STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2018-06-27

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R158/2454-950/18

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2018

Data zakończenia pracy: 27.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych oraz informacji pisemnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa., kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 28.06.2018 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018

Data dodania oferty pracy: 27.06.2018

Oferta pracy ważna do: 28.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami
LECH RESORT & SPA - 2016-08-25 - Łeba (pomorskie)

STOLARZ MEBLOWY - 1 850 - 2 800 PLN

Wykonywanie mebli kuchennych lub produkcja schodów drewnianych, praca w godz. 8-16
Marian Karasiewicz "STOLMAR" Produkcja Wyrobów Drzewnych, Usługi Stolarskie - 2016-01-05 - Zawada (opolskie)

ŚLUSARZ - KOWAL - od 1 850 PLN

wg. stanowiska
Zakład Usłu Ślusarskich "STALKON" - 2016-01-14 - Bibice (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Suchy Las (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-05 - Suwałki (podlaskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

- Strzyżenie damskie i męskie, koloryzaja, balejage, trwała, upięcia,- Kontakt telefoniczny 781-398-740,- Praca dwuzmianowa w godzinach 8-19.
CENTRUM URODY "KOSMETIKA" SPÓŁKA JAWNA LUCYNA KISIEL, KRZYSZTOF KISIEL - 2017-10-13 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

poszukiwanie i rekrutacja w języku ukraińskim pracowników, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)

HIGIENISTKA SZKOLNA - od 3 000 PLN

REALIZACJA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH , W ZAKRESIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W RODZAJU : ŚRODOWISKA NAUCZANIA I WYCHOWANIA
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2017-07-06 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY VANSELLER - od 2 000 PLN

Sprzedaż art. fryzjerskich do salonów bezpoścrednio z samochodu. Minimum 20 punktów w 1 dzień na wyznaczonej trasie wg istniejącego wykazu. Co 7 dni ta sama trasa. Sprzedaz, rozliczenie, wystawianie dokumentów, codzienny kontaktz firmą, rozliczenia
"Jedynka" Hurtownia Fryzjerska Borczyk Janisław - 2016-10-03 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWID. I ŚWIADCZEŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Łódź (łódzkie)

PARKINGOWY/PARKINGOWA - od 2 000 PLN

obsługa parkingu w Zawierciu
TOPAZ Jolanta Burska - 2017-11-29 - Zawiercie (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

rejestrowani e korespondencji, archiwizowanie dokumentów, fedagowanie pism urzędowych, wykonywanie prac administracyjno biurowych, wprowadzenie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCHI - od 1 850 PLN

Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=674209
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

TECHNIK EKONOMISTA - 997,4 PLN

Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Rozogi (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 1 125 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki, sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych, prowadzenie dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Praca w Bielsku-Białej, w systemie równoważnym, na 1/2 etatu, w godz. 6-14.00, 14-22.00, 22-6.00. Praca głównie w porze nocnej.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

SZLIFIERZ - MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA - od 2 200 PLN

szlifowanie detali
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

MECHANIK - do 2 750 PLN

usuwanie bieżących awarii, wykonywanie napraw i remontów, dbanie o właściwy stan techniczny wszystkich urządzeń zainstalowanych w firmie, prace spawalnicze remontowo-naprawcze na linii produkcyjnej, dbanie o dobry stan powierzonych narzędzi i elektronarzędzi, prowadzenie dokumentacji wymaganej na zajmowanym stanowisku
FAIST CHemTec Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Złotoryja (dolnośląskie)

MONTER KONSTRUKCJI ALUMINIOWYCH - 1 850 - 2 600 PLN

Składanie ram aluminiowych, obsługa maszyn i urządzeń , obsługa wkrętarki ręcznej, obsługa maszyn CNC, kierowanie wózkami widłowymi - do uzgodnienia
"WORK SERVICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Rudna Mała (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - DO 30 ROKU ŻYCIA - od 2 100 PLN

sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Skoki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH (ŚWIADCZENIOBIORCA, PŁATNIK SKŁADEK, UBEZPIECZONY), WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI - od 2 000 PLN

- sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń i biletów-obsługa klienta- uczestnictwo w stażach i szkoleniach franczyzodawcy
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno (podkarpackie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO R83/0258-83/16 - od 1 850 PLN

Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY (PRACE INTERWENCYJNE RPO). - od 2 100 PLN

Utrzymanie porządku i czystości na zewnątrz budynku, odchwaszczanie, udrażnianie przepustów, wycinka, zadrzewianie przy rowach i pasie drogowym.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Janowiec Kościelny (warmińsko-mazurskie)

POMOC KSIĘGOWEGO - 2 500 - 2 800 PLN

Weryfikacja dokumentów księgowych /faktury sprzedaży, zakupu/. Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych. Księgowanie wyciagów bankowych i rozliczanie rozrachunków. Sprawdzanie rejestrów. Współpraca z klientami biura.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PIELĘGNIARKA 263 - od 2 800 PLN

zapewnienie opieki medycznej mieszkańcom DPS
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Tartak Brzózki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S. A. - 2016-12-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)


Wybierz powiat