produkcji mebli sklepowych, obsługa maszyn/praca w Chojnicach
JSMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obieranie warzyw, ziemnaków, robienie surówek, pierogów, zmywanie naczyń, dostarczanie obiadów do klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prace budowalne
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych, zamawianie towarów, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej
GULIK Spółka z o. o. - 2018-08-03 - Wandów (lubelskie)
Wykonywanie wszelkich zadań ochronnych wynikających z tabeli służby oraz poleceń bezpośredniego przełożonego; obsługa elektronicznych systemów zabezpieczeń - m.in. monitoringu wizyjnego; przeprowadzanie interwencji w razie zaistnienia zagrożenia na terenie ochranianym; wykonywanie bieżących poleceń przełożonych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia jednostki.
Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa - Modlin Sp. z o.o - 2016-04-19 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)