STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2018-02-28

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub z elementami ochrony środowiska, administracja, prawo; 4. umiejętność interpretowania przepisów prawnych; 5. znajomość podstawowych przepisów: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego; 6. stan zdrowia pozwalający również na pracę w terenie; 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 218, poz. 1695) Wymagania dodatkowe: 1. mile widziana znajomość języków obcych; 2. umiejętność redagowania pism tzn. lekkie pióro oraz umiejętność właściwego interpretowania przepisów prawa; 3. łatwość komunikacji; 4. kreatywność; 5. umiejętność pracy w zespole; 6. odporność na stres oraz presję czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 1. list motywacyjny; 2. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 3. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 7. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w terminie do dnia 12 marca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż 5,76 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 01.03.2018

Oferta pracy ważna do: 12.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 012,5 PLN

Profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktwna sprzedaż usług i detalów handlowych. Sporządzanie dokumentów w zakresie realizacji usług
Poczta Polska - 2018-08-09 - Brwinów (mazowieckie)

OPERATOR PRASY KRAWĘDZIOWEJ CNC - od 1 850 PLN

- wykonywanie operacji gięcia detali metalowych na prasie krawędziowej,- samodzielne montowanie i demontowanie narzędzi do gięcia (stemple, matryce),- wprowadzanie korekt wymiarowych na pulpicie operatora.
Nakielskie Zakłady Maszyn i Urządzeń Gastronom."SPOMASZ" - 2016-12-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Obsługa recepcji salonu, obsługa klientów w salonie firmowym, odbieranie i przekierowywanie telefonów, wspieranie specjalisty ds. sprzedaży w codziennej pracy, praca administracyjna, tworzenie wizualizacji wyposażenia meblowego, wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kompletowanie materiałów marketingowych, poszukiwanie dodatkowych towarów do wyposażenia meblowego, wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kompletowanie materiałów marketingowych, pozyskiwanie dodatkowych towarów do wyposażeenia mblowego, wpisywanie danych kontrahentów do systemu ERP(system informatyczny).
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 100 PLN

ochrona mienia obiektu
ABC Service Sp. Jawna Wrocław - 2018-02-01 - Kryniczno (dolnośląskie)

KIEROWCA C+E - od 4 000 PLN

Brak danych
Firma Usługowa "KALIMA" - 2017-02-07 - Karsin (pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI BIURA STOWARZYSZENIA I SEKRETARIATU SZKOŁY - od 2 100 PLN

1.prowadzenie obsługi Biura Stowarzyszenia w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymi uchwalonymi przez organizację, w tym m.in.a) obsługa posiedzeń Zarządub) prowadzenie rejestru uchwał i protokołówc) prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszeniad) archiwizowanie dokumentacji stowarzyszeniae) wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia.2. prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im. Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły, w tym m.in.a) prowadzenie sekretariatu i związanej z tym dokumentacji szkoły.b) wykonywanie prac biurowo administracyjnych.c) archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.d) prowadzenie bieżącej korespondencji.e) prowadzenie ewidencji obowiązku szkolnego oraz bieżących spraw z tym związanych.f) przygotowywanie sprawozdań, statystyk i zestawień m.in. dla organu prowadzącego, organu nadzoru pedagogicznego oraz GUSg) prowadzenie kadr pracowników ZPO.h) współpraca z księgową stowarzyszenia w zakresie spraw dotyczących ZPOi) wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącą działalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2016-07-27 - Iwięcino (zachodniopomorskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - od 5 000 PLN

OPIS STANOWISKA:-ORGANIZACJA MIĘDZYNARODOWEGO I KRAJOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO SAMOCHODÓW DO 3.5 TONY-ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z PRZEWOŹNIKAMI, BUDOWANIE PARTNERSKICH RELACJI I POZYSKIWANIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW TRANSPORTOWYCH-KOMPLETOWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ ORAZ INNE PRACE ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONYWANĄ FUNKCJĄ-NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM PROCESU TRANSPORTOWEGOZATRUDNIENIE NA UMOWĘ O PRACĘMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ORAZ PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCHATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE (MIN 5 000 ZŁ + PROWIZJA)MIEJSCE PRACY: RZESZÓW
HR CENTER Marta Majcher - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 4 900 PLN

naprawa samochodów, maszyn w firmie
PRZEDSIĘBIORSTWO JANAR JAN SZYBKO - 2018-02-06 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 2 500 - 2 700 PLN

Sporządzanie umów na wykonywanie robót remontowo-budowlanych,rozliczanie inwestycji, obsługa techniczna nieruchomości,. Praca w godzinach 7-15
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-04-10 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI B+R - od 3 200 PLN

Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-01-20 - Lublin (lubelskie)

LAKIERNIK MEBLOWY - od 3 493,21 PLN

Przygotowanie elementów mebli do lakierowania, lakierowanie mebli.
ZAKŁAD STOLARSKI "DREWDOM" Henryk Sadło - 2018-08-24 - Deszkowice Pierwsze (lubelskie)

ŁADOWACZ SORTOWACZ ODPADÓW - od 2 200 PLN

ZAŁADUNEK ODPADÓW BUDOWALNYCH,
CZERWONA KROPKA KINGA CHOMAĆ- PIECHOTA - 2017-10-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 600 PLN

Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 600 PLN

wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywnośćzakres obowiązków: - diagnozowanie potrzeb i oczekiwań klientów,- obsługa bezpośrednia klienta,- promowanie i sprzedaż usług,- pozyskiwanie nowych Klientów,- pakowanie przesyłek,- budowanie długotrwałych relacji ze stałymi Klientami,- przyjmowanie wpłat
PHU MTM TOMASZ MILEWSKI - 2018-08-13 - Zduny (wielkopolskie)

INSPEKTOR PIĘTER - do 1 800 PLN

Sprzawdzanie stanu czystości pokojów, nadzór nad urządzeniami i materiałami, składanie zamówień. Praca jednozmianowa - godziny poranne. Około 168 godzin pracy miesięcznie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 661 992 795.
MR CLEAN AJT POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)

KSIĘGOWY (1/2 ETATU) - od 1 000 PLN

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, kadry, obsługa vat-ów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 na 1/2 etatu w Kołobrzegu.
Biuro Biegłych Rewidentów "AKCEPT " s.c. - 2017-03-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK SPRZATAJĄCY - od 600 PLN

zamiatanie, odśnieżanie, sprzątanie terenu zewnętrznego
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY DO ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - 2 100 - 6 000 PLN

Montaż zabudów gips - karton, szpachlowanie, maowanie, układanie glazury i terakoty, czytanie projektów, wykonywanie elementów budowlanych w oparciu o dokumentację.
EKO-BUD Mirosław Żarski - 2018-03-13 - Łubice (podlaskie)

PRODUKCJA SANITARIATÓW - do 13 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w pracy na produkcji; zdolności manualne; odpowiedzialność; dokładność w wykonywaniu zadań; zakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej oraz jej przygotowanie do rozpoczęcia i zakończenia produkcji; sortowanie i układanie gotowego wyrobu; bieżące śledzenie cyklu produkcyjnego; szybkie wykrywanie wad i nieprawidłowości; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gliwice (śląskie)

KASJER - od 2 200 PLN

Zgodny, praca w Grudziądzu.
Stowarzyszenie "Niepełnosprawni dla Środowiska EKON" - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-04-18 - Biłgoraj (lubelskie)

OPERATOR KOPARKI - od 3 000 PLN

operator koparki typu Pelikan lub typu Oka, wykonywanie robót ziemnych
DELTA ŻUŁAWY Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Niedźwiedziówka (pomorskie)

TAPICER - od 2 100 PLN

Produkcja mebli tapicerowanych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
ZPUH MEBLOMAR PIOTR GRZEŚNIAK - 2018-05-10 - Słupia pod Kępnem (wielkopolskie)

FLORYSTA (STAŻ) - 997,4 PLN

obsługa klienta w kwiaciarni, obsługa kasy fiskalnej, układanie bukietów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubin (dolnośląskie)

HANDLOWIEC MOBILNY 3/4 ETATU - 1 800 - 2 000 PLN

Praca w terenie, szukanie rynku zbytu. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (łódzkie)