STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR) Katowice oferta pracy WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR)

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/oferty_pracy/2016/bip_ogloszenie.pdfWojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicachul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Zakres obowiązków: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych.Praca na jedną zmianę na 1/2 etatu w godz. między: 7:30-15:30 do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony.

Data publikacji: 2016-07-11

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Graniczna 29, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/oferty_pracy/2016/bip_ogloszenie.pdfWojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicachul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Zakres obowiązków: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych.Praca na jedną zmianę na 1/2 etatu w godz. między: 7:30-15:30 do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:a. obywatelstwo polskie,b. wykształcenie wyższe, preferowany kierunek studiów finanse lub rachunkowość,c. doświadczenie zawodowe:co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie prowadzenia księgowości i płac, w tym co najmniej 1 rok pracy w dziale finansowo księgowym jednostki sektora finansów publicznych,d. znajomość przepisów i ustaw z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,e. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,f. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g. zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,h. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.2. Wymagania dodatkowe: a. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,b. zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, c. umiejętność pracy w zespole,d. umiejętność planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku,e. dokładność, terminowość, odpowiedzialność.

Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Graniczna 29, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty: życiorys (CV), list motywacyjny, kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, kserokopie świadectw pracy (jeśli dotyczy), kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie: 1. o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,2. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych,3. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.- Przypomina się o tym, iż: odpowiednie dokumenty tj. w szczególności list motywacyjny oraz życiorys zawodowy muszą być opatrzone podpisem kandydata, istnieje możliwość składania dokumentów aplikacyjnych pocztą elektroniczną lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione bezpiecznym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP), dokumenty mogą być składanie w oryginale lub kserokopii, kandydat, który po zakończeniu procedury naboru został wyłoniony do zajmowania danego stanowiska, na które przeprowadzany był nabór, jest obowiązany przed nawiązaniem stosunku pracy do przedłożenia dokumentów w oryginale lub odpisie uwierzytelnionym przez notariusza.- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: -składać w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wKatowicach, ul. Graniczna 29, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac (sekretariat pok. 315), -przesłać pocztą na adres WODGiK z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac,-przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat (at) wodgik.katowice.pl, w temacie wpisując Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac,-przesłać za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP.Ww. dokumenty należy składać do 25 lipca 2016 r. do godz. 15:30.Aplikacje, które wpłyną do WODGiK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wprzypadku wysłania aplikacji drogą pocztową decyduje data wpływu aplikacji do jednostki a nie data stempla pocztowego. 10. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej WODGiK http://www.wodgik.katowice.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie WODGiK w Katowicach, ul. Graniczna 29 przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, albo zakończenia procedury naboru w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Ww. dokumenty należy składać do 25 lipca 2016 r. do godz. 1530, Godziny : 7:30-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.wodgik.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Graniczna

Numer budynku pracodawcy: 29

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 11.07.2016

Oferta pracy ważna do: 25.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - do 1 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu dań, pomoc kucharzowi w pracy na kuchni, utrzymywanie porządku na zajmowanym stanowisku.
P&T 1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-06-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 750 PLN

- odpowiada za opracowanie wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosownych zaświadczeń- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowywanie wniosków i zawiadomienia o realizacji decyzji o świadczeniu w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu- odpowiada za opracowywanie zawiadomienia o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministrów- odpowiada za kompletowanie wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe podlegające koordynacji na podstawie umów międzynarodowych- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw nie wymagających wydania decyzji w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie potrąceń ze świadczeń na podstawie przepisów emerytalno-rentowych- odpowiada za opracowanie rozliczeń świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji w związku z osiągniętym przychodem- odpowiada za opracowanie wyrównań do wysokości należnych świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw emerytalno-rentowych w zakresie wykonania wyroków i postanowień sądu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

Ważniejsze zadania:- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów;- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;- rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa;- opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; - sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art 162 ust 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.bazaazbestowa.gov.pl;- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;- opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska;- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości;- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;- prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-24 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 300 PLN

- przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki- prowadzenie dokumentacji- wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-04-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY : DYREKTORKI / DYREKTORAWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCHI ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 4 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)

KONSERWATOR SUSZARNI DO SUSZENIA WĘGLA - do 2 100 PLN

konserwacja suszarni, drobne naprawy, nadzorowanie pracy urządzenia
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Łany Wielkie (śląskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

strzyżenie damsko-męskie, farbowanie włosów, trwałe, fryzury wieczorowe, upięcia, modelowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Piła (wielkopolskie)

PROGRAMISTA APLIKACJI - do 6 051 PLN

Zadania zawodowe:- programowanie w wybranym języku programowania;- opracowuje zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania;- przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji.Dodatkowe zadania zawodowe:- podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie podanych przez klienta i planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bobrowice (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - od 1 323,5 PLN

nauczyciel matematyki w liceum
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Kraków (małopolskie)

MECHANIK - od 2 500 PLN

wykształcenie zawodowe mechanik, doświadczenie mile widziane
P.U.H. SOLO Sp. z o.o. Leszek Nieradka - 2016-06-24 - Kobylin (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kadzidło (mazowieckie)

STOLARZ-MONTER - do 2 000 PLN

Klejenie , cięcie, szlifowanie materiału, czytanie rysunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Trąbki Małe (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANO - BRUKARSKI - od 2 000 PLN

oferta pracy subsybiowana, przeznaczona dla osób zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Leśniewo (pomorskie)

SPRZĄTACZ/-KA - od 2 300 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

FRYZJER MĘSKI OFPR/17/0367 - od 2 000 PLN

Fryzjer męski. Praca w Salonie Fryzjerskim w Laskowej lub Limanowej (ul. Targowa)
Salon Fryzjerski "JANOX" Janusz Piechura - 2017-02-22 - Laskowa (małopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 15 PLN

Prowadzenie lekcji języka angielskiego w szkole podstawowej, realizacja planu dydaktyczno-wychowawczego wg tygodniowego rozkładu zajęć.
Edyta Jabłońska Niepubliczna Szkoła Podstawowa - 2017-02-01 - Bełchatów (łódzkie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

/ nabór staż / wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Pabianice (łódzkie)

OPERATOR PRASY W PRODUKCJI DRZEWNEJ - od 2 000 PLN

oferta pracy dla osób do 30 roku życiaOperator prasy w produkcji drzewnejprzygotowywanie elementów do oklejania w prasie, obsługa prasy próżniowej, oznaczanie i kontrola jakości wyprodukowanych elementów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Radymno (podkarpackie)

FRYZJER - od 1 860 PLN

wykonywanie strzyżeń damsko - męskich, koloryzacja, trwała, upięcia okolicznościowe, dla bezr. do 30 roku zycia
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Przeworsk (podkarpackie)

ASYSTENT STYLISTY - od 1 050 PLN

POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-07-09 - Polkowice (dolnośląskie)

DORADCA FINANSOWY KLIENTA - od 2 000 PLN

• doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży produktów i usług finansowych - szczególnie kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych• silna motywacja do pracy na stanowisku sprzedażowym – zorientowanie na wyniki • wysoki poziom zdolności interpersonalnych • umiejętność pracy w zespole • bardzo dobra organizacja pracy • realizacja miesięcznych planów sprzedażowych • obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
FINANSE Malwina Syrnik, Łukasz Świątek Spółka Cywilna - 2016-06-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ARCHIWISTA ZAKŁADOWY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)

PROMOTOR/ ULOTKOWICZ - od 13 PLN

PRACA PRZY ROZNOSZENIU ULOTEK RESTAURACJI ORAZ ZAPRASZANIE GOŚCI DO LOKALU
kontakt przez OHP - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ MAG 135 - od 2 000 PLN

Spawanie metodą MAG 135 konstrukcji stalowych maszyn rolniczych i innych konstrukcji. Przygotowanie materiału do spawania. Praca w Ramutówku w godz. 7-15.
AGRISTAL S.C. A. i P. JĘDRZEJEWSCY - 2017-06-02 - Ramutówko (mazowieckie)

STANOWISKO DS. CENTRALIZACJI ROZLICZEŃ PODATKU VATW WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku VAT Urzędu Miasta oraz jednostek podległych,2) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu,3) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowesporządzanie łącznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewspóczynnika na każdy rok podatkowy dla Urzędu Miasta,6) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,7) kontrola jednostek w zakresie prawidłowości sporządzania rejestrów oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projektów procedur wewnętrznych w zakresie centralizacji VAT.
Urząd Miasta Chełm - 2016-06-06 - Chełm (lubelskie)