SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Goleniów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie i rekrutacja w języku ukraińskim pracowników, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy.
Data publikacji: 2017-09-20
Lokalizacja: Goleniów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie i rekrutacja w języku ukraińskim pracowników, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2017
Data zakończenia pracy: 03.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
Zakładowa 3, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: informacja starosty - zatrudnienie cudzoziemca
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: goleniowski
Gmina pracodawcy: Goleniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleniów
Ulica pracodawcy: Zakładowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 19.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Pełnienie funkcji ASI, ochrona systemów i sieci, zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN, administrowanie stroną internetową, prowadzenie BIP, zarządzanie serwerem domeny, wsparcie techniczne pracowników. Okres zatrudnienia do 6 m-cy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-09-11 - Słupsk (pomorskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku;aktywna sprzedaż usług dotychczasowym klientom oraz pozyskiwanie nowych, prowadzenie dokumentów handlowych, przygotowywanie raportów oraz zestawień,
ZapNet Karol Zapart Sp.J. - 2017-02-10 - Odolanów (wielkopolskie)
-obsługa klienta w salonie sprzedaży okien
GOTEX MARIUSZ GRZELA - 2016-08-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów Przeprowadzanie telefonicznychc rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Maszewo (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Działania. Oferta pracy w ramach refundacji do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Rusiec (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2017-06-21 - Gogolin (opolskie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
w/g zakresu obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych:-wybieranie właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego;-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;-sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;-przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań;-rekomendowanie najkorzystniejszej oferty poprzez udział wpracach komisji przetargowych;-reprezentowanie zamawiającego wpostępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
1 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W LUBLINIE - 2017-11-22 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie odbiorców na leki, wspólpraca z dotychczasowymi klientami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych i grupowych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Słaboszewo (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
P.H.U. "Delco System" s.c. w Kielcach - 2017-12-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
CEO DESIRE AGENCY Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami.Planowanie i realizacja działań marketingowych (strategia i plan sprzedaży).Organizacja i uczestnictwo w wydarzeniach marketingowych.Raportowanie wyników działań sprzedażowych i marketingowych.
"STAL IMPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Krosno (podkarpackie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, a w szczególności nawozy oraz środki ochrony roślin w uprawie zbóż
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2015-12-18 - Stoisław (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
prace rozbiórkowe, prace remontowo-wykończeniowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane "EKO-III" Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
• planowanie, koordynowanie oraz realizacja działań zakupowych,• obsługa klientów kluczowych krajowych i zagranicznych• organizowanie oraz udział w akcjach promocyjnych, targach, konferencjach,• koordynacja przygotowań materiałów reklamowych,• aktualizacja katalogów, ofert, dokumentów wewnętrznych
Wytwórnia Wyrobów Foliowych „FOLPLAST” T. Pawlik, R. Pawlik Sp. J - 2017-02-28 - Kościan (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporzadzanie list płac oraz rozliczanie umów cywolno-prawnych,sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS,PIT.PFRON oraz GUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Ścisła współpraca z dzialem kadr.
Agro Rydzyna Spółka z o.o. - 2017-07-17 - Kłoda (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
wprowadzanie danych, wyszukiwanie ogłoszeń publicznych, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Zambrów (podlaskie)