STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2018
Data zakończenia pracy: 27.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych oraz informacji pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa., kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 28.06.2018 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018
Data dodania oferty pracy: 27.06.2018
Oferta pracy ważna do: 28.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami
LECH RESORT & SPA - 2016-08-25 - Łeba (pomorskie)
Wykonywanie mebli kuchennych lub produkcja schodów drewnianych, praca w godz. 8-16
Marian Karasiewicz "STOLMAR" Produkcja Wyrobów Drzewnych, Usługi Stolarskie - 2016-01-05 - Zawada (opolskie)
wg. stanowiska
Zakład Usłu Ślusarskich "STALKON" - 2016-01-14 - Bibice (małopolskie)
pozyskiwanie klientów z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Suchy Las (wielkopolskie)
sprzedaż sprzętu RTV
Stanisław Wilczyński "RTV - SAT - AGD, SKLEP - HURTOWNIA - USŁUGI - KOMIS " - 2016-08-10 - Stąporków (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-05 - Suwałki (podlaskie)
- Strzyżenie damskie i męskie, koloryzaja, balejage, trwała, upięcia,- Kontakt telefoniczny 781-398-740,- Praca dwuzmianowa w godzinach 8-19.
CENTRUM URODY "KOSMETIKA" SPÓŁKA JAWNA LUCYNA KISIEL, KRZYSZTOF KISIEL - 2017-10-13 - Tczew (pomorskie)
poszukiwanie i rekrutacja w języku ukraińskim pracowników, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)
REALIZACJA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH , W ZAKRESIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W RODZAJU : ŚRODOWISKA NAUCZANIA I WYCHOWANIA
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2017-07-06 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Sprzedaż art. fryzjerskich do salonów bezpoścrednio z samochodu. Minimum 20 punktów w 1 dzień na wyznaczonej trasie wg istniejącego wykazu. Co 7 dni ta sama trasa. Sprzedaz, rozliczenie, wystawianie dokumentów, codzienny kontaktz firmą, rozliczenia
"Jedynka" Hurtownia Fryzjerska Borczyk Janisław - 2016-10-03 - Częstochowa (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa parkingu w Zawierciu
TOPAZ Jolanta Burska - 2017-11-29 - Zawiercie (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
rejestrowani e korespondencji, archiwizowanie dokumentów, fedagowanie pism urzędowych, wykonywanie prac administracyjno biurowych, wprowadzenie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Rozogi (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki, sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych, prowadzenie dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Praca w Bielsku-Białej, w systemie równoważnym, na 1/2 etatu, w godz. 6-14.00, 14-22.00, 22-6.00. Praca głównie w porze nocnej.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
szlifowanie detali
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
usuwanie bieżących awarii, wykonywanie napraw i remontów, dbanie o właściwy stan techniczny wszystkich urządzeń zainstalowanych w firmie, prace spawalnicze remontowo-naprawcze na linii produkcyjnej, dbanie o dobry stan powierzonych narzędzi i elektronarzędzi, prowadzenie dokumentacji wymaganej na zajmowanym stanowisku
FAIST CHemTec Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Złotoryja (dolnośląskie)
Składanie ram aluminiowych, obsługa maszyn i urządzeń , obsługa wkrętarki ręcznej, obsługa maszyn CNC, kierowanie wózkami widłowymi - do uzgodnienia
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Rudna Mała (podkarpackie)
sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Skoki (wielkopolskie)
INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH (ŚWIADCZENIOBIORCA, PŁATNIK SKŁADEK, UBEZPIECZONY), WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń i biletów-obsługa klienta- uczestnictwo w stażach i szkoleniach franczyzodawcy
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno (podkarpackie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz budynku, odchwaszczanie, udrażnianie przepustów, wycinka, zadrzewianie przy rowach i pasie drogowym.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Janowiec Kościelny (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja dokumentów księgowych /faktury sprzedaży, zakupu/. Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych. Księgowanie wyciagów bankowych i rozliczanie rozrachunków. Sprawdzanie rejestrów. Współpraca z klientami biura.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zapewnienie opieki medycznej mieszkańcom DPS
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Tartak Brzózki (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S. A. - 2016-12-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)